NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

toetje ik had jou al een tijdje niet gezien nee
    hoe is het nu met je?

2. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Goed hoor, dank je. Ik ben even weg gebleven van het forum, maar wilde toch weer meekletsen, met je omgeving kun je er niet over praten.
    Heb in januari een kijkoperatie gehad, maar daar is niks uitgekomen, nu maar weer op de natuurlijke manier proberen omdat je na zo'n ingreep blijkbaar 6 maanden extra vruchtbaar bent, ik hoop het :D

Met jou ook alles goed? Er komen iedere maand veel nieuwe mensen bij, maar helaas zie je ook steeds oude bekenden terug op die lijst, je hoopt toch dat het bij iedereen snel gaat. Ik hoop dat we straks bij de november mama's mogen horen.

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen ladies,

Jee jullie hebben gister veel aan het kleppen geweest!
    Hoe is het hier verder? Hier is alles oke heb weer heerlijk geslapen, maar dat doe ik de laatste tijd toch wel veel, gistermiddag ook even een middagdutje gedaan, knap je wel van op haha.
    Zal zo mezelf weer even nuttig gaan maken!

Voor iedereen iig een hele fijne dag en kom zo nu en dan wel ff aan waaien voor een bakje!

4. hielko2006

Ik was iook wat minder actief in de nod forums hoor alleen de afgelopen maanden eingelijk maar mee geklets bij de rmmc verder haast niet
    maar goed dat ze niks gevonden hebben met de kijk operatie zeg.
    en let's hope datje nu extra vruchtbaar bent en door mag naar de november mama's

Dan hoop ik dat ik je de 18e mag volgen
    ik hou je in de gaten meis.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames, jullie kleppen hier zo veel dat ik het niet bij kan houden :)

zal me proberen elke dag even te melden :D

dag 3 na mn ei, in ieder geval nog 7 te gaan tot een zwangerschapstest mogelijk is maar wil eigenlijk wachten tot 14 DPO :)

6. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    spannend jij mag al bijna testen :)

7. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Alles goed verder meiden?
    Ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger was, omdat mijn borsten echt vreselijk veel pijn deden, maar blijkbaar hoort dat bij de eisprong ofzo? Heb nu vanaf een dag of 2 voor de eisprong ook al zere borsten. Merk wel dat ik me deze keer veel minder druk maak. Heb het gevoel dat het toch niet raak is :( de enige keer dat ik zwanger was wist ik het gewoon, omdat ik me anders voelde. Heel snel al eigenlijk. Dat heb ik nu niet. Maar goed ik moet nog even afwachten. We zullen het wel zien volgende week :)

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Oww... Das jammer. Maar logisch dat je het dan niet doet, anders komen er nooit beebjes, hihi!

9. hielko2006

hahaha nee dat denk ik ook niet nee

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Mosie: Wachten duurt lang hè? Ookal zit dit bankje wel lekker.... Het gaat me niet snel genoeg!

@ All: Gister had een vriendin van mij haar NOD, wij hielden de hele dag al contact via sms omdat zij niet kon bellen en ton vertelde ze me gisteravond dat ze een vette + in het schermpje had gehad.
    Super! Ik hoop nu ook zo dat ik het ook ben, kunnen we lekker samen zwangeren.

Heb nu 3! vriendinnen die zwanger zijn.
    1 in 1x
    1 in 2x
    1 in 4x....... Das wel beetje frusti, maar ben erg blij voor ze! :)

11. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik weet het is iid spannend brrrrr, nou we zullen het wel zien en afwachten ;)

12. hielko2006

helaas gaat hetbniet bij iedereen zo snel
    en dat wekt zeker frustraties op

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!
    Helaas niet zo goed geslapen.. Ondanks de goede gesprekken met mijn mannetje en dat we heeel veel van elkaar houden hebben we nu ff een dipje.. Lang verhaal en te intiem om hier uit te leggen.. denk ook wel dat we er uit gaan komen hoor!
    Beste is er even niet over nadenken, dus dat doen we dan ook niet..

