NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oooh Bloempjuh, zucht, zwijmel.....

Super joh, ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!

2. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ja ik heb al een foto gemaakt met mijn telefoon maar mijn mms doet het niet. Wilde hem mijn vriend namelijk ook al mmsen.

Nee, ik had geen blaasonsteking. De huisarts zei dat het goed mogelijk is dat ik die klachten heb door een mogelijke zwangerschap :rolleyes:

EDIT: Het was trouwens een Clear blue met zijn kruis. Die zijn toch niet voorgedrukt? Ik haal me nu echt van alles in mijn hoofd :rolleyes:

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zo.. ff bijgelezen in de reactie:
    @ hema: hema rules! heb er zelf 7 jaar gewerkt, tot ik klaar was met studeren, geweldig! toen had ik nog een pasje en korting.. mijn kinderen gaan er later werken hoor! al is het maar voor het pasje ;)
    mijn vriendje word er soms gek van, kan nl niet voorbij lopen moet ff de winkel in...
    Nu ik niet meer zo dicht bij de stad word is de drang wel minder, maar kijk regelmatig op de site.. hebben ook leuke mamabasics overigens!
    Heb er nog condooms van liggen.. en dan ms idd de test daar ook maar gaan halen.. Heb er alleen nog geen verhalen over gehoord...

@ in de buurt wonen: ik woon half eindhoven half venlo ;) haha.. en als de buik er is dan gok ik dat het tijdelijk definitief venlo word..

@ ego berichtje: ik is misselijk.... gister best wel zin in mannetje en na het eten gewoon echt dikke buikpijn, misselijk, duizelig... :(... bijna het idee dat ik moest k... :(.... Weet nog dat ik vorige maand halverweg de maand ook dacht van oh jeetje wat een buikpijn dus wat dat betreft is het dus precies zelfde timing.. maar wel krom.. dikke buikpijn en krampen en soms ook toch zin in je mannetje.. is iig weinig van gekomen dus lekker tegen elkaar in slaap gevallen.. met alle actie van eergister en dit weekend ook wel keer lekker ;)

@ laparoscopie? was da?

@ ricmar: kan me helemaal voorstellen dat het eruit kwam! hopelijk heeft het opgelucht!

@ plaatje in tekst: maar hoe weet je dan de link van het plaatje?

@ banners: ik zeg een banner van mijnkalender.net.. wil diegene (Yihaa) ff uitleggen hoe?

@ pendelgegevens: naam, geboortedatum, geboorteplaats, de vragen die je wilt stellen (moet wel makkelijk te antwoorden zijn en ook niet de vraag of de zwangerschap goed gaat..)
    ik stuur wel ff lijstje naar je toe, mamatje!

@ bloempjuh: huh? toch zwanger? vet cool! ben je de 2de! kan me voorstellen dat je hyper bent en niet gelooft... ms een digitest of ga je wachten tot zondag?

@ mamatje: kan dat medium ook op afstand? ;)

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ooh dat is geweldig nieuws bloempjuh alvast zachtjes gefeliciteerd

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen hier 5 dagen dpo :D

bloemplje klinkt goed, kun je er een foto van maken?

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Bloempjuh: OEH! Spannend! Wanneer ga je weer testen?

Edit: Sorry :oops: , ik zie t al zondag ga je weer testen.

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    @mijnkalender.net: je gewoon registreren en dan kan je je eigen cycluskalender invullen. Als je dat gedaan hebt, klik je linksboven op 'kalender' en dan op banner en kopieren en plakken in je profiel, klaar!

Ik gebruik mijnkalender.net ook en vindet echt super!

@plaatjesplakken: rechterknop klikken op het plaatje, eigenschappen en dan de link kopieren en plakken

Gele eitje is opgestuurd ;)

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik gebruik de kalender ook maar had de banner nog niet gezien! haha.. zal wel nieuw zijn, vernieuwen er regelmatig namelijk!
    ff zoeken!

en thanks voor plaatjes tip! dacht wel dat het simpel was...

ego: nog steeds misselijk... als dit ei is vind ik het wel beetje raar... ik bedoel: hoe kan ik nou mijn ei laten bevruchten als ik me zo misselijk voel?

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Lieselke, Thanks voor het gele eitje!

Bloempjuh, Alvast een voorzichtige felicitatie van mij! Jammer dat het niet lukt met de foto erop te zetten! Enne gelukkig geen blaasontsteking. Je hebt nu ook vroegtesten die kun je 10 dagen na conceptie doen. Bij de etos heb je ze.

joyes, De readingen doet ze op afstand met een foto. En dan via de chat.

Zal ff het lijstje bekijken dank je wel voor de mail!

Liefs van mamatje

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Mss beetje ziekjes aan het worden ofzo? Mss nog ontpillen en reagteert je lichaam daarop....kweetniet meis

11. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Nog 3 nachtjes en dan is het eindelijk maart! Whiehoeee! :p

12. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Gefeliciteerd met je dochter!

Ik kan officieel zondag testen, ik denk dat als ik zondag avond niet ongi ben dat ik dan ga testen. Vind het wel spannend worden nu.

13. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    wie kan dit verklaren of weet wat et kan zijn heb pijn in men onderrug en heupen al 2 dagen weet iemand het wat het kan zijn Help MI

14. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    dank je Janis ik ziet zo ook in de spanning moet me zelf echt tegen houden om niet te testen heb et namelijk in huis liggen zo een kruidvat test wie heeft hier welis mee getest zitten er 2 in en ze zijn maar voor 5 euro

15. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Oeeeeee Bloempjuh Spannend!

Ik heb sinds een paar dagen nu ook last van mijn rug, wat ik nooit heb voordat ik ongi moet worden. Ik moet nu ook idd meer plassen.
    Maar had je nu een blaasontsteking of niet?
    Iig heel veel succes en ik zal duimen voor je.( ik ga zondag avond testen ;) )

16. 1984

1984 Niet meer actief

het schijnt dat als je zwanger bent je baarmoeder aan het uitzetten is en je daardoor last kan krijgen van je rug.

Ik hoop zeker voor je dat je zwanger bent meis.

Moet wel zeggen als ik bijna ongesteld moet worden ik ook vaak last heb van mijn onderrug... wil je echt niet ontmoedigen hoor maar hou er rekening mee.

duim voor je [-o< [-o< [-o< [-o<

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    @bloempjuh; zoooooo spannend he meid!

@babylove: rugpijn enzo kan zowel teken zijn van komende ongi als van zwangerschap... Ik hoop voor jou het tweede, heel erg! Maar probeer je niet op elk klachtje te fixeren, anders word je koekeloere ;) (ja, ik weet hoe moeilijk het is...*zucht*)

18. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Bloempjuh en ik hebben ook last van onze rug! Heel raar!
    Een warme kruik verzacht!

Ik heb ook testen in huis liggen, maar ik ga sterk zijn en echt wachten tot zondag avond, moet van me zelf!

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    thanx 1984
    ik heb nooit pijn gehad vlak voor men nod dat ik pijn heb dit maak ik ook voor et eerst mee en ook als ik hoest zo dan lijkt het of alles uitelkaar wil springen

20. 1984

1984 Niet meer actief

Oh ok dat is inderdaad wel raar dan je.

Hoop echt dat je dan zwanger bent meis!

Ik heb last van mijn tepels :oops: wat ik anders ook nooit heb voor mijn NOD.

Duimen maar he!

Deel Deze Pagina