NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    O Ricmar.....wat rot dat het mis gegaan is. Ik was zo blij voor je dat het nu gelukt was na al die toestanden van afgelopen maand. Jij had toch die tandartsetoestand enzo ook?
    En waarom moest je met spoed naar de OK?
    Ik hoop echt dat je deze maand meer geluk zult hebben!

2. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

@ricmar: he bah, jij ook al een mk? Sterkte, en hopelijk mag je snel weer op roze, als je groen licht krijgt.
    @knippy en ivisser: welkom in de roze villa, van alle gemakken voorzien hier (loungebanken, cocktailshaker, verwenkamer met schoonheidsbehandelingen en massage)
    @denisem: gewoon hier blijven joh, in april is het denk ik nog erg leeg. Is er uberhaupt al een NOD-forum april? Wel balen van je klusweek!

@hier: geen wilde plannen hier, straks komt wel een tuinontwerper hier, kunnen we eindelijk eens bekijken wat me met dat stuk moeras achter ons huis aan moeten (tja, nieuwbouwhuis pas opgeleverd in mei en ingetrokken in juli, dus kunnen nu pas met de tuin aan de slag). Vanavond wrs bankhangen, en morgen optocht kijken, maar geen carnaval hier dit jaar. Sla de verkleedpartij een jaar over.

3. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ lydia: tja, weet het ook niet meer met die testen, sou goed kunnen dat ik misschien toch al een LH-piek heb gehad zonder pos. test. Ik wacht maar weer geduldig af... Was hier niet ook ergens een voorraadkamer met geduld, heb even wat geduld nodig.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik was dat inderdaad met die tandarts toestanden.
    De narcotiseur gaf aan dat dat mijn lichaam zeker geen goed gedaan heeft en dat het mogelijk is dat het daardoor mis gegaan is.

Ik moest met spoed ter ok
    om dat ik vanaf dinsdag avond in de weeen zat en en veel bloed was verloren..

5. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Tje, heftig, joh, hoe voel je je nu? Zowel geestelijk als lichamelijk?

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Geestelijk zit ik in een golf beweging zo kan ik er over praten en zo is het tranendal.
    Ik laat ze soms maar lekker komen het lucht wel op.
    Lichamelijk er moe, lig op de bank onder een dekentje en met de laptop op schoot.
    maar even een paar dagen bijkomen, helaas eigen zaak dus ben maandag wel weer op de werkvloer, zal echter meer aanwezig zijn, dan dat ik echt wat onderneem.
    Vandaag wordt de boel overgenomen..

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

demisem, :S das balen!

Ricmar, sterkte :( hoop dat je volgende maand maar weer roze mag testen en dat je je ei snel zal vinden deze maand.

Alle ongi dames :(
    Alle wachters heel veel geduld ;)
    Alle klussers zet em op!

Ik ga zo naar de optocht kijken.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jeetje Ricmar wat een vervelend nieuws :cry: Ik wens je heel veel sterkte vrouwtje en laat je vandaag maar een btje verwennen. En je kunt altijd je hart bij ons nog luchten.

Edit: @ nieuwe meiden: Welkom! Hopen dat deze maand voor jullie wel ROZE gaat worden.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    deze maand mag ik nog niet opnieuw zwanger worden, echter wil wel kijken wat mijn cycles doet.
    ik verwacht dat we eindmaart of begin april weer kunnen insemineren mits mijn klokje weer normaal tikt

10. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ricmar: laat die tranen maar lekker komen, en rust vandaag maar lekker uit. Vervelend dat je maandag weer aan het werk moet. Wel fijn dat je vandaag niet hoeft, tenminste nog even rust.

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
  12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow ja zo bedoelde ik 't ook. Tis hier een beetje chaos. Zo typ ik dus ook.

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh ricmar...die stomme tandarts ook...verwen jezelf maar lekker vandaag en idd je kunt je hart hier altijd luchten, al doe je het 100 keer...

