hier een lijstje hoe of het in theorie moet zijn: 29 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie Dat Klopt.. 16 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar Dat kan ik niet controleren /Geklust 17 Februari 2009 Vruchtbaar dit ook niet 18 Februari 2009 Erg vruchtbaar dit ook niet/Geklust 19 Februari 2009 Eisprong waarschijnlijk was dat 1 dag eerder of de 19de vroeg in de morgen omdat op de echo het eiblaasje al kleiner was 24 Februari 2009 Innesteldag dinsdagmiddag toen ik in de auto reed zo'n raar gevoel in mn buik en heel erg pijn en ik heb de auto aan de kant gezet voordat ik verder kon rijden.. 5 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen Dat klopt dat zei de nurse practitioner ook.
Hoi Meiden, Nog een paar nachtjes slapen! Veel succes allemaal! Ik heb het gevoel alsof ik nu al mij ei heb, terwijl mijn ovulatietesten nog niets aangeven. Heeft iemand hier ervaring mee?
Haha, verwarrend soms hè. Je NOD (= Niet Ongesteld Dag) is 25 maart, dus dat houdt in dat je in het ROZE huis van harte welkom bent om ook je intrek te nemen. Dus.....als je op de NOD-lijst wil geef je maar een gil en dan zetten we je erop. Je kan het uiteraard ook zelf doen
goeienmorgend meiden, zo er is weer veel afgepraat de afgelopen dagen. Ik had me bewust en op vraag van mijn mannetje me even op de achtergrond gehouden , maar nu moet ik echt toch eventjes iets melden. ik heb namelijk elke dag rond de ovu geklust tot zelfs 2 dagen er na. je weet namelijk maar nooit he! en gisteren was ik heel de dag misselijk, duizelig, zweten, veel buikpijn ik dacht eerst te weinig suiker in mijn bloed, dus laat me maar een druivensuiker nemen. Zo heb ik er vijf genomen en cola drinken. dan moest ik eventjes naar het toilet en daar was het dan een beetje bloed in mijn slipje. laat ik me maar niet al te hard van stapel lopen want dan kan de teleurstelling nog groter worden als het niets heeft te betekenen. die avond (gisteren dus) krijg ik toch wel een chocolade aanval, ik heb 3 nuts gegeten niet mijn gewoonten. Kijk ik nu eventjes op de calculator. Lees ik daar maar eventjes dat die rare dag mijn eventuele innestelings dag is. laat ik me toch eventjes een gil SORRY VOOR DE BUREN. Mijn vraag is dan nu ook. KAN HET ZO ZIJN ...of reageerd mijn lichaam overgevoelig op al die maanden clomid. En reageer ik te snel op elke kramp. Sorry voor mijn ingewikkeld verhaal.
Dat klinkt wel goed toch? Ik hoop het beste voor je. Wij hebben goed geklust, maar ik heb heel sterk het gevoel dat het hier niet raak is. Apart hoe je dat soms heel diep van binnen kan weten Vorig jaar toen ik zwanger was wist ik het al voor ik testte. Ik voelde het gewoon. Nu niet heb nu juist heel sterk het gevoel: nee het is niet raak. Iedereen succes de komende dagen! Spannend weer hoor!
Dank je, ik hoop het ook voor me. Maar ik ken dat gevoel dat had ik namelijk ook heel deze maand ( het gaat toch niets worden ) en dan ineens die " DAG " ik durf nog niet te hard hopen. jij ook veel succes he!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: 28: Surf 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 130 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Vizzle: Je staat op de lijst! Welkom!
