Dankjewel! Even verstand op NUL, ik wordt gek hoor! Ga ik lekker uitzwieren in de achtbaan! Ben blij dat we dit weekend niet moeten klussen want we slapen op 1 kamer met schoon-mama en -papa en -zusje... Heb ik ff geluk en schoonmama ook want die wil graag oma worden.
nou dan staat ons wat te doen! flink klussen, duimen en testen, en dan maar hopen dat we dat record verbreken deze maand. met allemaal van die testen met 2 grote roze strepen
whahaha...jaaah net zo duidelijk als bij mijn eerste! en er dan een foto van maken....stom toen niet gedaan en test is nu niet meer te zien...
euhm fotoboek....tsjah....daar moet ik nog steeds aan beginnen...ben daar gewoon de persoon niet voor...en kom er ook niet aan toe...of geen zin in...weet ik het...maar we hebben wel veel foto's hoor digitaal! Ongeveer 1100 al...dus euh....
vind het heel leuk om een fotoboek te maken. hahahah stuur mij de fotos maar en een leuk boek. maak ik er wel wat moois van hahahaha
ja weet niet, hmm daar kun je het handvat van afbreken en dan in je fotoboek doen, neem dan aan dat het streepje dan ook langer blijft staan