@elegance: doe je 1 test per dag? Of meerderen? Want las ergens dat je de piek tussen de testen door ook kan missen!
Allooo eizoekertjes allemaal! @bloempjuh: nou ik zou ook zeggen, positief hoor! Ikkijk uit naar de volgende! @ele: niet te snel panikeren. Mss heb je een laat ei ofzo, maar wees gerust ik heb de ooievaar ook jouw kamernummer in ons roze huis doorgegeven
dat denk ik ook ik schrok al ik denk geen ei nee dat kan niet ik voel het en precies 14 dagen erna ongi dus zeker weten ei wil je me niet meer zo laten schrikken miranda pffff
hahaha lol kamernummer 13? :S vrijdag de 13e had ik een miskraam en nu zou ik weer vrijdag de 13e moeten gaan testen :S zoveel goed beloofde het al niet En och ja we hebben geduld ben nog jong
gek is dat he knippy, de vorige keer had ik wel duidelijk een posi ovu test.. vandaar dat ik daar ook eerder vanuit ging goed dat het ook anders kan
Ik geloof niet dat je 2x pech kan hebben hoor op vrijdag de 13e! De tweede móet je gewoon goed nieuws brengen! Nou meis, hou je tEI ! (sorry kon het niet laten...)
heb niet zo veel gelezen. Lig weer eens op de bank met een griep. Kan me niet echt concentreren op het lezen. Pff 2 maal in 3 weken tijd de griep @ ele: hoe is het met je EI? Inmiddels gevonden?
Ik heb het ruim genomen en er voor de zekerheid 150 besteld! Het kan dus voorkomen dat er enkele tweelingen tussen gaan zitten of heel misschien wel een drieling! Ook gelijk er een Tomtom bij gedaan en het adres van de ROZE villa ingetoetst. Dus over 8 a 9 maanden moeten ze toch wel gaan arriveren dan! \/
hoe lang blijft zn test dan positief. dit is mijn eerste ronde met ovu testen. maar die van mij zijn al 3 dagen donkerder dan de controle streep ? en worden nog steeds iedere dag donkerder?
Hey, ik heb een liedje over onze eitjes gevonden!: "leg je oor eens op dit eitje hoor je 't beebje dat zingt dat als mama 2 streepjes ziet 9maanden later naar buiten springt toch moet mama nog even wachten op haar lieve kleine spruit en dat kruipt het kleine beebje lekker mama's buikje uit!"
Hm vervelend meid, misschien helpt dit een beetje? (ja, ik heb het plaatjes posten ontdekt ) Beterschap!
Echt wel..vindt het wel spannend durf bijna niet te zeggen want dat geeft slecht geluk denk ik maar tijdens het klussen dacht oke dit wordt hem..hihi..
Hey dames, Ben al even niet meer online geweest. Heel erg druk gehad met klussen en carnaval ! Dubbel feest...hihi. Ik heb mijn ei kunnen spotten en hopenlijk dus goed geklust! duimen draaien nu en op het wachtbankje gaan zitten....pfff, dat duurt altijd zo lang. Ik zal zo even mijn banner aanpassen, want die klopt nu niet meer! En ik zag goed nieuws van Bloempjuh, het kan bijna niet missen dan dat het raak is. Alvast een voorzichtige felicitatie! 24 ooievaars, kunnen we er niet gewoon een paar extra bestellen, we hebben namelijk de NOD in maart vallen....deze maand is gemiddeld toch weer wat langer. Dus we bestellen er toch maar een paar extra, goed?
@ miranda nee hoor ik ben al weer bijgekomen @ elegance onhoutd maar dat de mijne dus nog nooit posi is geweest en toch een ei @ heitje goed gedaan die bestelling zethu beterschap meis @ Lies leuk liedje @
euhm...geen idee whaha 3 dagen donkerder...dat heb ik nog nooit gehoord...misschien een goeie aanloop op je ei? Ik zou voor de zekerheid blijven klussen totdat hij echt lichter word...
knippy, tis opgeslagen op mijn harde schijf XD zethu beterschap meid! balen alweer ziek lool lies, lig hier helemaal in een deuk hallo berenbotje welkom back alles goed met je? Ik heb vanmiddag roze bubble gum besteld voor in de villa
Zijn er ook meiden hier die naar het Umcg in Groningen gaan? We zijn namelijk daar gister op een informatieavond geweest voor paren met een kinderwens en het 2de deel bestond uit de eventuele behandelingen zoals IUI,IVF,KI,ICSI en dit was een reuze informatieve avond. En ik kan het iedereen aanraden,ook als je wel in de buurt woont en niet bij het ziekenhuis in behandeling bent kun je hier naar toe komen. Voor meiden die meer info willen kunnen mij Pb'en groetjes Anita
Yep, hier gaat alles weer zijn gangetje.....ik zit nu op het wachtbankje.....en hopenlijk binnen twee weken roze nieuws..... Je eitje nog niet gevonden? Wil niet zeggen, dat die er niet is hoor! Die roze bubblegum klinkt goed! Mag ik er eentje? Die zijn zooooo lekker!