NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

NOD Mei 2009

1:
    2:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje

TESTMARATHON:

0 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

-------------------------------------------------------------------------------------
    Vond deze wel stoer.....wat denken jullie?

Groetjes en succes!

2. Femya

Femya Niet meer actief

Haha wat een stoere truck! Hoop dat 'ie ook geluk gaat brengen :D
    Succes allemaal!

3. ipad

ipad Niet meer actief

ja gaaf he? kunnen we mooi de zomer mee doorkomen.....allemaal met onze zwanger buikjes in bikini's naar het strad....en deze hummer haalt en brengt ons naar plaats van bestemming...zodat wij niet te ver moeten lopen op het strand...
    Met achter het stuur een lekkere vent natuurlijk.....!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @kleinchrisje We waren tegelijk een NOD mei aan het maken geloof ik :oops: .

Ik wil graag op de lijst voor 16 mei (als mijn cyclus normaal blijft doen). Ik hoop dat de Hummer geluk brengt!

Wij hebben net onze eerste ronde gehad (februari), na 3 maanden "ontringen". Helaas niet zwanger :( . Had wel veel symptomen de eerste anderhalve week na mijn ei (bloedneuzen, erge krampen links in mijn lies) maar daarna opeens niks meer. Dinsdag negatief getest en direct de :evil: op bezoek. Balen...
    Aangezien we nog maar net voor het echt zijn begonnen hebben we besloten maart en april over te slaan in verband met december (niet alleen de feestdagen maar ook nog meerdere verjaardagen van dichte familie eind november begin december). Daarom beginnen we weer in mei :D ! Hopelijk veel nieuwe mensen hier en weinig die al meerdere ronde's hebben doorlopen ;) ...

5. ipad

ipad Niet meer actief

NOD Mei 2009

1:
    2:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16: Happy79
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje

TESTMARATHON:

2 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties bij de img ):
    [img ]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/img ]

*En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

-------------------------------------------------------------------------------------

Happy je staat er bij hoor! Lekker ruim hé...met ons 2-tjes in die grote hummer?!?

Groetjes en succes!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoe leuk en mooi die hummer ook is, ik wil echt niet mee hoor! jee al mei...
    Ik zat er zelf ook aan te denken, in december lijkt het me niet leuk om te bevallen.. maar ik ben al blij als ik zwanger zou mogen worden en zou mogen bevallen dat ik die maand niet ga overslaan :)
    Heel veel succes deze maand! ook misschien voor mezelf, maar dat zien we tegen die tijd wel weer XD

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zeker genoeg plek....nu nog wel! Baal er wel een beetje van hoor, dat we weer moeten wachten. Maar goed dat is een beslissing van ons allebei geweest. Straks gaan we er helemaal voor ;)!

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Vroemmvroemm!
    Ja, ik kom er ook bij! Hihi, maf, zo vroeg. Maar ik vind mezelf al niet meer obsessed as ik hier even weer een half uurtje rondlees, hihi.

Ik wou zeggen: 'schuif maar door' maar dat hoeft nog niet! We kunnen nu nog allemaal bij een raampje.
    In april gaat mijn Mirena eruit. Mei wordt eerste ronde dus. En hier ook een decembermaandvermijder ;)

Ik ben nu aan 't kijken hoe mijn cyclus is (met Mirena) en zal a.s.a.p. mijn NOD doorgeven. Haha, blijft raar idee.

Ik snap niks van dat toevoegen aan het lijstje, en ik weet ook niet wat de testmarathon is. Kan 1 van jullie dat aan me uitleggen :)

Succes voor ons alle3!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hahaha, geweldige stoere bak :) . Maar jeetje, op 2 mrt al een nod mei Pffffffffffff :( Maar goed, ik wens jullie veel scheurplezier over het strand en hoop dat mei jullie maand gaat worden! :D

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoi Janneke! Spannend allemaal he! Jullie alvast veel succes in mei. Het wordt vast een TOPmaand met heel veel zwangere dames!

