NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    oeps ben ik dan neutraal zo in het midden ?!

Meiden ik ga nu naar huis en twijfel of ik nog achter de laptop zit. Omdat het op mijn werk erg rustig is ben ik meestal tijdens het werk hier te vinden.
    Fijne avond alvast en tot morgen maar weer.

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik ga ook voor een roze Limburg ;)

Andere provincies ook natuurlijk ;)
    Hoe meer roze, hoe beter! :D

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm, nog iemand van Zuid-Holland?

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Zo, weer terug uit de stad, de eerste Etos-pil heb ik inmiddels ook al achter de kiezen. Wat een joekels zeg!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik kom danwel uit Brabant maar heb wel gestudeerd in limburg (sittard)....mag ik dan ook meedoen in het roze? Vast wel hè?

Ik kruip nu verder op de bank. Jeetje wat voel ik me beroerd. De hormonen zijn best in de war lijkt wel....pfffff....of ik krijg gewoon griep bovenop de ongesteldheid...dat kan natuurlijk ook.

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Tuurlijk, iedereen mag meedoen aan het roze, tenslotte zitten we hier allemaal met een doel, toch?

7. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Heb tot nog toe eigenlijk nog weinig last van de ongi, weet nog dat ik voor de pil altijd de eerste dag krom lag van de krampen, was daar dus wel weer een beetje bang voor, en nu niets, nada, noppes, gelukkig maar.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Yvy:
    Ze bleven wel eens steken in mijn keel als ik net een te kleine slok water nam :( Vond het uiteindelijk toch wel vervelend dat je er 2 per dag moest. Vergat ze 's avonds best wel vaak.
    Dus ik ga voorlopig weer over op alleen foliumzuur.

9. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    De eerste ging uiteindelijk nog vrij makkelijk door mijn keel, moet ik zeggen. Ach, ik heb voorlopig eens een doosje meegenomen, kan daarna altijd nog kijken of ik verder ga of niet. Ik ben niet zo vergeetachtig qua pillen slikken, dus dat scheelt. In die ruim 10 jaar dat ik de pil heb geslikt, ben ik ze ook maar twee keer vergeten, dus dat valt nog mee.

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik heb ze ook geslikt maar het koste me nogal wat concentratie en door de ijzer in de pillen had ik erg last van verstopping. Maar in het etostopic zag ik dat veel mensen er erg positief over zijn. Ik hoop dat je helpen! Maar voor mij dus ook alleen foliumzuur...

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik nam ze 's ochtends heel trouw in, maar die ene 's avonds schoot er steeds vaker bij in hihi

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Voor ik op het forum zat vergat ik ze ook regelmatig 's avonds. Nu is het forum mijn geheugensteuntje :D

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dames, ben al weer veel te lang op. Ik ga slapen!

Tot morgen

14. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hier ook nog iemand uit zuid-holland hoor!

Ik ben ook weer begonnen met het slikken van de etos tabletten. Had ze 2 maanden geleden ook genomen en toen gelijk zwanger. Nu had ik even een maandje overgeslagen en VSM Mama genomen.
    Krijg ze zo weggespoelt.

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Ik slik alleen folium eerst was dat fem-natal (davitamon) en nu mama+baby (dragavit). Ik doe dat al vanaf dat ik gestopt ben met de pil en braaf elke dag.

Ik heb zo geen zin om te werken vandaag. De spanning voor morgen bouwt zich waarschijnlijk weer behoorlijk op. Maar goed vanavond maar weer lekker onder de zonnebank en in bad dan gaat de tijd lekker snel.

16. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Zit er nou veel verschil in wat voor soort Folium je slikt? Weet iemand dat?

Groetjes

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik heb vor de fam-natal gekozen omdat daar meerdere vitaminen bij zitten, ben nu overgestapt op de anderen omdat daar van beweerd werd dat er een stof is toegevoegd die het makkelijker maakt voor je lichaam om het foliumzuur op te nemen. Maar eerlijk ik geloof niet dat het veel verschil maakt of je nu gewoon folium slikt of folium met een multivitamine. Persoonlijk heb ik een beter gevoel over de combi omdat mijn eetpatroon ook niet altijd geweldig is

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Volgens mij maakt het ook niet uit wat je neemt. Ik heb de etos pillen gekozen omdat mijn beste vriendin (die nu 34 weken is) hier zo over te spreken was. Daarbij is ook mijn eetpatroon ook niet altijd even geweldig. In de week dat ik alleen eet wel (als hij middagdienst heeft), maar mijn vriend lust dus werkelijk bijna niets en in die weken (2 van de 3 weken, met de ochtend en nacht) komt er nogal eens niet veel fatsoenlijks op tafel.

19. [​IMG]
    Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB &
    3:
    4: 5Mare5 & Yihaa & Jada1984 &
    5: MoederK &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 &
    7: Rosa84 &
    8: Djaar77 & Nikita33 &
    9:
    10: Bapsie &
    11:
    12: yvy30&
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

19 bewoners in de roze villa
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

20. Meiden ik kom jullie vergezellen. Vanmorgen helaas ongi geworden, had al dagen zo'n gevoel dus had er al rekening mee gehouden.

Deel Deze Pagina