Hey allemaal! Ik heb vanmorgen getest want ik kon niet wachten. Het is nu drie dagen voor NOD en ik het getest met Matcare die kan 4 dagen voor NOD. Ik zie een vage streep! Kunnen jullie meekijken? Weet iemand hoe groot de kans is dat het nu nog misgaat? Of betekend de vage streep nog niet echt veel. groetjes eitje
Het zou kunnen dat je zwanger bent, ze zeggen een streepje is een streepje maar hoelang na het testen verscheen het streepje? Ik persoonlijk doe geen testen meer voor mijn nod want het kan altijd nog fout gaan en je kunt gewoon ongie worden. Ik ga voor je duimen dat je ongie weg blijft en dat je over 3 dagen een superposi test in je handen hebt. Oja ik meld me hier ook aangezien mijn nod over 5 dagen is Liefs noes
hoi allemaal! Ik mag in het rood! aan de ene kant balen, maar ben toch zoo opgelucht dat die onzekerheid voorbij is! ik ga naar april! succes allemaal!
ik zie een heel licht streepje ik ga je heel voorzichtig proficiat wensen nog even afwachten dat ie donkerder word
Ik ben net ongi geworden.Op naar de volgende ronde. Mijn volgende NOD is 5april dus ik verhuis naar de volgende lijst.Iedereen die nog moet testen heel veel succes! @Eitje....Gefeliciteerd!
Hej meiden al een tijdje hier niet geweest! Ondertussen is mijn eisprong geweest en krijg al wat symthomen maar of het voor de aankomende ngie is of een zwangerschap is nog even afwachten. Mijn nod staat op de 13de maar ik ga de 20ste pas testen! dus mag erop voor de test marathon. Mijn symthomen: af en toe raargevoel in me buik, Me boobs beginnen gevoelig te worden temp stijging van 35,8 naar 36,3 naar 36,5 en nu 37,7 dat gaat dus goed! XxX juuls
Ik ben hier nieuw dus moet nog even me draai vinden.. heb net een curretage achter de rug, hartje klopte niet meer was gestopt bij 6,5 week.. echo gehad met 9 weken dus dat was even schrikken .. met 10 weken curretage ondergaan dat was 1 februari...nu gelukkig alweer mijn menstruatie gehad dus ik kan weer klussen.. mijn eisprong komt rond 15 maart dus mijn NOD is 30 maart.. hoop dat ik weer snel zwanger wordt het was toch wel erg fijn die 9 weken dat ik zwanger mocht zijn..
Natasjaz, om te beginnen natuurlijk heel veel sterkte t is niet makkelijk. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent want is indd mooi en fijn om zwanger te zijn. Heb het zelf ook al 3 keer mee mogen maken. Ik zeg altijd de weg is gemaakt dus nu alleen nog een keer goed richten probeer er toch altijd een beetje posi over te blijven want anders raak ik alleen maar depri. liefs noes
Ja.. dank je wel.. ik heb een dochter van 13 uit een vorige relatie.. maar nu na 13 jaar verlang ik 'ook omdat ik een nieuwe partner heb' weer heel erg naar een kleintje... Wat vervelend dat jij het al 3x hebt meegemaakt.. wat een teleurstelling steeds.. nee daar wordt je ook niet zekerder van vooral als je straks weer zwanger mag zijn... Maar goed we blijven positief denken het zal zeker lukken.. Veel succes en ik hoop dat je NOD over 5 dagen wegblijft.. ik zal voor je duimen tis spannend allemaal.. liefs Natasjaz
Hoi, Graag mijn NOD 29 maart toevoegen... de groeten Sheri Natasjaz,Mijn eisprong moet wel rond 14/15 maart zijn en hoop dat je zwanger wordt veel succes!
Hey Noesje, het streepje kwam binnen 5 minuten. als ik nog gewoon ongesteld word, is dat dan niet een miskraam? Hoe zit dat en is de kans om ongesteld te worden even groot als ik geen streepje zou hebben? Ben opeens heel zenuwachtig, ik had me nog zo voorgenomen om te wachten tot na NOD maar vannacht werd ik wakker en opeens moest ik naar de wc rennen om te kotsen terwijl ik nog helemaal niet misselijk was geweest eerder, vannacht droomde ik dat ik een positieve test had en vanmorgen heb ik echt als een soort slaapwandelen die test gedaan, ik was amper nog wakker. Hoop dat het goed blijft, groetjes eitje
Dag allemaal, Ben nieuw hier, moet nog uitvinden hoe dit allemaal werkt. Mijn eerste cyclus na stop pil was 32 dagen. Zit nu al op 35 dagen, al twee weken 'ander'gevoel in onderbuik en nog steeds niet ongi. Vanmorgen knetter-negatieve test. Boehoe!
@eitje, als je ongie wordt is het een vroege mk dus een mislukte innestelling, daarom test ik nooit voor mijn nod heb al genoeg tegenslagen gehad. maar ik duim natuurlijk voor je dat ze wegblijven en lekker zwanger bent. @natasjaz, bedankt meis en jij ook he ongie buitenhouden
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier... Even kijken hoe het hier allemaal in z'n werk gaat... Na een miskraam met 5,5 weken weer vol goede moed begonnen... Mijn NOD is 26 maart, duurt nog even, maar we gaan er weer voor! Iedereen veel geluk deze maand! x Queenie
@eitje Ik had ook drie dagen voor nod een test gedaan en die was positief. En kijk naar mijn banner, een paar weken geleden is ons meisje geboren! Ik hoop voor je dat alles goed gaat!
Hoi Kweenie, Zit bijna in zelfde schuitje als jij. Zit nu op dag 35, vorige cyclus 32 dagen.... Heb vanmorgen getest met huismerk Apothekers-testje. Geen succes, geen streep te bekennen . Jij al getest? gr. noppie
Hee meiden, Vandaag de 27e dag, langste cyclus is 28 dagen. Vanmorgen een testje gedaan omdat we niet meer konden wachten, helaas negatief.... Nog niet ongi geworden, dus nu gaan we gewoon wachten totdat ik ongi wordt of overtijd ben. Ondanks dat er nog vanalles kan gebeuren ben ik wel erg teleurgesteld, dat is wel het risico van zo vroeg testen he. Nog even een vraagje: ik heb de Kruidvattest gebruikt, van het eigen merk,(fel gekleurd doosje) en ik dacht dat je die 4 dagen voor je NOD kon gebruiken, maar nu zag ik staan: vanaf de NOD dag.. Meende hier te lezen dat veel meiden de Kruidvattest 4 dagen voor hun NOD gebruiken, is dat dan een andere? We blijven hopen... @ Lilith: GEFELICITEERD!