Zo ik heb net Adèle ontdekt, daar ga ik dadelijk even een cdtje van halen denk ik. Lekkere muziek voor een lome zaterdag en zondag denk ik.

Ik ben hier veel...tja vakantie en een beetje vervelen. En uitsel gedrag ook. Ik moet eigelijk een plan voor mijn werk schrijven maar stel dat steeds uit....

14. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ princi, ik herken dat, heb de hele morgen mijn administratie voor me uit liggen schuiven. Heb het uiteindelijk toch bijna af, tussen het forummen door.

15. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Wat mij nou overkwam vanmorgen.
    Ik na mijn sportlesje naar de opticien voor lescontrole en nieuwe lensen.
    Op zich niets aan de hand, zij kijkt even naar mijn ogen loopt weg om een printje te pakken, komt terug en vraagt me doodleuk:
    BEN JE ZWANGER?

Uuuuuuhhhhhmmmmmmm...... zo ver ik weet niet!

Nou vraag ik me af he, zou ze dat misschien kunnen zien aan de hand van mijn ogen? Ze zei zelf dat het kwam door mijn houding en buik die opvielen!

En nu ga ik even trug lezen!

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ helma30: dat zou ik dus niet zo maar durven vragen! Laten we maar hopen, dat ze een voorspellende blik heeft... :)

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Ricmar: Wat rot voor je zeg... Hopelijk kan je het straks een mooi plekje geven. Sterkte in ieder geval...

@ Helma: Jee, wat een vraag... Beetje raar dat ze dat zo vroeg hoor. maar het zet je wel an het denken!

Ze vragen het mij ook wel, maar dat komt ook omdat ik van mezelf ook wel wat stevig ben.
    Iedere keer kleur ik dan gigantisch rood en kan wel boos op ze worden en het liefst barst ik in tranen uit omdat ik het zo graag wil!
    Dan wil ik graag iets zeggen waardoor ik ze meteen op hun plek heb gezet, maar ik weet nooit wat...

@ all: Fijn weekend!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ princi: daar had ik dus ook last van: niets te doen de hele dag en toch al om 8 uur wakker worden. Heb ook slecht geslapen.

@ ricmar: wat erg voor je. Hoop dat je cyclus snel weer op orde is na je MK
    Rust maar goed uit. Jammer dat je maandag weer paraat moet zijn op je bedrijf.

@ yvy: jij op zaterdag hier? Had het niet verwacht :D
    En nee, er is nog geen april topic
    Volgens mij ben ik perongeluk in de kamer met geduld geweest, want ik heb ineens wel heel veel geduld. 1 hapje geduld en dan heb je genoeg yvy, er ligt nog voldoende.

@ helma: ik zou dat net als Yvy ook niet durven te vragen hoor!

@ carnaval: ik heb L1 maar opgezet voor de boete gewoene boete zitting. Ziet er naar uit dat er absoluut geen carnaval gevierd wordt dit jaar: vriendlief begint ziek te worden :D

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ach, ik denk met oog op lenzen en zwangerschap dat ze het vraagt omdat volgens mij je ogen slechter kunnen worden.

Maar nogmaals, ik lig hier niet wakker van

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @zethu: ja, manlief en schoonpapa zijn hier in huis nog allerlei kleine klusjes aan te doen, en aangezien ik al braaf mijn administratie heb gedaan en verder niets meer te doen heb, kon ik het toch niet laten om hier te komen neuzen. Die verslaving begint toch steeds grotere vormen aan te nemen. :oops:
    Heb gisteren trouwens ook op de bank gehangen en 90210 gekeken, heerlijk, zo'n bankhangavond!
    Beterschap voor je vriend!

@uitslapen: tot mijn verbazing wel gelukt, was pas wakker om half 10, normaalgesproken ben ik om die tijd al lang wakker.

Deel Deze Pagina