NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik hoop het, ergens zou het nog kunnen als ik nu ca 20 maart mijn menstruatie zou hebben (of eerder) dan kan het nog net in dec.
    Maar ja dan moet het wel weer in 1 keer raak zijn.
    Donor heeft goede zwemmers dat is nu wel bewezen, maar ja of we weer zoveel geluk hebben?
    Donor is denk ik nu carnaval aan het vieren heeft nog niet gemaild....

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    wauw, dat is goed nieuws! dan doe ik gelijk een hele beautybehandeling en morgen weer :)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Snoes: Welkom meid. Wel echt klote nieuws zeg. Weet dat je altijd lekker je hart hier bij ons kunt luchten.

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ricmar: mag ik vragen waarom er bij jullie een donor nodig is? Zeg maar eerlijk als je het niet wil uitleggen, hoor! Is ook een brutale vraag (of misschien heb ik je uitleg gemist?)

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Ricmar: Ja, de kans is natuurlijk niet zo groot, maar het kan wel. Ik hoop het voor je! Het lijkt me inderdaad fijn om weer voor dezelfde donor te gaan, nu jullie in ieder geval weten dat zijn zwemmertjes helemaal in orde zijn.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hey doortje, kan beter vragen hoe het met jou gaat dit weekend? Is het al een beetje allemaal tot je doorgedrongen en krijg je het een beetje verwerkt? Sjit is het he... ook voor alle andere meiden.. Schone schijn spelen kost mij op dit moment ook de meeste moeite, ik merk ook dat ik daarom veel hier ben en het erg vaak over mezelf heb.. vervelend voor anderen om te lezen, maar het helpt mij, dus jij ook gewoon doen he :) *sorry voor het ego zijn :)*
    Ik vind het ook echt super knap van je dat je ondanks hoe je je voelt toch hier gezellig komt kijken en met anderen meeleeft.. Ik hoop voor jou ook dat tijd veel wonden zal helen.. Ik merk omdat het nu al meer dan een week geleden is en mijn lichaam al verder in het proces is zeg maar dat ik steeds meer uitkijk naar de nieuwe maand.. Ik hoop dat jij het ook zo mag beleven.. Blijf je deze week nog thuis van het werk?

Ik merk dat ik het wel naar mijn zin heb dit weekend, ook de 9 maanden beurs was top en is het leuk om weer van die voorspanning te genieten.. van de andere kant merk ik ook dat alle emoties zo zijn tol hebben geeist.. net alsof het nooit gebeurd is gevoel en toch weer wel.. de achtbaan zoals ieder hem kent.. :) maar zoals ik altijd doe, ik tel nu af naar maart :) nog 7 nachtjes slapen [​IMG]

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Elegance: Het is helemaal niet vervelend om te lezen hoor meid - het is heel begrijpelijk. Gewoon lekker van je af blijven schrijven als dat helpt, daar is dit forum voor! (en dat geldt natuurlijk ook voor alle andere meiden).

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat blauw in de lijst zijn dus allemaal dames die een mk hebben gehad? Tjeempie, ik dacht dat blauw stond voor als je cyclus in de war is, dus ook zomaar. Wat erg zeg...Hoop dat de blauwe dames snel op roze mogen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @lotte niet allemaal gelukkig.. :):) maar wel veel.. helaas...

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @all: Ga even voor wat te eten zorgen (lees bestellen ;) ) - heb ontzettende honger. Ik denk dat ik vanavond nog wel even een kijkje kom nemen en anders tot morgen.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pff, erg zeg....lijkt me heel zwaar...

mn collega waar ik heel goed mee op kan schieten heeft ongeveer 3 en een halve week geleden ook een mk gehad met 8 weken. Moest toen echt huilen en dan was ik t niet eens zelf. Weet natuurlijk (gelukkig) niet hoe t voelt, maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Sterkte dames die die mee hebben moeten maken

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je Lotte, :)
    vergeet niet lotte als het je overkomt, overkomt het je en zul je toch moeten ondergaan.... en dat doet iedereen op zijn eigen manier. De wens naar een beeb is vaak groter dan het verlies bij een mk. Ik hoop dat het je gespaard mag blijven en dat je snel zwanger zult zijn van een gezonde beeb :) :D

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dank je, heel lief van je!

