Er zijn idd verschijnselen die ik anders nie heb.. en dat is dat ik mijn ei kwijt ben.. ook de kluts... of het is een klustei geworden.. of omdat de zon hier niet schijnt is die met de noorderzon vertrokken.. Misschien heb ik nog een eitje met iemand te pellen en durft mun ei daarom niet... Zolang we het niet over het ei van columbus hebben vind ik het best, want we hebben het nu over het ei van elegans... XD ow elegance
Voor mij is het bijna tijd om te klussen.. Maar ja nu dat wij ruzie hebben.. denk ik er niet aan.. Ik laat de natuur gewoon zijn gang gaan..
Getver, je zal toch in dat vliegtuig hebben gezeten. Geluk bij een ongeluk, dat er toch relatief zo veel overlevenden zijn. Sterkte voor alle inzittenden, familie, naasten. Aleida
Ik ga nu maar even een theetje drinken, chillen op de roze-wacht-lounge. Wederom vandaag een late dienst. Wordt er niet goed van. Iemand anders nog zin in een kopje thee/koffie? Grtjs, Aleida
Wat is het stil vanmiddag iedereen toch aan het genieten van het zonnetje dat aan het doorbreken is.. Nu ik zeg zie ik dat hier de zon lekker aan het doorbreken is jahoeeee heerlijk! Lente here we come! in de lente leggen alle kippen een ei toch? zou ie daarop wachten ik ga zo een ovu testje doen :0 altijd spannend die tests XD
haha.. tja.. wie weet hoor u vaak vogeltjes als ik thuis kom 's avonds.. toch wel leuk zoals ik al zei heb ik het idee dat ik ook aan het broeden ben... onder mijn navel is alles warm, en armen en benen en voornamelijk voeten en handen ijskoud.. of nou ja.. broeden, ;laten we het op ei leggen houden hahaha broeden komt daarna pas
Iedereen is naar de persconferentie aan het kijken Brr krijg er echt de bibbers van! Heb al zo'n hekel aan vliegen.. Edit: Doe mij ook maar een koppie thee
Ik heb een grote pot thee gezet, dus er is genoeg. Koekje erbij?! (ik ga ondertussen ff de hond uitlaten. Tot straks)
Hmmm denk ut niet.. ik zie een hele lichte en een donkere teststreep.. betekend negatief... maar gisteren was er helemaal geen streep.. nu weet ik niet of daar verschil in zit... ik ga eens op het smep topic vragen