Heey Lady (bloempjuh dus!) Herken het wel alleen is het bij mij meer een moe gevoel! Misschien een goed teken? Hoewel ik altijd wel iets last heb, is het nu met bepaalde houdingen en bewegingen wel erger!
Goeiemiddag allemaal, Ik heb op het moment weer wat zere (.) (.) vooral als ik er aan kom, en ze jeuken enorm. Heel raar. Moe ik ben heel vaak moe dus dat zal daar wel niet aan liggen Hoe haat het veder met iedereen? Ik hoop goed! Heerlijk weekend lekker uitrusten Groetjes
mEIden toch, wat is het hier rustig zeg...ben ik niet van ons gewend. Zijn er zeker veel aan t carnavallen (of is de carnaval nog niet begonnen?). Ben vanmiddag gezellig met mijn man ff de stad in geweest, paar dingentjes gehaald en een lekker bakje kibbeling gegeten, hmmm. En net voor 26 maart 2 nachtjes Valkenburg geboekt, we zijn dan een half jaar getrouwd, dus vandaar. Ik heb er nu al zin in.
Thanx! Ja, vind t ook echt lekker om weer eens een weekendje weg te gaan. Voorheen deden we dat elk jaar, ook altijd eind maart, maar de laatste paar jaren schoot het er elke x bij in. Nu gaan we dus eindelijk weer eens. Waarschijnlijk gaan we dan ook lekker een dagje naar Therme 2000. Lekker relaxen.
Officieel begint de carnaval morgen, maar er wordt op veel plaatsen al vanaf de donderdag of vrijdag gevierd. Ik merkte net ook al dat het in de supermarkten erg rustig is, en op de weg. Veel mensen zullen gisteravond al flink gefeest hebben, eerst hebben moeten bijkomen en nu weer op pad zijn.
Moet ff zeuren hier hoor, maar ben me toch een partij pissed! Er is vannacht ingebroken in mijn auto :x Waar halen ze het gore lef vandaan! Hebben ze m'n frontje gejat, wat moeten ze daar nu mee? Mijn buurman vertelde het mij tussen de middag. Maar de auto zat op slot Nu bleek dat de buuf het had gezien (half 5 's nachts) Toevallig stond zij buiten om een vriend gedag te zeggen na een gezellig avondje... Zij zagen wel wat en even later reed er politie langs. De daders hadden onderweg een jas op het dak van de school tegenover ons gegooid. De politie had die jas eraf gehaald en dacht dat die van mij was, dus had een vreemde jas in mijn auto en ze hadden hem weer op slot gedaan. Nu mag ik pas maandag aangifte doen, op de fiets, en dit weekend mijn auto niet gebruiken voor evt. sporen... Kom dan meteen langs denk ik!? Maar volgens mij moet je eerst ergens half dood liggen... Waar is de politie dan eigenlijk voor? Zo, sorry hoor dames, maar moest het ff kwijt...
@ lydia: Wat rot dat ze je auto hebben opengebroken. En idioot dat de politie nu niets doet en dat je je auto niet kunt gebruiken! Wat een rare wereld zeg. Ze streven wel naar een 24 * 7 economie, maar bij de politie mag je pas maandag aangifte doen! Ben blij dat het politiebureau bij ons 24 * 7 open. Was wel handig 3 jaar geleden met carnaval. Mijn handtas met alleen mijn telefoon erin (had gelukkig geen portomonnee mee) is vrijdags met uitgaan gejat geworden. Vriend wist wie het gedaan heeft, die persoon zegt natuurlijk van niet en dat is ge-escaleerd. Mijn vriend heeft, doordat hij in zijn woede tegen de rolluiken van het cafe heeft gestampt, een cafe-verbod gekregen door deze situatie. Op zaterdag had ik behoorlijke griep en op zondag heb ik aangifte kunnen doen. Leuke eerste carnaval met mijn vriend he!
Jeetje, wat en gedoe dan hè? Maar wees blij dat hij tegen de rolluiken aan had gestampt en niet tegen die gast! Nou, ik vind het ook belachelijk! Dat moet toch gewoon ten alle tijde kunnen, aangifte doen? Grrrr....