Goedemorgen dames, Had ik ook wat vanmorgen, mijn vriend maakte het ontbijt en dat had ik opgegeten, en toen een bak koffie en ik werd me daar toch een partij misselijk! Bleh, Heb hem niet opgedronken maar ik ben nu nog erg week op de maag Heb nu maar een bak thee genomen, en dat gaat er beter in. Voor alle nieuwe dames welkom in ons mooie villa Voor de dames die hun EI verwachten, klussen, klussen, klussen (moeten er een record maand van maken! Voor alle andere mensen goedemorgen hihi
welkom nieuwe dames majella je verhaal klinkt goed alleen is er het zo dat bij een innesteling nog niet genoeg hcg in je bloed zit om misselijk etc te worden, dat komt pas later maar de symptomen die je beschrijft herken ik van toen ik zwanger werd Wordt dus een spannende week voor je
Goedemorgen dames, Ik zat net ff met een vriendin te kletsen en terwijl ik met haar hierover aan het kletsen was...schoot me nog iets te binnen. Mijn vorige ongies waren heftiger, verloor ik ook dik baarmoederslijmvlies ed. en dat had ik bij deze ongie helemaal niet. Normaal gesproken voel ik dus me eisprong heel duidelijk met veel pijn in me buik en voel ik zelfs aan welke kant het eitje gaat komen. Nu nog helemaal niets. En het is echt donkerbruine afscheiding. Ik voel me ei ong. 3 dagen en dan is de pijn voorbij. Dus het lijkt me niet mogelijk om deze maand een eisprong gehad te hebben zonder dat ik hem voel....? Mijn NOD is pas 15 maart, dus testen...ik weet het niet. Misschien er toch maar eentje er tegen aan gooien. Liefs van mamatje
Goedemorgen allemaal, Zo er is weer flink gekletst gisteren. Gezellig! Goed dat er ruim ooievaars besteld zijn! En als ik de eerste dan mis dan heb ik aan het eind van de maand nog een kans. Maar goed daar gaan we maar niet van uit. Gisteren Brigitte Kaandorp. Dat was echt hartstikke leuk! Heerlijk gelachen! Alleen jammer dat de treinen niet helemaal deden wat we wilden en dat we van Tiel naar Druten moesten met de bus, toen weer met de bus van Druten naar Nijmegen en toen met de trein naar den Bosch. Toen was het dus ineens kei laat en zit ik hier met een duf hoofd en ga ik vanmiddag weer op mijn lieve nichtje passen. Hopen dat ze nog een middagdutje gaat doen! Oh ben zo benieuwd of Bloempjuh al meer weet! Ik hoop zo dat het raak is daar. Zo voor de werkende ladies, Werk ze! en voor de anderen, fijne vrije dag!
IK hoop het ook, dank je wel. Maar ik heb me voor genomen om deze week zo rustig mogelijk te laten verlopen, maar of me dat lukt. Hoe gaat het met jou?
moeilijk he het wachtbankje, geduld zou je ergens moeten kunnen kopen hire gaat het goed, nog op zoek naar mijn ei hij is geweest, zonder zich te melden, of hij maakt een dolletje met me Hier dus aan de klus en een heeeeeeeerlijk vrij dagje thuis
Volgens mij is dat gebeurd! WOEHOE! Vet cool! Nou dan moeten we deze maand dus allemaal roze worden he! ik bedoel: ook zo wat om die ooievaars alleen achter te laten, niet? hahaha.. hoop dat het er bij mij ook zo uitzag! en dat ze wisten hoe eht werkte! OEH... denk je dat het raak is dan? hoe voel je je? Kan, kan ook niet.. maar Klinkt goed! Let's hope so! Ik dacht alleen dat je pas na de innesteling en na NOd misselijk werd en dan tot een week of 13, maar week niet zeker.. Mensen met ervaring? Ook dat klinkt goed! Geweldig! Kan dat nu al in je cyclus? hmm.. wat raar inderdaad dat het anders is dan anders.. Ik zou zeggen: testen! je kunt nooit weten toch? @ hier: gister mijn mannetje verleid .. hij had eigenlijk geen zin en ikke wel.. tja.. sorry! opS: hahaha.. uiteindelijk dus weer flink geklust... en aangezien gister ei volgens de kalender kwam hihi.. Mijn vriend zei alleen wel dat ik nu moest ophouden want anders overleefde hij het niet.... ..... Denk overigens dat ei woensdag was.. Toen had ik echt krampen, misselijk, buikpijn, rugpijn, etc en was vorige maand ook rond die tijd... Dus ja, ben nu erg benieuwd! heb het gevoel dat het nog niet raak is, maar ja... kan ik moeilijk nu al zeggen he.. als het goed is zijn ze elkaar nu aan het vinden en aant knuffelen!
Het klinkt misschien een beetje raar maar .... klus er maar lekker op los. Ik moet helaas zodadelijk gaan werken en morgen ook al heel de dag. En ik moet nog een wasmand vol met strijk af werken zodadelijk. Geniet van je vrije dag