Kleine moeite werk er dagelijks mee.. Dus bij excel vraagjes: stuur maar een PBjt hahaha * heeft er iemand eigenlijk al de leverancier van de ooievaars gebeld? Misschien krijgen we korting als we er meer tegelijk bestellen .. en dan kunnen we misschien beter 129 ooievaars tegelijk bestellen? Mooie kwantum korting *
Haha, t wordt hier ook steeds gekker Weet je wat ik trouwens echt grappig vind; onder jou banner staat nu "go for it"
Ja cool he! hahahaha.. Staat er 4 dagen ongeveer.. Zo van : kom op meid klussen jij! gadverpielekes! En we moeten ons huisje en alles er omheen toch goed regelen? Sorry.. heb echt een ontzettend melige bui! Werk vliegt ook ineens uit mijn vingers.. naja! ben alleen wel beetje misselijk en met vlagen hongerig!...... ach! mag wel toch? :-D;-P
Het feest kan beginnen want de eerste zwangere is binnen! Jemig ik voel me echt goed veel beter dan de afgelopen dagen JOEHOE
Hallo allemaal! Eindelijk bEIgelezen.. Pff, stelletje kletskousen! @ bloempjuh: de foto mag dan wel wazig zEIn, maar ik zie toch duidelijk een + staan. Spannend... @ fl3x: gefeliciteerd, en dank je voor het strooien van HCG'tjes, heb nog snel wat restjes gevangen. @ alle anderen: sorry, ik weet even niet meer waar te reageren, er is zo veel gebept hier... @melighEId: blEIkbaar aanstekelijk dus, hier ook al een melige bui.
Hallo dames! Ik heb vandaag wel stiekem zitten meelezen en ook wat in het april nod gezet maar was zo druk dat ik er niet aan toekwam en als ik tijd had waren jullie weer een bladzijde verder en moest ik eerst bijlezen! Ik heb dus ook niet alles onthouden maar wel de mooie telling van jullie dames jahoeee 24? zonder vlindertjes las ik he? nice nice nice! nou hup dames aan de klus die nog moeten klussen Ik heb eindelijk weekend! en ik ga zometeen nog eens een ovu testje doen.. jaja beetje laat, maar beter laat dan nooit he brb
elegance ik ben benieuwd of ei zich meld nu de rest allemaal niet kunnen bijhouden alleen waarom maar 24 ooievaars en geen 129?
Knippy, het rekenwonder van het forum, ik meen joyce, heeft van verschillende maanden een gemiddelde gemaakt van nodérs en zwangeren, waarbij de vlindertjes niet meedoen en dan kom je op een gemiddelde uit van wat las ik ook weer 18% en van de 129 is dat 24
Het is niet zo GEK dat we melig zijn! Inderdaad: de lente staat voor de deur! Staat als een gek aan te kloppen maar ik ben niet gek! Laat hem gewoon achterom komen, lekker door mn achtertuin heen! Kan ie gelijk wat bolletjes planten voor me! Dusss
pfff nu zie ik weer een hele lichte streep op de ovu test :S zo licht dat je zou denken dat mijn ei de verkeerde kant uit gaat :S EI KOM TERUG!
oke nu snap ik hem ik zou dan ook wel heel graag 1 van die 24 willen zijn. maar ja ik denk wij allemaal wel en kun je je testjes op de site zetten kunnen we meekijken hoeveel heb j er gedaan ?
@elegance: heb je geen hond? Dan kan je commanderen: zoek! zoek ei! apport! (of een kat, die van mij apporteert!) @bloempjuh: ohhhh zou het? Test ziet er goed uit maar heb zelf geen ervaring met de + testen. Prefereer zelf de 'gewone' || testen @allen: zien jullie jezelf al zo lopen? hahaha
whahah heitje...ze waggelt niet! dat deed ik wel...hoeveel moeite je er ook voor deed om het niet te doen.....ging vanzelf!
Geen hond wel een kat en ja die aporteert ook XD us kijken of ie hem gaat snappen... ben bang van niet mijn 5de testje... gisteren was ie het donkerst.. maar ooknog steeds licht.. ik bedoel de lijn blijft echt duidelijk lichter dan de teststreep...
elegance...moet helaas zeggen dat die dan niet positief zijn...mijn testen hebben ook altijd een licht lijntje...en mijn HA zegt dat ik geen eisprong heb...of geen goeie! Pas als de lijn even donker of donkerder is dan kan je dat als positief beschouwen en dan heb je binnen 36 uur een eisprong....
Of je hebt het idd zoals knip hahaha...maar dat lijkt er meer op dat je een korte LH piek hebt waardoor je de top mist....
Dat had ik dus ook. Waarschijnlijk zat ie van ons dan net tussen die testjes in. Laten we daar maar van uit gaan.