NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook geen carnaval, hou er eigenlijk niet zo van. Het leeft hier ook helemaal niet.

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Zo zeg heb ik daar toch een nacht gemaakt, lag gister om half negen op ben ik ik kwam er vanmorgen om 10 uur pas uit! Heerlijk effe uitslapen.
    Hier is alles oke, het is wel saai weer hier, dus ik denk dat we maar lekker binnen blijven vandaag en veel op het ZP kijken :)
    We gaan vanavond wel naar de film, Valkery (hoop dat ik het goed schrijf). Heeft iemand deze film al gezien? en hoe vonden jullie hem?

Nou dat was hem weer even.

Groetjes

3. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Charmedknorrie: Wat leuk! Hopelijk is 'ie mooi geworden... Beleef je de dag nog weer helemaal opnieuw ;)

@ Dames: goeiemorgen (kan nog net)
    Ik heb het verkeerd gedaan denk ik. Heb nu pas slijmie en woensdag, donderdag en vrijdag geklust ivm. banner...
    Maar dat was dan waarschijnlijk te vroeg, of niet?
    Nu wil ik dus vandaag, maar heb het er té dik bovenop gelegd zegt mijn mannetje en nu wil hij niet!
    Ik weet niet of ik nu te vroeg was, of dat het nu pas komt en dat ik vanavond en morgen weer moet klussen? HELP ik word er zo onzeker van ?!?!?!

Oja, ze hebben alleen mijn frontje gejat en voor de rest geen schade gelukkig...

4. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey lydia,

Ik hoop dat je er alsnog uitkomt en gewoon je mannetje in bed douwen want klussen kan nooit geen kwaad toch ?:D

En ik zie dat je ook een pendel heb gehad en voor jou is het in feb nou spannend meid misschien is dit wel DE MAAND kom op meid :D

Ik heb ook een pendel gedaan en die van mij kwam uit Mei2009 van een jongetje haha :D

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Miracle: Thnx voor je berichtje... Wat kan je onzeker raken door alles zeg, *zucht*....
    Vooral na zoveel rondes al, dan ga je van alles bedenken en proberen, :oops:

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nee eigenlijk niet, ik heb ook niet zoiets van, mijn buikje zou nu moeten gaan groeien eigenlijk ofzo.. ik heb het gevoel dat mijn tijd nog wel komt en dat ik nu nog van de voorpret mag genieten :) ik gun het ook iedereen zo erg.. Ik leef met de dag wat dat betreft, wie dan leeft wie dan zorgt.. als uiteindelijk blijkt dat we echt geen kinderen zullen gaan krijgen, zullen we nog heel veel mooie dingen gaan meemaken... alles heeft zo zijn kwaliteit en je moet er het beste van maken, je leeft immers maar een keer.. dus nee geen moeite met meiden die zwanger zijn, of met baby's :)
    gelukkig dat ik me zo voel, ik weet niet hoe ik er anders mee om zou moeten gaan..

7. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ LYDIA; ja ik snap het ik begin nu pas aan me eerste ronde maar dat s omdat me menstruatie 7 maandn weg bleef door 1x de prikpil gehaald te hebben ! ... heb een kuur gekregen waardoor me menstruatie weer gekomen is .. en dus nu aan de eerste ronde begin !

Na bijna 1 jr .. de prikpil word he voor mij dus niet meer haha :D
    En ja ik had een vriendin die pendelt .. van de 80 heeft ze er tot nu toe 79 goed dus ja ik dacht waarom niet hahaha :D

8. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Elegance; Even te reageren op je bericht ik vindt dat je er heeeel goed mee omgaat en hoe ik het zo lees vindt ik je een hele sterke meid :D .. Respect :oops:

Dat wou ik even kwijt hihihi :oops:
    Sterkte verder meid xxxx

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi dames!
    @Elegance: Ik vind het echt knap van je dta je zo positief blijft hoor zo kort na je mk. Petje af :D . Je hebt ook helemaal gelijk - het komt wel goed bij jou. je weet in iedere geval zeker dat het kan!

@Lydia: Als je vrijdag hebt geklust dan zijn die zwemmertjes vast nog wel goed hoor, maar ik zou het voor de zekerheid toch vanavond weer doen. Tja, dan kun je 2 dingen doen. Of aan hem uitleggen dat het als ie een beebje wil belangrijk is dat jullie vanavond toch weer klussen of niets zeggen en hem proberen te verleiden. Dan is dat laatste misschien het slimst. Succes!

@Ricmar:Vervelend van je nachtmerries. ik heb ook wel eens gehoord dat dat kan door die narcose. Anders doe je vanmiddag gewoon nog even een dutje (vind ik altijd zoooooo lekker). Hoop dat je vannacht beter slaapt!

