Nee, maar die voel ik wel weer heel goed. Heb meestal 1 a 2 dagen, een zeurende pijn. Dus dat geluk heb ik dan weer wel... Alleen heeft het tot nu toe nog niets opgeleverd.
Ja, dames ik ga aftaaien. Ik heb bekant 4-kante ogen van de hele dag achter de computer. Slaap lekker en waarschijnlijk tot morgen.
@Princi: haha, daar begint het al... Nu is het nog 1 dagje voor je nod..., maar je weet dat er ook testen zijn waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen. Maar we gaan je tegen houden hoor, 1 dag te vroeg krijg je cadeau, maar meer dus echt niet . Ja nana, die test heb ik ook, van testpoint. Ik had hem gekocht omdat ik afgelopen paar dagen zoveel naar de wc moest. Ik dacht dan ga ik naar de huisarts om een blaasontsteking uit te laten sluiten. Maar dan test ik wel vlakvoor ik een afspraak maak op woensdag. Maar ik denk nu dat het met die blaas wel mee valt dus wil ik op zijn vroegst zondag testen en ga ik dus ook niet naar de huisarts. Volg je het nog? Ik wil namelijk liever niet te vroeg testen. Want zelfs al ben je zwanger, voor je NOD kan het helemaal nog zo heel goed fout gaan. En dat lijkt me echt erg, dat je al blij bent en dat het meteen daarna al fout zou gaan. Naja, een miskraam lijkt me zoiezo vreselijk. Maar...jezelf gek maken is echt makkelijk hè. Vooral als je dan ook nog vakantie hebt en je toch al niet zo lekker voelt..... Maar goed ga ik toch weer even verder met een geestdodend computerspelletje...hahaha
mijn blauw wordt aankomende maand nog geen roze. ik kan klussen wat ik wil met mijn kereltje, maar dat is echt alleen voor de fun haha dus mijn blauw wordt rood (echter weet ik niet wanneer)
Ik bedoelde er niets mee! maar als je iedere keer rond de 26 dagen zit...das heel regelmatig hoor! Onregelmatig is....eens in de 4 maanden ofzo...of om de 2 weken om de 3 weken om de 4 weken...en dat lekker door elkaar gehusseld whahaha