NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    That's the spirit bloempjuh! Ik ga booschapjes doen! Hier is het echt zalig zonnig en zelfs beetje warm ;) Zonde om binnen te blijven!

Tot strakkies!

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, ik zou normaal ok wel een beetje bang zijn voor mn ongi hoor, maar het was pas 6 dagen na mn ei en mn lf is altijs 13/14 dagen. Dus ben nu nog niet bang voor mn ongi (zegt ze dapper :rolleyes: ). Maar ze waren ook verbazingwekkend mooi rood, hihi, normaal is spotting bij mij altijd en beetje bruinig. (klinkt weer smakelijk)

@Joyce: wat fijn dat het weer goed zit tussen jou en je mannetje meid!Die spanningen, da's maar niks. En geklust- dus laat dat ei maar komen!

@Janis: ik vind alcoholvrij bier ook niet echt lekker, maar met sommige vrienden dronk ik vroeger altijd wel een paar biertjes en dan valt het nu zo op dat ik het niet doe. Dus dan toch maar een paar alcolholvrije. en ach, ze zijn volgens mij ok ng eens best gezond, dus af en toe moet het maar. Mocht ik ooit es echt zwanger zijn dan stop ik ook hoor, dan mag iedereen het weten :D .

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    wordt er helmaal jaloers van. Hier is't grijzer dan grijs en chilly. brrrrrrrrrrrrrrrr.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahah nouw...berghem ligt ergens tussen nijmegen en den bosch....in noord brabant.

5. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    @ Babylove: Meid wat ben ik blij voor je dat hij gisteravond toch thuis is gekomen, ik hoop dat jullie goed hebben gepraat en aan beide partijen duidelijkheid is!

(knuffel)

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Babylove, fijn dat jullie het gisteren bijgelegd hebben maar moeilijk natuurlijk dat zijn ouders er zo tussen zitten!
    @De zon zit hier nu weer even achter de wolken maar vanmorgen toen ik wakker werd, scheen hij keihard! Ik werd er vrolijk van en ik wilde eigenlijk meteen naar het tuincentrum om viooltjes te kopen. Maarja dat gaat vandaag waarschijnlijk niet lukken.

Ik heb voor de verandering weer heerlijk geslapen. Maarja na een heerlijk bad en een heerlijke kluspartij is het goed slapen natuurlijk!

Qua klachtjes, tja ik weet het niet. Behalve dat die borsten van mij enorm groot en uitermate felxibel zijn nog steeds...(ik ben er zelf zo van onder de indruk.. :) ) voel ik verder niet echt iets. Dus ik heb er maar weer een beetje een hard hoofd in. Maar ja....je weet nooit hĆØ!
    Oeh, we gaan vandaag op kraamvisite....

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oeh.. dus je denkt aan een innestelling? of probeer je je rustig te houden!
    Jep! hier weer alles goed.. Kan niet vertellen waar het om ging, maar zit nu weer goed! Dacht dat vrouwen piekerden en zo tot rare conclusies kwamen... maar mannen toch ook.. of iig de mijne...
    Maar inderdaad! laat maar komen! en als het er al was hebben we iig goed ons best gedaan...
    Alleen ja... moet 24 uur tussen de betrekkingen zitten en dat hebben we gister niet gehaald.. bepaalde delen van hem werden nu ook beetje gevoelig... :oops:
    Denk ook dat het lang geleden is dat we zo vaak,.. je weet wel.. :humping: (werkt alleen op hyves, maar toch .. haha)

oh en berghem: ligt ook bij antwerpen

babylove: fijn dat het weer goed is, maar belangrijk om te blijven praten nu. Waarom wil hij zo graag de goedkeur van zijn paps? En waarom willen die je uit elkaar , aangezien jullie al 2 kids hebben (begrijp ik uit de verhalen). Misschien namelijk een idee met die paps te praten? dat je dingen kunt uitleggen, zij je beter begrijpen, en op die manier de spanning definitief weg is?
    Is wel moeilijk hoor, maar anders blijft het zo hobbelen.
    Ikzelf ken niemand die ons uit elkaar wil.. mijn omgeving is meer van het "zo lang jij gelukkig bent zijn wij het ook en je ziet er met hem gelukkiger uit dan ooit en hij kijkt ook zo verliefd naar jou"

8. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    thanks meiden het doet me echt enorm goed dat ik me bij jullie kon uitluchten als et kon had ik jullie allemaal een dikke KNUFFEL gegeven en ja we hebben zeker duidelijk afspraken gemaak wil natuurlijk geen herhaling hebben van dit zo ga ik en hij natuurlijk aan kapot we zijn der gelukkig uit daar ben ik blij om en dat wij gewoon hebben kunnen zeggen wat we voelden voor elkaar

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    HĆ© Miranda, wij wonen vlak bij elkaar....geinig!