Hoop voor jou dat je ook snel weer op de roze wolk mag plaats nemen! En dan ook blijven zitten hoor!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

mijn man heeft azoospermie, dus hij kan geen kinderen verwekken helaas.
    we zijn dus afhankelijk van de zwemmers van een ander.

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: ja het is zeker tot me doorgedrongen en hard ook...Zie constant het vruchtzakje voor me en ben vreselijk verdrietig. Weet ook dat dit bij het proces hoort en dat mijn hormonen behoorlijk overuren maken. Maar goed, dat is allemaal relativeren ;) Ik blijf lekker thuis deze week om het een plekje te kunnen geven, zodat ik daarna weer met frisse energie kan gaan werken. Merk gewoon dat zo'n 2de keer nog harder aan komt.
    Ben blij te lezen dat jij na een week je al zoveel beter voelt en dat je het zo positief in ziet. Je hebt zelfs al 'geklust'!? Hoe was dat? Vond je het raar? (ojee word wel erg persoonlijk)
    Ik geniet ook van mijn wijntjes, gerookte zalm, rood vlees, enz. Ga je anders mee naar een beautybehandeling? Nemen we een lekker wijntje en kletsen we verder!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ook ik heb me gisteren tegoed gedaan aan filet american, heerlijk al had ik liever gehad dat ik het voorlopig niet mocht eten.

deze week ga ik wel weer aan het werk heb een eigen zaak en ben dus eigen baas, kan zelf bepalen wat ik voor werk doe , ik ga wel delegeren..

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeetje ricmar, dat lijkt me niet makkelijk. Is de donor een bekende van jullie?
    Ja, ik had die wijntjes ook nog graag uitgesteld, maar ja...
    Ik zou idd rustig aan proberen te doen deze week, is toch een zware ingreep geweest!

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de donor is geen bekende van ons al hebben we wel zelf een donor uitgezocht en is er dus wel contact met hem.
    hij zal op afstand blijven.
    maar hij match goed qua uiterlijk en persoonlijkheod.
    Ik doe zelf rustig aan, ga wat kantoor werk doen en zeker geen fysiek zwaar werk

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ bruisje: GEFELICITEERD! Geniet ervan.

@ snoes: heel veel sterkte

@ elegance: ik weet het dat vele blauw is niet leuk om te zien. Maar na die laatste cyclus van me weet ik echt niet meer wat ik er van moet verwachten. Daarbij moet ik tot CD23 wachten voor mijn eerste afspraak. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.
    Maar lichtblauw is nog altijd beter als rood.

Helemaal niet erg trouwens hoor die ego-berichtjes. We snappen ook dat je je "ei" kwijt moet hier.

@ lotte: ik heb geen MK gehad, maar ik vertrouw mijn cyclus absoluut niet meer nadat ik vorige cyclus 63 dagen heb moeten wachten op mijn ongi.
    Ik hoop wel dat ik deze cyclus een enigszins normale heb, maar we zullen wel zien als we bij de gyn zijn.

@ doortje: wat goed dat je bent gegaan ondanks dat je hoofd er waarschijnlijk niet naar heeft gestaan!

20. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    zo wat ik nou aan mijn fiets heb hangen :confused: ik ben al van af vorge week vrijdag kots misselijk,ik moet ook echt vaak spugen op een dag,misselijkheid gaat ook niet over.sinds vandaag ben ik echt slap en draaierig,dus ik dacht ik bel eff de huisartspost op,dus het zelfde verhaal vertelt,zij zij dat ik morgen maar eens naar de HA moet gaan voor een zwangerschapstest :confused: dus ik zij tegen haar maar ik slik al weer een dik jaar de pil en ik ben hem ook nooit vergeten,ja zij zij het kan altijd wel gebeuren dat je toch zwanger bent.en ik weet ook dat ik erg vruchtbaar ben want dat heeft de gyn vertelt toen ik net zwange was van britt.tjeeee net gestopt met de pil en dan komen ze hier al mee aan hahahaha.het zel wel mooi zijn natuurlijk.maar zelf denk ik dat ik gewoon een buik virus heb.

Deel Deze Pagina