NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJB

TJB Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik wou hier ook even mijn NOD door geven. Dit zal zijn 2 maart...denk ik. WIl iemand me erbij op zetten want als ik dat zelf doe...zien we dat plaatje nooit weer

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bewoners NOD MAART 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB &
    3:
    4: 5Mare5 & Yihaa &
    5:
    6: Florida13 & twijfelaar1985 &
    7: Rosa84 &
    8: Djaar77 & Nikita33 &
    9:
    10: Bapsie &
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

16 bewoners in de roze villa
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nog heel even kijken hier.
    @ b.e.g.: wel goed dat je woensdag voor een echo kunt.
    @ mare: kan me goed voorstellen dat je zo blij bent. Het is gewoon ook heel bijzonder allemaal. En wat lief zoals je mam en zus er op reageerden. Je hebt dus al last van misselijkheid? De hele dag of zo af en toe?
    @ alle nieuwe meiden: welkom

Hier is het verder wel ok. Heb voor m'n gevoel wel erg veel bloedverlies bij deze menstruatie maar ga er een beetje vanuit dat het komt doordat het de 1e ongesteldheid na de mk is. Hoop maar dat het heel snel minder wordt.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuffel voor Lumea.
    Je moet maar zo denken dat je lichaam een grote schoonmaak aan het houden is.

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hallo dames, ben er heel ff voor ik moet gaan. Zo ff douchen en dan kan ik mss nog ff hier kijken.

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @All; gisteren te horen gekregen dat mannetje waarschijnlijk nog een keer 'kwakkie in het bakkie' mag doen. Ook moet ik donderdag recepten opvragen voor provera en clomid zodat ik daar mee kan gaan beginnen als men mijn dat bij de echo opdraagd. Vind ik behoorlijk spannend allemaal. Qua temperatuur zit ik precies gelijk aan mijn vorige rondes. Het zwabberd tussen 36.6 en 36.9 en ik heb momenteel weer waterige afscheiding dus dat er wat gaat komen is duidelijk. Brengt wel rust hoor die echo's erbij zodat je niet meer aan het twijfelen bent of het ei nu wel of niet geweest is. Op dit moment is gewoon duidelijk dat de follikels niet groot genoeg zijn om te springen.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar: Spannend zeg!

Ik ga er vantussen, tot strax!

9. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    @Lumea: ik heb dat ook hoor, een heftigere menstruatie. Is ook de eerste keer na mijn miskraam. Ben allang blij dat ie op tijd kwam dus dat het dan een paar dagen langer duurt en wat erger is, is niet erg. Denk ook dat het iets als een grote schoonmaak is.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @djaar: dat is wel echt spannend maar idd een geruststelling dat ze gelijk aan de slag gaan en je de clomid alvast mag halen.

@lumea: eigenlijk ben ik helaas de hele dag door misselijk. eten helpt gelukkig wel. alleen is mijn man 's ochtends altijd heel vroeg weg dus helaas geen ontbijt op bed voor mij.

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mare; ik ben zo benieuwd naar de provera en de clomid. Vooral naar het moment waarop ik mag beginnen en de bijwerkingen ervan. Ik ga met carnaval op vakantie en wil wel kunnen genieten van alles.
    Hoe gaat het inmiddels met jou?

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik kan het me voorstellen, hoe reageer je normaal op medicijnen en op hormone? sommige vrouwen hebben er ook gewoon geen last van hè ;)

ik weet eigenlijk niet wanneer carneval is maar hoop voor je dat je er gewoon van kan genieten!

ik ben nog steeds verbaasd maar voel me ook wel echt zwanger. met de bijbehorende misselijkheid en vermoeidheid. en ik ben gewoon super gelukkig!

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik hou het nu maar op 5 maart dan..

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    carnaval is de laatste week van februari. Als ik op dag 20 nog geen goed ei heb dan krijg ik provera (als het goed is) en dan zou ik geloof ik 14 dagen laten ongi kunnen worden, dat is dan precies de eerste dag van mijn vakantie. Op zich niet erg voor mij maar wel voor neefje en nichtje die zich al tijden verheugen om met mij te gaan zwemmen. Omdat ik al jeuk krijg van mndverband gebruik ik nooit tampons dus dan zit zwemmen er echt niet in.
    Vrees zelfs dat ik dan vanuit mijn vakantieadres nog terug zou moeten komen naar het ziekenhuis voor onderzoek of bloedprikken (timing is dus $%*$*). Maar goed ik zit zo'n 3 uur rijden van het ziekenhuis vandaan (enkele reis) enne wat moet dat moet alleen hoe leg ik dat uit aan de rest ?!

en over het reageren op medicijnen; ik ben vaak gewisseld van pil om stemmingswisselingen en hoofdpijn, blijkbaar reageer ik dus sterk op hormonen. Daarnaast heb ik 4 jaar bij een psych gelopen om dingen te leren begrijpen en vooral met mezelf om te leren gaan. Ben er dus een beetje bang voor.

Ik ben zo blij voor je dat je je ziek voelt hahahaha, serieus ik hoop dat het je snel beter gaat en je echt kan gaan genieten. En ik hoop je snel te volgen !

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; en hoe ging het ?

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bewoners NOD MAART 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB &
    3:
    4: 5Mare5 & Yihaa &
    5: MoederK &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 &
    7: Rosa84 &
    8: Djaar77 & Nikita33 &
    9:
    10: Bapsie &
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

17 bewoners in de roze villa
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    HA heeft mijn verhaal aangehoord. Ze wilde eerst alleen bloed prikken, maar gelijk daarna wilde ze liever een inwendige echo. Ik heb net gelijk gebeld en kan pas dinsdag terecht :(
    Al die tijd nog met die buikpijn zitten pffft.

Ik heb nog wel gevraagd wat voor diagnose de gyn in 2005 heeft gesteld, het was idd PCO. Ze zei dat de klachten die ik heb een combi kunnen zijn van stoppen met pil en pco.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    spannend dan zeg, jammer dat je tot dinsdag moet wachten. heb je wel kunnen bloedprikken dan ?

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dat hoefde niet meer, omdat ze me de echo al heeft aangevraagd.

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    oohh, ik zou gedacht en gevraagd hebben omdat toch gewoon te doen. heb je dat ook maar gehad.

Deel Deze Pagina