Blegh ik voel me echt niet lekker maar ben evengoed maar te werk gegaan. Mijn rug doet nog steeds zeer Heb ook al sinds gisterochtend een ontzettende brok in mijn keel net of ik elk moment kan gaan overgeven. Heel vervelend! Gelukkig is het op maandags altijd lekker rustig op kantoor dus kan mooi alles op mijn gemakt doen vandaag. Hoe is het met jullie vandaag?
Ricmar: wat heftig! Maar lees ik nou goed dat het door de tandarts komt JESUS! Hoop voor je dat je snel lichamelijk weer bent opgeknapt, dan komt het geestelijke daarna wel, maar heeft meer tijd nodig denk ik.. VEEEL sterkte! Princi: Adele is inderdaad geweldig he? Snoes: Jeetje jij ook! klote hoor! VEEL sterkte! Lydia: Klote van je auto Bruisje: GEFELICITEERD! Iedereen die ik vergeten ben: HOI! Hier: Afgelopen weekend behoorlijk geklust... haha .. hadden beiden veel zin... dus ja.. Was lang geleden dat we ook zo vaak hadden gedaan maar ja.. :-D Nu maar hopen dat er een vroeg eitje was he... Heb in ieder geval uitgelegd aan vriend datie 1 week per maand niet met zichzelf mag spelen haha.. want dat het dan het beste is dat we toch regelmatig bijv om de 24 uur ff lekker sexen... Moest ik dan maar wel ff goed aangeven, maar niet zeggen dat we MOETEN sexen want dan werkte zijn dingetje niet grapjasje! Ach ja, iig weer lekker paar keer uitgesproken dat we toch echt graag kids samen willen! :-D hij gaf zelfs toe datie wel met mij wil trouwen (issie normaal fel tegen) maar datie niet van het in de spotlight staan houd dus daarom niet.. Nog ff laten inweken dus! en anders gaan we gewoon partnerschap aan als ik straks of zwanger ben of 1 van de huizen is verkocht ... :-D Sorry.. beetje ego... Verder ben ik met vlagen misselijk... maar was ik vorige week ook rond deze tijd...... dus kan vanalles zijn..
joyce81 super dat jullie zo lekker hebben kunnen praten en klussen natuurlijk ik hoop met je mee op een vroeg ei. dat 1 week in de maand niet met zichzelf spelen is bij ons ook ingevoerd hoor mannen zijn daar schijnbaar iets meer mee bezig maar volgens mij houd hij zich er nu wel aan ik hoop jou manneke ook.
Jaaa! Dáár gaan we natuurlijk voor! Hahahaha.... Maar die 2 weken duren altijd zo lang, pfff... Maar heb het er dubbel en dwars voor over!
@ Joyce: Wat leuk inderdaad, dat jullie zo leuk kunnne praten.. En dat jullie zo leuk geklust hebben natuurlijk, hihi! We gaan allemaal voor de november mamma topic! En dat van mijn auto valt allemaal reuze mee gelukkig, alleen mijn frontje is ontvreemd. Maar daar kom ik wel weer overheen
@ Bloempjuh: Sterkte vandaag meid, hopelijk gaat je dag snel voorbij en kan je naar huis, lekker met een dekentje op de bank (en ons natuurlijk)
@ lydia niet alleen die 2 weken duren lang maar het hele zwanger worden @ Janis doe ik ook altijd maar de hoop is niet minder
lydia: alleen frontje of niet.. ze moeten van je spullen afblijven en kan me voorstellen dat het erg raar is dat er iemand aan je spullen heeft gezeten..
goeimorgen ladies! @princi: hahaha geeft helemaal niet meis, er wordt ook zoveel gekletst hier dat ik ook vaak door de bomen het bos niet meer zie @hier: ik neem deze week tijd voor mezelf om alles een plekje te kunnen geven. Ik zal, denk ik, veel tijd rondbrengen in het beautycentrum van ons roze huisje! Net mijn coordinator gesproken en hij snapte het helemaal.
