Tralalalala, ik zit hier heel RUSTIG te wachten...... Twiedelididie...... Wat kan een mens zichzelf toch goed voor de gek houden hè!
Goedemorgen, hoe is het hier? Ik had gehoopt dat Bloempjuh zich hier al had gemeld. Ben erg benieuwd of ze vanmorgen getest heeft en wat de uitslag is. @Princi: ik ben ook een keer naar Brigitte gewest. Weet niet meer hoe die heete maar dat was dat ze in het begin met een handdoekje om haar middel stond. Erg leuk. @nieuwe bewoners: Welkom in dit mooi roze huisje. *ego* hier nog steeds aan het wachten. Had gisteren las van mijn rug. Maar ja daar heb ik voor een half jaar terug ook voor de fysio bij gelopen. Dus weet ook niet wat dat nu weer is. Gisteren ook erg moe, heb de klok rond geslapen. Aldoor wat steekjes in de onderbuik. Ellendig dat wachten :x Voor iedereen die aan het werk moet werkse en voor iedereen een plezierige en vruchtbare dag toegewenst. Groetjes Mariska
lol joyce XD leuk zijn ze he en makkelijk princi en janis maken het wel heel spannend nu pff... ik ga zo meteen nog een setje ovu testen kopen XD en dan gelijk nog us testen kijken wat ie dan zegt dus misschien kom ik bij jullie zitten aan het uiteinde dan zodat ik jullie erbijna vanaf kan duwen en naar de november mama's schop XD verheug me al op het schoppen hihihi
Hahaha Die mannen zien toch echt af met ons he. bij mij thuis zit er ook zo vriendje die me ook altijd zegt dat ik nu echt wel moet op houden maar stiekem vindt hij het toch wel leuk.
Oh Elegance, ga jij ons nou schoppen? Hihi. Ja Mariska, dat was de schow "Badwater" daar heb ik de DVD van. Erg leuk vond ik die ja! He Janis, dat klinkt heel erg echt wel! Met koffie die je niet meer wil en week op de maag. Spannend!
Morgen! welkom aan alle nieuwelingen! Ik heb dit berichtje al een paar keer in een nod-forum gezet, maar ga het hier nog eens zetten. Mijn mama is vroedvrouw en ze heeft me dit verteld, kwestie van jezelf niet koekeloere te maken... Misselijkheid, grotere (.)(.), zwaar bekkengevoel... Zijn zeker allemaal zwangerschapskwaaltjes, maar die kunnen echt pas merkbaar optreden als je 4 weken effectief zwanger bent (6weken dus na je laatste ongi). Je lichaam reageert dan op het hcg, maar dat moet ik voeldoende mate aanwezig zijn en dat kan gewoon nog niet zo vroeg... Ik hoop dat het sommigen een beetje helpt. ik ben er iig rustiger door geworden en jaag me niet meer aan elk krampje of steekje op. trouwens, door 'schrik' te hebben om ongi te worden, kan je ervoor zorgen dat ze uitblijven terwijl je toch gewoon niet zwanger bent... Ik hoop dat niemand aanstoot neemt aan dit berichtje, het is echt alleen om te helpen en om rust te brengen in je hoofd... ik duim als een gek voor iedereen hier! alle records moeten verbroken worden!
hahahaha ja geweldig he! hahaha.. Het werd geloof ik een beetje gevoelig.. oeps! @ elegance: ja super leuk, maar echt KEI veel! :O
yep lieselke je hebt gelijk! hier met zwangerschap helemaal niets gevoeld...tot week 5....euhm...en toen wilde ik het niet meer voelen zo heftig hahahaha misselijk moe grotere borsten humeurig......alles! maar pas vanaf week 5....
Lieselke daar ben ik het niet mee eens, want mijn zusje heeft al 2 keer een week na haar ei al positief getest omdat ze misselijk en zere borsten had
hihi... das wel fijn inderdaad om je rustig te houden, thanks voor navragen! Had ook al zo'n vermoeden hoor, maar toch!
Ik heb net mijn mijn vriend besproken dat ik er nu direct eentje van het kruidvat ( 5 euro) ga halen en we gaan het proberen Ik vertel jullie het straks wel de uitslag. Officieel sta ik op de test op twee maart geloof ik marathon, maar aangezien ik mijn ei heb gevoeld denk ik dat dit is verschoven naar 1 maart. Nah jah ik ga zo gewoon proberen en dan zie ik wel Iedereen de komende half uur duimen voor een positieve testresultaat!
Tuurlijk zijn er altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen en het blijven de meest prominente klachtjes, maar ik postte dit gewoon even in de hoop dat sommigen zich er wat in kunnen vinden en rustiger worden in het hele gebeuren. Ikzelf zocht in het begin ook iets achter elk klachtje, maar toen met mijn mama en de gyn gesproken en (inprincipe) kan dat niet. Je moet echt al veel hcg aangemaakt hebben (daarl iggen dus de uitzonderingen, er zijn vrouwen die in het bgein direct veel aanmaken en dan minder, maar normaal begin je met weinig dat zich om de dag ongeveer verdubbeld) voordat je hersenen merken van 'ola, hier is iets niet pluis'... Maar zoveel leuker voor je zus! Hoop dat het op jou overslaat en dat jij ook pos test in maart!
Lieselke, zal ik eerst nog even flink aan de klus moeten hahaha... Maar dat komt wel goed O ja, veel mensen zullen baat hebben aan je berichtje. Ik laat me ook niet meer gek maken als ik weer eens wat voel pfff!