ja dat hoop ik ook! Ben wel weer vol moed over deze maand! Met alle tips en positieve dingen hier op de site moet het goed komen. Geef trouwens les in groep 1/2 van de basisschool. Vier-vijf en zesjarigen. Gelukkig voelen de kinderen op één of andere manier wel aan hoe je je voelt en dan is er altijd wel zo'n smurf die zegt dat ie je lief vindt Wat doe jij voor werk?
Ik ben Office Manager... Super leuke en gevarieerde baan... Is het niet moeilijk om als je zelf graag kinderen wilt, er iedere dag op je werk mee om te gaan? Bij mij op het werk zijn er drie dames die allemaal geen kinderen hebben en willen dus praten daar ook niet over, vind ik nu wel prettig...
Hey allemaal, Na een tijdje vooral gelezen te hebben, en niet geschreven, wil ik me nu weer aanmelden. Heb als het goed is mijn NOD rond 6 maart. Voor het eerst in 1,5 jaar dat mn cylcus waarschijnlijk korter is dan normaal (36 dgn) :-D Kan iemand me erbij zetten? Bovendien zou ik ook op het andere lijstje willen: we zijn bezig voor het eerste kindje en ben 26 jaar x-je
Ik ga ff lekker in bad ontspannen, heb het echt super koud... Wens jullie allen nog een prettige avond met veel lees en schrijf plezier... Tot morgen!
hoi ladies nou je raad et ook het gaan niet echt lekker in mijn relatie heb en zware dip voel me ook niet meer goed kan wel huilen mannetje ik weet niet wat er met hem is hij doet zo afstandelijke en raar tegen me kan niet alles vertellen maar voel me zwaar kl***te ben al de hele dag aan het huilen houd maar niet op
BabyLove1 wat balen zeg ik kan helaas niet veel zeggen hoop dat het snel weer goed is en jullie kunnen praten (((((((((((knuffel)))))))))
Hè Babylove, wat is dat nu kl*te! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, want dit is ook niet leuk Kop op meid en sterkte... ((knuffie))
paddy: vind het niet moeilijk. Moest laatst bijvoorbeeld erg lachen toen er bij een jongetje uit mijn klas een baby was geboren. Ik wist niet of het een broertje of een zusje was. Een meisje uit mijn klas wist het wel: een meisje want het kwam uit de moeder...ik heb haar maar even uitgelegd dat zowel jongens als meisjes uit de moeder komen, waarop zij zei: nee hoor, uit mijn vader komen er jongens! Da's toch mooi? Babylove: dat klinkt echt niet leuk zeg. Snap dat je daarom moet huilen! Sterkte ermee!
hey, zo was is er weer veel geschreven, ga zo wel even terug bladeren. heb even mijn banner aangepast. heb mijn ei eerder gehad dan ik gedacht had. ga zo even het lijstje opzoeken kan ik die ook even aanpassen. babylove, wat vervelend dat het even niet goed gaat tussen jou en je vriend. kan me goed voorstellen dat je daardoor in een dip raakt. en huilen mag hoor, dat lucht op. nou ik ga even lezen wat ik allemaal gemist heb
Jemig babylove, dat zijn geen leuke berichten, ik hoop voor jullie dat het snel weer goed komt. Dikke knuffel
@babylove1: he wat vervelend meid. Heel veel sterkte hoop dat jullie er samen snel uit komen. @Robertha: welkom en veel plezier en hopelijk wordt het een roze maand voor jou, mij en iedereen hier. Groetjes Mariska
he meiden thanks erg lief van jullie ik denk dat et niet meer goed komt op de manier hoe et gaat ik ben zo bang hij zal vanavond denk ik ook de hele nacht wegblijven ik voel me niet meer goed
Dames, ik ga nu naar een verjaardag toe, niet te veel kleppen he? hahahaha. IIg fijne avond! Groetjes,
O Meis ik vind dit verschikkelijk voor je, ik hoop dat hij wel thuis komt. Heel veel sterkte en ik zal aan je denken
dat hoop ik ook maar ik denk het niet ben al zolang met hem misschien is ie me wel zat weet ik et het lijkt of als het hem niks meer kan schelen hoe ik me voel en ja sorry meiden ik kan ook nergens kwijt alleen hier bij jullie ik ga gewoon kapot hieraan
je hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is toch ook geen prettige situatie. zit je hier al lang mee dan?