Ja, heel herkenbaar, er zijn nu zo veel zwangeren om mij heen. En dat gevoel van "ik gun het anderen maar mijzelf ook even zeer" speelt heel regelmatig door mijn hoofd heen. Zeker omdat al die zwangeren binnen 1-2 maanden zwanger waren, en we dat ook nog regelmatig te horen krijgen. En bedankt! :x
@all: heeft iedereen lekker gegeten, na al dat lekker wat ik op de afgelopen pagina's voorbij heb zien komen. Kun je buikkrampen/steken krijgen van een innesteling?
Ja inderdaad...stiekem doet dat best een beetje pijn! Mijn zussen bijvoorbeeld zijn megavruchtbaar, tis niet echt eerlijk verdeeld! Na mijn MK vertelde een vriendin dat ze voor een tweede gaan en dat ze het mij alleen verteld had ivm mijn situatie. Heb tegen haar gezegd dat ze het gewoon moet vertellen als het zover is en dat ik dan blij voor haar zal zijn. Intussen hoop ik gewoon dat we elkaar tegelijk goed nieuws kunnen vertellen. Anders...
Moet hier nog gaan eten hoor, verwacht manlief over iets meer dan een half uur thuis, moet zo nog gaan koken dus.
@snoes4rx: Het is iid zo dat het lijkt of iedereen in je nabije omgeving ineens zwanger is, en bij sommige vrienden van mij gebeurd dit zelfs per ongeluk! Dat is helemaal niet te geloven... Waarom zij wel en wij niet. In mijn geval hebben we alles voor elkaar en kan het nu toch echt komen, maar we wachten nu al 1 jaar en 1 maand, maar tot nu toe helaas nog geen resultaat. Hoop dat het deze maand beter is!
ik moet ook nog eten zucht...kreeg net een sms dat er wisselstoring is. En ik heb al zo'n honger na al die berichten hier over eten....grrrr
padd: da's echt al een lange tijd. En wachten duurt altijd zo lang! Dan heb ik niets te zeuren met mijn vijfde ronde. Maar we houden de moed erin! Toch?
Ja zeker, meer kunnen we helaas niet doen Stomme vraag misschien maar waar staat de afkorting MK voor?
zo naar al dat eten van jullie te hebben geezen heb ik het nu op het was voor ons aadrappel krieltjes met doperwtjes en worteltjes met een kip schnitzel voor de dames die nog moeten eten eet smakelijk
Oh, dat is echt balen dat je een MK hebt gehad... Dat lijkt me vreselijk om mee te maken, hoe ver was je als ik vragen mag?
Ook hier weer thuis en al gegeten, na het werk zorgt mijn mannetje voor het eten vandaag aardappelen snitzel en spinazie (om wat aan te sterken). Vandaag mijn buurvrouw gesproken bleek 2 maand geleden een Mk te hebben gehad, we hebben nu afsproken dat we deze zomer met onze buiken gaan pronken,(hopelijk kunnen we onze afspraak na komen)
Ik weet het niet precies. Ik had nl al heftige zwangerschapskwalen. Wist dus niet of ik misschien een maand verder was. Maar goed, na de test ging het al snel mis Ik vind het ook zeker super kl*te en het doet me meer dan ik had gedacht. Had vandaag bijvoorbeeld een moeilijke dag. Ik sta voor de klas en was voor de vakantie gefilmd. Vandaag kreeg ik daar reflectie op en toen bedacht ik me ineens dat ik met het filmen net wist dat ik zwanger was...slik slik Gelukkig was de reflectie super, dus dat maakte het allemaal weer een beetje goed.
Oh, dat lijkt me idd vervelend om daar aan terug te denken. Maargoed hopelijk brengt deze maand beter nieuws... Op wat voor school geef je les?