Hallo meiden, Nog een weekje en dan is het eindelijk maart en kunnen de eersten al testen! Spannend hoor. Heb er zin in!
Goeiemiddag iedereen Hoe ist hier ? Al nieuwe zwangeren erbij ? Ik wil veel roze zien deze maand en hopelijk mag ik mij der ook bij aansluiten. Ben nu were in mijn wachtweken hopelijk kan ik ze goed vullen dat ze rap gaan Groetjes Mieke
Hé Knippy, dank voor de knuffel en weet je, mijn man en ik hebben allebei een laptop en dus zitten we vaak aan tafel samen te computeren. En dat is dan toch nog heel gezellig. Vooral omdat we allebei de neiging hebben daar hardop bij te praten en lachen. Jee als onze kinderen dat ook gaan doen, man dan wordt het een herrie hier in huis. Hahaha. Maar jullie zijn dus ook samen aan het computeren en televisieen? Is best gezellig toch? Alleen en toch samen iets doen? Joyce, ja ik vind de cd van adèle heerlijk. Mijn man wordt er onderhand een beetje appelig van de cd, dat is dan wel weer jammer. En wie ging er nu een weekendje weg als ze een half jaar getrouwd zijn? Eind maart was dat. Grappig want wij gaan een week later (3 april) ook een weekendje weg omdat we een half jaar getrouwd zijn. We gaan naar Groningen. Ook daar heb ik al zin in. Bloempjuh, ik hoop dat de dag snel gaat voor je! Hoe is het verder met iedereen? Haha gelukkig Doortje, dat is een pak van me hart....hihi....
princi jullie kunnen dan overal gaan zitten dat scheelt wij hebben aan 1 muur een lange plaat en ik zit uiterst recht en hij uiterst links zodat we toch allebij onze eigen dingen hebben maar wel lekker samen zitten. en soms gezamelijk achter de zelfde pc is ook leuk. en ik denk als wij kids krijgen dat die ook wel een eigen pc heel snel zullen hebben.
Hoi meiden, Jeetje wat een verschillende berichten. @ De meiden met een mk: ik hoop dat jullie alles een plekje kunnen geven en je weer snel beter voelen. Hier is de ongi eindelijk weer weg en kunnen we weer aan de klus. Ondertussen aan het aftellen tot maart.
Hallo, ik ben nieuw hier bij dit onderwerp. Zit al heel lang op dit forum maar dan bij een ander onderwerp. Maar inmiddels heeft bijna iedereen daar al een kleintje. En wordt daar een hoop over gesproken zeg maar. Je kunt er niet over meepraten dus ik dacht laat ik hier eens kijken..... Groetjes Kat
Hee hallo, ja de 18e ja klopt. Grappig dat we gelijk lopen. Hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag?
Overzichtje! Anne19791980 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde (...) Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ergens in de zomer) Berenbotje - 30 jaar - 2e kindje - 1ste ronde na miskraam (jarig in februari) Bloempje83 - 25 jaar - 1e kindje - geen officiele telling we doen het rustig aan (ergens in de zomer) Bloempjuh - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Noord-Holland (6 jan. jarig) Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde -Limburg (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde -Limburg (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde - Noord-Holland (April jarig) Helma30 - 29 jaar - 1e kindje 8e ronde - Noord-Holland - 9 april jarig! Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Gelderland (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lumea - 32 jaar - 2e kindje - Zuid Holland (.....) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde - Friesland (29 juni jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde-Zeeland ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - Noord-Brabant (8 nov. jarig) MoederK - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (.........) Moosje25 - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - (....) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde- Noord-Holland (20 juni jarig) Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan. jarig) Pebbels - 32 jaar - 2e kindje- 2e ronde (.....) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) Rosa84 - 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde (7 februari jarig) Saz667 - 23 jaar - 1e kindje- 6e ronde - Drenthe (14 september jarig) Suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Noord-Brabant (geheimpje) TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Limburg (31 augustus jarig) Kijk kattja, dan kun je ons allemaal een beetje leren kennen.