Dus dan maar hiermee bezig!
    Hoop dat het gelukt is deze maand.. maar zou betekenen dat ik vroeg ei heb gehad, zie ons de komende dagen nog niet echt aan de klus dus als het ei volgens planning komt hebben we een probleem. Of alles van dit weekend moet lekker lang blijven hangen ;)
    Ben wel weer sinds 2 dagen misselijk en buikpijn en niet echt diaree-erig maar ook niet helemaal 100% :( Vorige maand had ik ook de 2 laatste weken dat ik regelmatig misselijk was, dus zal wel daarmee te maken hebben...

nou da wast weer :-D

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey Joyce, wat vervelend voor jullie... Een dipje is nooit leuk, maar ik hoop dat jullie er sterker uitkomen. En mij is gezegd dat een baby uit liefde bij je wil komen en niet door de kalender...
    Dus hopelijk heb je een vroeg ei gehad en anders komt het vast volgende keer als jullie uit de dip zijn... Sterkte met de situatie meid ((Knuf))

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen iedereen,

@Princi: Een bed en breakfest heerlijk. Hoe lang ga je?
    We zijn voor een paar weken terug bij de vietnamees geweest aan de vismarkt. Deze was erg lekker. Humpreys (ook aan de vismarkt) ook wel eens geweest is altijd wel erg druk daar. Maar ook lekker gegeten. Maar daar kun je maar kiezen uit 5 voor/hoofd en nagerechten.
    Het zuiderdiep zitten ook wel leuke tentjes. De oude brandweer was ook goed. Maar meestal eten wij buiten de stad.
    Op www.ertussenuit.com kun je kijken naar leuke bezienswaardigheden, ik weet niet waar jullie van houden.

Ik heb nu 1 vriendin zwanger, 4 zijn er al bevallen. En wij maar wachten en iedere keer weer iets verzinnen als ze zeggen willen jullie nog geen kinderen?

Maar ik ga me ff lekker douchen, alles even lekker van me afspoelen. Ik heb me een beetje verslapen. Had al van alles willen doen, maar mijn bedje lag zo lekker. Volgens mij zit ik nog in een winterdip. Ik wil voorjaarrrrrrrrr.

Iedereen een fijn edag vandaag, thuis of op het werk.

Groetjes :D

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hè meis, da's altijd vervelend als je een relatiedip hebt :cry: . Maar iig kunnen jullie er (zo te lezen) wel samen goed over praten en dat is natuurlijk al heel belangrijk. Veel sterkte ermee iig. En je kunt altijd hier je ei kwijt.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @mariska: Dank voor de tips. Ik heb ze al in mijn agenda opgeschreven. We gaan van vrijdag tot en met zondag. best wel kort dus. Maarja we moeten die maandag gewoon werken.
    En...ik wil ook voorjaar en ZON!

En weer ga ik hier verder met de bladmuziekklus...ik hou mezelf steeds voor hoe blij ik zal zijn als het klaar is en allemaal mooi en overzichtelijk in mappen zit. :D

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Thanks meiden!
    Het praten is nu beetje het probleem, maar komt goed!
    We weten dat we van elkaar houden en elkaar niet kwijt willen..
    Maar soms heb je dan toch wel eens een dip..

Enne: dat ei houd ik liever zelf ;)
    En tja.. hoop echt dat die baby uit liefde komt.. volgende de kalenders is mijn ei pas donderdag. Wie weet is dan de dip weer voorbij..
    Voel me iig misselijk ;)

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hoi Joyce het is altijd vervelend als je een relatie dip heb maar het is ook fijn als jullie er samen over kunt praten nou veel sterkte ermee

20. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heey meid heel veel sterkte, het is alrijd vervelend dat je een dipje in je relatie hebt, ik denk dat iedereen die wel heeft. ;)

Deel Deze Pagina