NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Wel leuk dat iedereen in maart gaat testen!

2. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey allemaal
    ga zo even terug lezen hoor,
    moet even mijn EI kwijt,,,

heb vandaag nog maar een ovutest gedaan. nou, hij is nog steeds positief :S.
    hij is wel ietstie pietsie lichter, maar niet veel. is mijn ei nu geweest, of zal ik toch nog door gaan met testen tot hij duidelijk lichter word.

volgens die testen moet ik wel heel vruchtbaar zijn! :D

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Wgev...ik blijf erbij..je hebt tussen de 25e en de 26e je ei gehad..en idd denk een groot ei hihi...gewoon doorgaan! met klussen hihi...die testen moeten toch een keer lichter worden...

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Slaan ovu testen ook niet positief aan als je zwanger bent?

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    denk dat je gelijk hebt,, heb ze maar eens uit elkaar gehaald en naast elkaar neergelegd. dan kun je goed zien dat 25 de donkerste is, en dat ie vanaf gister steeds echt heel klein beetje lichter word. ga toch gewoon door met klussen (uiteraard :D) en testen (totdat hij duidelijk lichter word of verdwijnt).

6. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    dat weet ik niet, maar denk niet dat hij nu al aanslaat omdat ik zwanger ben 10 februari was mijn laatste menstruatie dag. en dan op de 24e al positief testen voor zwangerschap lijkt me onwaarschijnlijk. zou wel mooi zijn :)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja dat kan....maar vermoed dat dat bij wgev niet het geval is geweest...alhoewel...je zit op dag 21 he wgev??? Maarja je zegt zelf dat je ook ziet dat ze ietsjes lichter worden...wacht gewoon nog een dag of 2 en als ze dan nog positief blijven..gooi er een zwangerschapstest tegenaan! wie weet had je een hele vroege eisprong...

8. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik doe idd nog een dag of 2 de ovutest. als hij dan nog positief is, wil ik wel een zwangerschapstest proberen. maar ik wist niet dat dat kon. met ovutest een zwangerschap opsporen, alhoewel het wel logisch is. nou ja, ik hou jullie in ieder geval op de hoogte ;)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah..een ovutest piekt op LH...HCG lijkt op LH...maar LH niet op HCG...daarom wel een positieve ovutest als je zwanger bent..maar gene positieve zwangertest als je ovuleert...grappig he!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoiiii! Hier even een joekelbericht van mij:

Hahaha! Goed dat je zo hebt volgehouden met klussen! *zegt tegen zaadcel: zoek, en gEI zult vinden!*
    Leuk dat je ook de plaatjes hebt gevonden trouwens, ;) maakt het hier nóg gezelliger!

@princi: leuk dat je hebt genoten bij Brigitte! En ov is idd niet altijd grappig :(

Wat vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken. Veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger bent!

@Lumea: balen van je ongi zeg! Dat was natuurlijk niet de bedoeling :(
    Gelukkig mag je nog wel in het ROZE huis blijven, gezellig!

@Janis: jammer dat de test (nog) negatief was...ik duim voor je hoor en hoop dat je alsnog ROZE mag worden!

@charmedknorrie: leuk dat je weer even komt kijken hier! Hahahah wie wat bewaart heeft wat! Veel plezier vanavond met Sinterklaas vieren! Is ook wat, moet die ouwe helemaal voor jullie uit Spanje komen! ;)

Oww wat balen is dat! 'gelukkig' zit je nog voor je NOD en kun je nog genoeg hoop hebben! Hou de moed erin he!

@Saz: hee meid! Leuk dat je er weer bent en dat je weekend goed is bevallen! Haha dus jullie gaan echt tekeer als konijnen! Succes met het verdere 'rampetampen' hihihi :)

@huize heitje: (.)(.) auw boobies! Vooral aan de buitenkant. Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo erg heb gehad :(
    Verder een gespannen onderbuik. Alle zenuwtjes zullen daar wel opgepropt zitten voor volgende week. Denk dat ik zelf heeel goed ben in het 'mezelf voor de gek houden'. En het stomme is, ik vind het (nog) niet eens erg!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha...heitje...weer up to date! Spannend je boobs.....hopelijk is het goed nieuws!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

wgeve, ik zou idd ook een andere test proberen, ik heb het vaker gehoord dat een ovu positief is als iemand zwanger is.. ik wil natuurlijk geen valse hoop geven, maar dan heb je wel meer zekerheid :)
    ik krijg mijn ovu test maar niet donkerder, hij is vandaag eer licher dan gisteren en nog lichter dan voorgister en nog steeds zijn ze alle 3 echt licht :) als ik ze naast elkaar leg zie je nauwelijks verschil.... wat wel is, ik heb giga rugpijn, dat ha dik altijd tijdens mijn ovu... zou een ovu hebben zonder ei :)

Doortje echt super meid dat je nu weer kunt klussen en ja intiem bent geweest :) dat zei ik :) voelde dat voor jou ook zo gek aan, ik merkte gewoon dat er in die tussentijd heel veel gebeurd was zeg maar :)

bloempeh en janus jullie maken hect echt spannend :) misschien moeten jullie eens aan de stampertjes van de bloemen in ons huis snuiven.. er zou hcg inzitten :):)

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    misschien ook maar beter, anders waren we elke maand even ''zwanger''. volgens die test dan. :)

ingewikkeld word het dan :(

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahah ovuleer je...laat je hubbie zwangerschapstest zien....schrikt ie zich rot!
    Vooral als je in de 1e ronde zou zitten whaha na 14 dagen....das wel heeeeel snel....

Nou meiden ik ga weer verder poetsen! bleeehhh...

15. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    als je een ovu hebt zonder ei, test je dan negatief?

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    whuahahhahahaha, die is goed....

suc6 met poetsen

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zou ut niet weten, maar mijn ovu test worden niet positef, nog niet een beetje, voor mijn mk was die duidelijk positief...

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hmmm das wel vreemd ja, als hij deze ronde niet positief word, kun je naar de ha gaan/bellen. vragen hoe dit kan

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    De eisprong gaat gepaard met bepaalde veranderingen van de hormoonspiegels in het lichaam. Aan de hand van meting van de spiegels van progesteron en luteïniserend hormoon (LH), die in samenhang met de eisprong toenemen, kan de eisprong wordt bepaald.
    (www.medicinfo.nl)

Ik denk dus wel dat je nega test als je geen eitje hebt :(

20. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    nou ik ga ook even schoonmaken

kom vanavond nog wel even kijken hier :D

Deel Deze Pagina