ik sta achter Knippy, ik sta achter Knippy! Komaan meid, nu kan het niet anders dan dat we echt samen zwanger zijn eh! *plakt doortje haar bek dicht *
Oke jeetje wat een verhaal! Dat had ik toch niet verwacht! Wat gaan jullie eten vanavond? Nog maar een half uurtje werken.. Dan is er gelukkig weer een dag voorbij en 1 dag dichter bij mijn NOD
Oww lekker! Wij eten brocolli met kaassaus, aardappels en ik denk een cordon blue. Altijd wel lekker!
Wij eten vanavond spaghetti of macaroni mannetje mag kiezen (saus is het zelfde). die al over 15 minuten thuis is want hij had binnendienst.
Oh als ik dit lees vraag ik mij af of ik er wel goed aan heb gedaan te schrijven wat er gebeurd was. Voor hetzelfde geld is zij niet dezelfde persoon en wordt ze er toch op aangekeken, dat was niet mijn bedoeling
Daarom zeg ik ook: Zolang we niet zeker wet of zij dit is, is ze welkom. Maar als er al voor haar gewaarschuwd wordt, zal ze wel geen lieverdje zijn. Maar we zien wel toch? Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor... Ik doe haar niks, hihi!
@toetje: zij is zeker dezelfde persoon, dus niks aan het handje! En zoals gezegd: ze is hier (als het goed is) niet meer actief! @lieselke: maar natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Is wel een eindje rijden
Zo even weer bijgelezen, jeetje wat weer een raar verhaal. Het onderwerpje eten vind ik leuker en lekkerder. Klinkt allemaal lekker. Wij eten aardappels, varkenslapje en gewokte spruitjes ook erg lekker. *EGO* moest net even hoesten kreeg me daar een steek in mijn linkerzij : : : Bij elk ditje of datje denk ik goh zou dat hier of daar mee te maken hebben. Dat krijg je als je steeds moet wachten, grrrrr.
@ Mariska: Vervelend is dat hè?! Je gaat je echt van alles afvragen... Pfff! Maar jij mag al vrij snel testen!
Wij eten "wok it thailand" geloof ik.. De pittige variant van de silvo iig.. Gister gekocht dus.. met rijst erbij.... Oh.. en hier schijnt de zon weer volop! :-D krijg net een sms dat het weer beter gaat :-D.... woehoe!
hehe grappig, wrs zal ze wel op ip gebanned zijn.. Wij eten vandaag sate stiekem heb ik meer zin in friet sate dan mihoen met sate XD
oh en ego bericht: krijg ineens weer ergere steken links.. en als ik zoek enzo dan heb ik vruchtbaar slijm. niet net als op de foto, maar toch! En het zonnetje schijnt net weer en hij is moe! hihi... misschien gaat het zonnetje snel onder
Wij gaan spagetti eten, had gister zoveel gemaakt dat we er vandaag weer van kunnen eten, wel makkelijk hoor. Kan ik even lekker bijkomen in de schoonheidsalon