Hey ladies! Erg rustig hier geweest vanmiddag. Volgens mij zijn er inderdaad veel meiden zich mentaal aan het voorbereiden op de carnaval @Lydia: wat rot dat ze ingebroken hebben bij je! Moet er niet aan denken dat iemand aan mijn spullen zou zitten, al is het je auto oid... En dan denk je het goed op te kunnen lossen want daar is natuurlijk de politie voor, en dan zijn ze er natuurlijk niet wanneer jij het wilt..grr vervelend hoor dat je nu niet weg kan met je auto. En ook raar van die jas? Dat de politie dat zomaar doet die jas in jouw auto stoppen? Er zal maar drugs ofzo in gezeten hebben hee! @Zethu: jammer he dat zulke dingen gebeuren terwijl je gewoon lekker staat te feesten...Iedereen moet gewoon van elkaars spullen afblijven..maarja, dat is veeel makkelijker gezegd dan gedaan... :-k @Janis: ik zie dat je nog maar 8 dagen te gaan hebt! Je bent een van de eerste die mag gaan testen, joepie nog maar 1 week dan! Spannend hoor! @mermaid: wat lekker meid dat je binnenkort lekker een weekendje weggaat met je man! Heb dat zelf in mijn relatie nog maar 1 keertje gedaan, naar Zandvoort. Was heerlijk en moeten we eigenlijk vaker doen maar komt er steeds niet van @Bloempjuh: wat leuk dat je toch een excuus hebt gevonden om lekker over de 9mnd beurs te slenteren! Je hebt jezelf natuurljk wel heel erg in moeten houden om nog niks voor jezelf te kopen! Lastig hoor lijkt me dat...zeker als je daar ineens zo bedolven wordt in de leuke mooie babyspulletjes! Ik herken wel wat je zegt over het last van je rug hebben. Soms komt het bij mij ook zonder reden en voelt het idd als een zeurende ongesteldheidword-pijn. Is vervelend, zeker als je een leuk uitje voor de boeg hebt! @huize heitje: ik ga lekker aan het eten beginnen, heb knorrende honger! Fijne avond iedereen!
@ Heitekarwijtje, ik heb er nog helemaal niet mee bezig, het is heel anders dan vorige maand, toen was ik er veel meer mee bezig en ik voelde na mijn weten ook meer, nu eigenlijk niet alleen gespannen (.) (.) en ze jeuken enorm. Ik zit nog wel even te denken van wanneer ik dan ga testen omdat ik 1 maart een wedstrijd heb, waarvan zeg ik niet want dan denk ik dat mensen het wel kunnen raden Misschien dat ik 'sochtends wel de test doe voordat ik weg ga, en als hij dan positief is dan kan me dag niet meer stuk of als hij negetief is dat de dag alleen maar beter kan worden. Iemand nog tips?
1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: & Susan71 & Charmedknorrie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & 16: Lafje & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: Knippy 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang 24: 25: 26: Zethu & Luukske & 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion 3 maart: * Lumea 6 maart: * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 99 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 11 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Ik bedoelde wanneer op de dag voor of na de wedstrijd. Als ik 1 maart niet ongi ben wil ik eigenlijk wel testen
Hallo allemaal. Ben net een half uur terug van de 9mnd beurs. Ben samen met mn vriend geweest, hij wilde graag mee! Had ik niet verwacht, want hij kan niet zo goed tegen drukte en dan hoort ie ook slecht. We zijn ook over de HHB gelopen. 4 en een half uur rond gelopen pfffff. Vond het wel leuk. Alleen voelde ik me niet zo op mn gemak op de 9mnd beurs. Al die kindjes en bollebuikjes! Volgens mij heb ik daar meer naar gekeken dan naar andere dingen haha. Ach ja...onze tijd komt wel...hoop ik! Maar denk wel dat t daar leuker is om te zijn als je zwanger bent, want ze hebben vooral veel spulletjes om te kopen en niet heel veel andere info waar ik nu al mee bezig ben. Ik wil ook nog niks kopen nu. Dat doen we pas als t zover is. Maar was wel gezelli hoor. Nog 9 hele dagen wachten! Mn broer is 4 maart jarig, dus zit te twijfelen of ik pas na zijn verjaardag ga testen ipv 3 maart (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk). Ben bang dat ik anders mn mondje voorbij praat haha. Naja, heb nog ruim een week om erover na te denken! kuskus