@Janis: ik hem hem zelf nog niet gezien, maar heb er hele verschillende dingen over gehoord - van heel positief tot heel negatief. Ik vind zelf Tom Cruise altijd nogal een irritant mannetje, maar ja het kan natuurlijk nog best een goede film zijn :D . Veel plezier in ieder geval!

@charmedknorrie: Spannend! veel kijkplezier :D

@Zethu: vervelend dat je vriend ziek is :( . Lekker volproppen met vitamientjes en hoepelijk is ie morgen weer beter!

@

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als de streep lichter was dan de controle streep dan heb je je ei waarschijnlijk nog niet gehad. Maar als je maar 1 keer per dag test dan kan t ook zijn dat ie tussen die strepen in wel donkerder is geweest en dan heb je je ei wel gehad. Daarom raden ze op deze site ook aan om rond je ei twee keer per dag te testen.

Hoop voor je dat t raak is!

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goedemiddag ladies ben net op zag dat ik nog heel wat moet lezen gisteren was et echt top heb heerlijk genoten kwam net in de ochtend thuis was dus echt kapot heb niet gedronken de verleiding was wel enorm groot maar ik doe et voor een goed doel

12. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    hallo iedereen

Welkom nieuwe dames in het mooie roze huisje!

Ik ga werken.
    Veel plezier bij het carnavallen en andere bij een heerlijk (luie) zondag.

Groetjes

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah balen zethu dat manlief ziek is :( Hopelijk krijg je toch nog een beetje mee van het carnaval :)

Dank je mircle en nana voor jullie lieve woorden, dat doet echt meer goed dan ik soms zelf zou willen.. dan merk je wel dat het je nog steeds raakt, op een positieve manier en dat ik weet dat ik begrepen word :)

Werk ze breezer!

babylove, is idd moeilijk, maar goed dat je zo positief blijft en het goede doel blijft zien :):)

Ik heb nog steeds geen ei volgens mij ovu test :) we wahcten dus nog rustig af :)

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Hello ladies.. kwam ff spieken.. zag nog geen ROOD.. en dat is heeeeeeeeeeeeeeeel goed..

@Ricmar.. wat heb je een prachtbanner zeg.. de liefde straat eraf.....nogmaals sterkte meis...

@alle Rozehuisbewoonsters.. HEEL VEEL SUCCES EN VEEL ROZE GEWENST...zoals jullie zien, blijf ik in feb.. oftewell ik ga naar november...nu maar hopen dat ik daar mag blijven...

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Elegance.. je bent een topper.. weet je wel he....knuff

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @all snelle update; ik ben nog steeds niet ongi. mijn laatste provera heb ik donderag gehad en zit nu dus op dag 3. Ongi zou dus elk moment moeten komen. Omdat we morgen een week op vakantie gaan wil ik eigenlijk wel dat het nog een paar dagen uitblijft.

Zodra ik kan geef ik hier weer een update en ga ik zoveel mogelijk bij lezen. Tot Maart !

17. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    pff gisteren carnaval gevierd, was ontzettend druk maar wel heel gezellig.
    we hebben deze maand tot nu toe om de dag geklust, zit nu rond dag 16 van cyclus van rond de 30 dagen. maarja ik weet niet of ik dag 1 wel goed heb geteld. je moet toch beginnen met tellen als je echt roodverlies hebt? ga deze week nog proberen om om de dag te vrijen. en dan is het weer afwachten.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dank je

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Bruisje: WAT zie ik nu!!! :D :D :D Bruisje GEFELICITEERD!!! je bent dus toch zwanger. Helemaal goed meid! Het is je gegunt. Ga er nu maar lekker van genieten - je mannetje zal wel even geschrokken zijn of niet soms :) . Ben je nou een oktober of een november mama?

@Djaar: Zou het dan heeeeel misschien toch kunnen... Weet uberhaupt niet of het mogelijk is hoor met die medicijnen en snap heel goed dta je daar niet op durft te hopen, maar het schiet toch even door mn hoofd. Mocht je niet meer op het forum komen, alvast een hele fijne vakantie gewenst!

@anne: ja, je moet beginnen bij rood. Dus wsl heb je dan vandaag of morgen je eitje.. Nog maar even goed klussen en dan kom je maar gezellig op een van de vele wachtbanken in het huis zitten.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je bruisje :):) *hug*
    nu je het snelle zwanger worden recept niet meer nodig hebt he, ahum, hint, kuch :):):)

Djaar een super toffe geweldige en vruchtbare vakantie.. ook al valt je ongi super ongelegen.. maar je weet nooit he :) Geniet van je mannetje en al het moois wat vakantie met zich mee brengt! tot snel :)

annie succes met klussen! :) hier nog een, ik heb nog geen ei gezien XD terwijl als ik met mijn eigen cyclus begin vanaf de mk die er nu moest zijn :) We maken het gewoon heel gezellig op het wachtbankje voor het ei :)

Deel Deze Pagina