Ik ben ook nog niet zo lang actief op het forum, maar volgend mij is de testmarathon gewoon dat je in kan vullen wanneer je gaat testen.
    Voor mij is dat zeker niet eerder dan een dag na mijn NOD. Vorige keer 's ochtends getest, negatief een paar uur later de :evil: precies op mijn NOD. Nu wacht ik zeker een dagje langer voor de traantjes een beetje te beperken....

Het lijstje kun je "quoten" en je eigen dingen op invullen. Ik zal je er wel even bijzetten. Vaak als je gewoon post van "dan en dan is mijn NOD" dan zet iemand je er wel bij ;) !

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    NOD Mei 2009

1:
    2:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16: Happy79
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje
    123Janneke321

TESTMARATHON:

3 dames voor de roze Hummer

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    dank je wel, Happy!

Wat een goede naam heb je trouwens! Happy-go-lucky in mei 2009!

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik hoop 't! Moet anoniem blijven hihi! Als ik twaalf weken zwanger ben ga ik lekker mijn eigen naam gebruiken. Hopelijk kan dat in juli!

14. ipad

ipad Niet meer actief

Hey Meiden.....
    Ik was een paar daagjes niet actief...en zie gelijk dat we nieuwe meiden erbij hebben...leuk hoor!
    Wij klussen wel gewoon door hoor....ook in maart...maar dan veilig.....ik wil mijn lichaam gewoon ook nog wat rust gunnen...heb eind vorig jaar 3 miskramen gehad :cry: en ik ben sinds half februari gestopt met "mijn verslaving".....
    Voor diegene die nog niet weten wat die verslaving was:
    Ik heb mijn zoontje ruim 18 maanden borstvoeding gegeven!!!!!=D> =D> =D> =D>
    Dus ik denk dat mijn lichaam nog wel wat rust kan gebruiken voor die weer aan het werk moet!
    Ook wij slaan maart expres over...mijn vriend is in dec jarig de 20ste...en die vond dat al kind zijnde vreselijk! Hij kreeg maar 1 x cadau's terwijl andere kinderen 2,3 of zelfs vaker kregen...

Goed.....ik spreek jullie later...Succes en tot babbels!
    Ik ga nu eerst mijn zoontjes website bijwerken......

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heb even op je site gespiekt Christa. Wat een lekker mannetje hebben jullie! Zo :confused: 18 maanden is wel errug lang. Zo om mij heen zie ik dat het al heel knap is als je het 9 maanden vol kan houden.....
    Die miskramen zullen ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten...Jeetje. Hopelijk krijgen jullie snel een broertje-zusje voor de kleine kerel.

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wij zijn stout geweest :oops: .....We gaan het toch deze maand nog gewoon proberen! Als het deze ronde niet raak is dan kom ik weer terug naar mei. Toch hoop ik stiekem dat het niet nodig is... ;)

17. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    @happy79: succes meid!

18. ipad

ipad Niet meer actief

Dank je Happy! Echt lief van je!
    Daar hopen wij ook.....maar de tijd zal het leren.....ik probeer zo min mogelijk geobsedeert te doen/te zijn...wat dat maakt je echt knettergek!

Bij jullie wordt het je eerste toch?......spannend hoor!!!!!

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ja voor ons wordt het ons eerste kindje..het is inderdaad verschrikkelijk spannend. Toch probeer ik het soms een beetje te vergeten dat we er echt mee begonnen zijn. Merkte vorige maand dat ik echt een beetje "gek" aan het worden was....deze maand rustig aan. NOD afwachten en dan pas testen.... Maar het is zoooo gaaf allemaal!

20. ipad

ipad Niet meer actief

Echt he....een vrouw gaat zich van alles inbeelden en je voelt je dan ook echt zwanger!
    Ik heb ook geleerd...uit ervaringen....om NA je NOD pas te testen....en ik in mijn geval pas 1 week overtijd...omdat het bij mij vaak nog mis gaat.....cyclus van 38 dagen dus moet ECHT lang wachten!

Deel Deze Pagina