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik begrijp wat je bedoelt Joyce alleen gaat het moeilijk als hij je nooit heeft geaccepteerd en mijn dochtertje men man had ook geen kontakt met zen ouders zag hoe het hem pijn deed en heb gewoon de stap genomen zodat hij weer gewoon kontakt kon hebben et zijn tenslotte zen ouders maar had nooit gedacht dat zen pa zo en spel zou spelen gelukkig ziet men man wel dat zen pa alles op zijn manier wilt hebben ten koste van zen eigen kinderen dus wat praten betreft dat zal niet kunnen heb et vaak ook geprobeerd maar na dat zijn mijn dochter niet accepteerde ben ik er ook mee gestopt wie mijn kind niet accepteerd voor zo iemand heb ik geen ruimte in mijn leven ik hoop dat je mij kunt begrijpen

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bewoners NOD maart

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 &
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion &
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 &
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida &
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje &
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata &
    12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama &
    14: Nonja &
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie &beebie82&
    16: Lafje & Snoes4rx &
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 &
    18: Knippy & kattja &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie
    20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje &
    21:
    22: Moosje25 & ivisser16 &
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68
    24: Lieselke
    25: Hanneke88 & Xenas81 &
    26: Zethu & Luukske & Rapoenzel
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 &

TESTMARATHON

1maart:
    * Bloempjuh23

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion

3 maart:
    * Lumea

5 maart:
    * Heitjekarweitje

6 maart:
    * Bapsie
    * Calani

17 maart:
    * Joyce81

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

119 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

@ Suzanne: Je staat op de lijst! Welkom!

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He dames,

Hoe vaak moeten je vrijen... voor de eisprong.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi princi...das toevallig...ik ben hier 4 maanden terug naar verhuisd...woonde voorheen in Oss...net zoals jouw...

:p zo zie je...misschien kennen we elkaar wel...

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb ruzie met mijn mannetje... zo ik weet ook niet of het deze week vrijen wordt.. Ben gewoon veel te kwaad op hem. Het komt nu dat ik weer thuis zit, dat is gewoon weer wennen voor mij. En heb nog geen ziektewet uitkering ontvangen.. Wie heeft daar ervaring mee.

15. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Jemig wat het is wel raak zeg op het moment met de relatieproblemen, vind het zo jammer om te horen, misschien zijn het de spanningen wel. En het weer? Dames ik hoop voor iedereen dat jullie er gauw uit zullen komen!

16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Dat is me 'ietsjes' te ver haha :)
    En mijn baas zal me zien aankomen als ik zeg dat ik even op de koffie ga!

Lieselke -> Waar woon je dan dat jij wel mooi weer hebt?

Nana33 -> Jij bent al net zo erg als ik! Ik hoop voor je dat het wat betekent die 2 druppels rood.. Ik heb juist alleen maar witte afscheiding.. :(

Pfffffff het is wel te merken dat ik weer 'hard' aan het werk ben.. :rolleyes:

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goooeedddeeemorgen dames, ahum bijna middag.

Wat een relatiedipjes zeg allemaal op het moment, t wordt echt tijd voor de zomer met veel zon, ze zeggen dat dat ook helpt omdat al die winterdepressies dan verdwijnen. Wie weet zit er een kern van waarheid in.

Dames met probelemen heel veel sterkte, en probeer te blijven praten.

Ik ga me nu maar even een schop onder de kont geven om nog maar even wat te poetsen...

Oke nog 1 bakje koffie dan.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha ja snap het...lieselke woont in belgie...is dat dichterbij dan?

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Meiden.

Ik weet niet waar het aan ligt. Het kan best dat het ook aan mij ligt... Het gaat meer om de spanning van geen werk, net ontslagen en mijn mannetje zit ook in de ziektewet..

Maar niet om zwanger te worden. Ik ben pas deze maand begonnen zeg maar. Vorige maand gestopt

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou inderdaad, iedereen maakt zich nu heel erg druk, maar ik wist t al en ben dus ook al bezig met een nieuwe baan zoeken.

Ben blij dat jullie het uitgepraat hebben meisje. Wel balen dat je schoonvader zich met jullie relatie bemoeit.

Wat is je NOD? Kunnen we je op de lijst zetten (als je dat wilt natuurlijk)

Deel Deze Pagina