NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @helma: zag inderdaad net op de site van Specsavers dat je gezichtsvermogen kan schommelen tijdens de zwangerschap, door de invloed van schommelende hormoonspiegels.

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Tja... daar heb ik volgens mij niet zo'n last van!

Of toch......

Hahaha

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Yvy: Ik vind het heerlijk om met 90210 oude tijden weer op te halen en het verhaal verder te volgen.

@ helma: ik heb ook ergens gelezen dat je last van je ogen kunt hebben als je zwanger bent.

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Tja, echt jeugdsentiment he. Daar had ik het gisteren met mijn man nog over, dat het eigenlijk een jeugdserie is, maar door er personages uit het oude 90210 aan toe te voegen trek je ook weer de eind 20ers, begin 30ers die het nog kenden uit hun puberteit.

Zo heb ik laatst nog met iemand nog zitten lachen, we waren echt melig, en hebben allerlei tunes van tekenfilms uit de jaren 80 opgehaald. Nadeel was alleen dat ik vervolgens de hele middag de tune van de Freggels in mijn hoofd had zitten...

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik noemde mijn beste vriendin vroeger altijd Freggel. Ik heb haar eerst altijd Jet genoemd (Jessica heet ze) En toen kwam ze dus zelf met de freggelgrot aanzetten.

Toen ze trouwde hebben we dat liedje ook voor haar gezongen!

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    *heeft nu weer de tune van de Freggels in haar hoofd en neuriet vrolijk verder* in de Freggelgrot, oh nee, in de roze villa

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

:) :) :)

* zingt vrolijk met Yvy mee!*

8. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    wordt nog een vrolijke boel hier!

Volgens mij zitten we nu hier wel met z'n tweeen te zingen, zingen we zo vals dat de rest spontaan naar buiten is gevlucht?

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hier in het roze huis zingt niemand vals :D
    Hetzelfde als dat hier in het roze huis altijd de zon schijnt.

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemiddag meiden!

Na even heerlijk uitgeslapen te hebben, gemiste ONM teruggekeken en de andere nodige klusjes gedaan te hebben, is het weer tijd voor ZP!

@ricmar: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws kom je ons brengen meid. Vind het heel erg voor je en hoop dat je het snel een plekje kan geven. Zorg goed voor jezelf!

@Helma: hopen dat die vrouw de toekomst kan voorspellen! Dat zou gaaf zijn als het klopt wat ze zegt! :)
    Mij is het een keer gevraagd een paar jaar terug toen ik helemaal nog niet bezig was met zwanger worden. De buurvrouw kwam toen naar me toe en vroeg uit het niets: ben je zwanger? Huh ik zei: nee? Haar verklaring was dat ze vaak dromen had over andere mensen die meestal ook nog uitkwamen! Nou hopen dat ze dan een toekomstvisioen van me heeft gehad!

@Lydia: wat vervelend dat mensen het vragen terwijl je wat steviger ben. Mijn buik is de grootste vetopslag en mensen grappen ook wel eens: je lijkt wel zwanger! Doet wel pijn van binnen...
    Zou zo 123 ook niet weten wat te zeggen als mensen dat vragen...Misschien iemand anders een goeie 'terugpakzin'?

@saz: weet niet of je dit nog leest maar: veel plezier in Londen!

@suus: wanneer ging jij ook alweer op wintersport? Veel plezier ook!

@carnavalgangers: ben toch op dreef dus ook voor jullie: have fun!

@wilde plannen: gaap...geen dus...

@90210: wij hadden vroeger nog geen kabeltelevisie dus ken de serie amper. Heb de eerste aflevering een poging gedaan om te kijken maar vond het weinig aan.

@nieuwe meiden: WELKOM in ons nederige ROZE stulpje!!

\:D/

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ben niet weggevlucht hoor!
    En inderdaad zingt niemand vals, het klinkt als muziek in mn oren! :)

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ heitjekarweitje: volgens mij vertrok suuskebab vandaag. Heb gisteravond nog een pb'tje van haar gehad dat ze moest gaan slapen en dat ze klaar was om te vertrekken

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke! Wel lekker voor haar hoor, een hele week lang afleiding hebben en pas terugkomen als je bijna kan gaan testen! :D Voor mekaar dacht ik ;)

14. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @heitjekarweitje: nee, zit hier ook al maanden te broeden op zo'n terugpakzin. Word onderhand namelijk gek van alle mensen die vragen of wij nog niet aan kinderen beginnen. :x

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja idd. Zou ook wel ff weg willen hoor. Maar ja nu ik mijn werkzaamheden begin op te bouwen kan ik niet weg.

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Er zijn idd wel slechtere manieren om je wachtperiode door te komen...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dames ik ga even wat doen hier, fijne dag vandaag oftewel: fijn weekend!
    Hier schijnt het zonnetje en kijk ik tegen de eerste opengebloeide narcis aan! (heb ik maar gekocht want wilde wat lente in huis brengen!) :)

18. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ik moet ook uit gaan loggen, verwacht zo bezoek hier en dan kan ik natuurlijk niet deze pagina open laten staan..

Misschien tot later vandaag, anders alvast fijn weekend!

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ga ook maar eens wat doen, wassen, boodschappen etc.
    Hopenlijk voelt het vriendje zich strax beter.

20. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ik kom stiekem om een hoekje kijken op de zaterdagmiddag.. ;)

Vriend is even naar de supermarkt en moest even kijken van mezelf!

Gister naar de HHB en 9MB geweest. Had een heel goed excuus om daar ook met mijn moeder overheen te gaan. Vriend zijn nichtje is donderdag bevallen van een zoontje. Dus kon meteen een super lief kraamcadeautje kopen. Voor de rest lekker dagje gehad met als eindresultaat super zere voeten :s

Ik heb sinds vanochtend last van mijn rug. Net of ik heel erg ongesteld zou moeten worden. Herkent iemand dit? Het is erg vervelend aangezien we straks 2 uur in de auto moeten zitten voor verjaardag van mijn zusje. Heb maar een paracetemol ingenomen voor de zekerheid.

Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina