NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    Hahahaha... Ik zou het er gewoon eens opzetten, ben ik benieuwd waar hij mee thuiskomt.

2. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ja, heel herkenbaar, er zijn nu zo veel zwangeren om mij heen. En dat gevoel van "ik gun het anderen maar mijzelf ook even zeer" speelt heel regelmatig door mijn hoofd heen. Zeker omdat al die zwangeren binnen 1-2 maanden zwanger waren, en we dat ook nog regelmatig te horen krijgen. En bedankt! :x

3. paddy82

paddy82 Lid

Feb 18, 2009
    70
    0
    0
    @all: heeft iedereen lekker gegeten, na al dat lekker wat ik op de afgelopen pagina's voorbij heb zien komen.

Kun je buikkrampen/steken krijgen van een innesteling? :(

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ja inderdaad...stiekem doet dat best een beetje pijn!
    Mijn zussen bijvoorbeeld zijn megavruchtbaar, tis niet echt eerlijk verdeeld!

Na mijn MK vertelde een vriendin dat ze voor een tweede gaan en dat ze het mij alleen verteld had ivm mijn situatie. Heb tegen haar gezegd dat ze het gewoon moet vertellen als het zover is en dat ik dan blij voor haar zal zijn. Intussen hoop ik gewoon dat we elkaar tegelijk goed nieuws kunnen vertellen. Anders...

5. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Moet hier nog gaan eten hoor, verwacht manlief over iets meer dan een half uur thuis, moet zo nog gaan koken dus.

6. paddy82

paddy82 Lid

Feb 18, 2009
    70
    0
    0
    @snoes4rx: Het is iid zo dat het lijkt of iedereen in je nabije omgeving ineens zwanger is, en bij sommige vrienden van mij gebeurd dit zelfs per ongeluk! Dat is helemaal niet te geloven... Waarom zij wel en wij niet. In mijn geval hebben we alles voor elkaar en kan het nu toch echt komen, maar we wachten nu al 1 jaar en 1 maand, maar tot nu toe helaas nog geen resultaat. Hoop dat het deze maand beter is!

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    ik moet ook nog eten zucht...kreeg net een sms dat er wisselstoring is. En ik heb al zo'n honger na al die berichten hier over eten....grrrr

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    padd: da's echt al een lange tijd. En wachten duurt altijd zo lang! Dan heb ik niets te zeuren met mijn vijfde ronde.

Maar we houden de moed erin! Toch?

9. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Me too, mijn maag rammelt en ik wil niet gaan snaaien, zucht, nog even geduld..

10. paddy82

paddy82 Lid

Feb 18, 2009
    70
    0
    0
    Ja zeker, meer kunnen we helaas niet doen ;)

Stomme vraag misschien maar waar staat de afkorting MK voor?

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    nee ik ook niet...we worden straks al dik genoeg :)

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Stomme vragen bestaan niet...mk staat voor miskraam

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zo naar al dat eten van jullie te hebben geezen heb ik het nu op
    het was voor ons aadrappel krieltjes met doperwtjes en worteltjes met een kip schnitzel

voor de dames die nog moeten eten eet smakelijk

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    wil iemadn mijn NOD aanpassen naar 13e?

15. paddy82

paddy82 Lid

Feb 18, 2009
    70
    0
    0
    Oh, dat is echt balen dat je een MK hebt gehad... Dat lijkt me vreselijk om mee te maken, hoe ver was je als ik vragen mag?

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ook hier weer thuis en al gegeten, na het werk zorgt mijn mannetje voor het eten
    vandaag aardappelen snitzel en spinazie (om wat aan te sterken).
    Vandaag mijn buurvrouw gesproken bleek 2 maand geleden een Mk te hebben gehad, we hebben nu afsproken dat we deze zomer met onze buiken gaan pronken,(hopelijk kunnen we onze afspraak na komen)

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Ik weet het niet precies. Ik had nl al heftige zwangerschapskwalen. Wist dus niet of ik misschien een maand verder was. Maar goed, na de test ging het al snel mis :cry: Ik vind het ook zeker super kl*te en het doet me meer dan ik had gedacht. Had vandaag bijvoorbeeld een moeilijke dag. Ik sta voor de klas en was voor de vakantie gefilmd. Vandaag kreeg ik daar reflectie op en toen bedacht ik me ineens dat ik met het filmen net wist dat ik zwanger was...slik slik
    Gelukkig was de reflectie super, dus dat maakte het allemaal weer een beetje goed.

18. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Zo zeg ben er wel van opgeknapt! Heerlijk, morgen maar een lekkere massage scooren ;)

19. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ga uitloggen hier en aan het eten beginnen, tot morgen!

20. paddy82

paddy82 Lid

Feb 18, 2009
    70
    0
    0
    Oh, dat lijkt me idd vervelend om daar aan terug te denken. Maargoed hopelijk brengt deze maand beter nieuws...

Op wat voor school geef je les?

Share This Page