@wgev: ik vond ook deze info: Ik heb meerdere dagen een positief resultaat: Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts. Misschien heb je hier wat aan?
En nu ik toch bezig ben met opsporingen: Elegance, dit vond ik voor jou: Ik krijg geen positief resultaat betekent dit dat ik niet ovuleer: Nee dat hoeft niet. Het kan zijn dat je de LH piek net mist wanneer je één keer per dag test. Je hebt dan bijvoorbeeld één of meerdere bijna positieve testen en de dag daarna een negatieve test. Om er zeker van te zijn dat je de piek niet mist zou je kunnen proberen twee maal daags te testen. Eén keer begin van de middag en één keer aan het eind van de avond. Maar denk dat je het wel al wist.. maar het ging eigenlijk ff om het eerste zinnetje O ja en deze wou ik hier ook nog ff plakken: Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen: In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul: Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs).
Lol dank je wel heitje Ik ben ook veel te ongeduldig verdorie voorheen was ik dat ook al en dan komt er zo'n stomme mk doorheen die alleen maar meer ongeduld meegenomen heeft Tink jee ik lees het nu pas, heel veel sterkte meid, ik weet hoe je je voelt.. ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en weer een mooie test in handen hebt
Genieten moet je Elegance! Van de tijd vóór het zwanger worden, toch?! Maar goed, wie zegt dat ongeduldig zijn en zenuwen hebben niet ook een vorm van genieten is, hihi
Hoi Hoi, Jammer voor de dames die een nega test hadden, zal duimen dat ie van het weekend of maandag vet positief is! Ik heb er ook maar een testje tegen aan gegooid. Eentje van de DA eigen merk. Nu staat er wel een streepje....een 2de dus, maar volgens mij is het zo`n voorgedrukt lijntje. Snap er nog steeds niets van hoor...nog steeds geen eipijn te bekennen. Juist zo goed geklust de afgelopen dagen....nog maar meer klussen dus....helemaal niet erg haha! Al baal ik er nu wel van hoor. Nog steeds last van donkerbruine afscheiding, alleen als ik geplast heb bij het afvegen. Maar blijf het vreemd vinden zo voor mijn ei, die zoek is.
Hee, voel je normaal wel je ei altijd dan? En hoelang zijn jullie al bezig? Ik heb alleen bruine afscheiding gehad toen ik net gestopt was met de pil. Of het wat te maken had met mijn ei weet ik niet want ik heb toen ook geen eipijn gehad. Deze maand is het heel anders en heb ik duidelijke steken gevoeld rond de eisprong. Ik zou nog even doortesten, misschien wordt ie wel nog donkerder en heb je gewoon een laat eitje!
Ego: ik heb steken.. zo raar! heb wel ff bmm gecheckt en die is weer netjes dicht en hard en iets gezakt.. dus ei is weer weg! maar ja... weet dat het nog niks kan zijn dus ja.. krijg net babykleertjes aangeboden.. 4 curverbakken vol als ik nou wist wanneer het raak was, kon ik ja of nee zeggen.. nu is het vaag houden ...
Druk? Ik? Zit juist lekker te niksen de hele dag...hm ja en als je dan alleen maar zit te internetten... Bedenk me dat ik maar es wat ga doen hihi
Haaii meiden, Iemand nog en goede tip tegen maagzuur? Ik zit voor mijn gevoel de hele dag al mjn eten te herkauwen :s Joyce -> Mijn mannetje zijn nichtje heeft ook net een kleintje en we waren gister op kraambezoek kregen we ook de vraag of ze de kleertjes voor ons moest bewaren is zo'n shirtje met BORN IN 2009.. Ik hoop dat we hem nog gaan gebruiken dit jaar
Wat zei je? bewaar maar, weet niet wanneer ik het nodig heb? ik bedoel.. in familie enzo weet niemand dat we bezig zijn en wil ik graag zo houden.. zeker bij degene die het aanbod deed..
hmm je zou idd kunnen vragen of ze het bewaren en dan zeggen...weet niet of ik het binnenkort nodig heb hoor, maar wie weet komt altijd van pas mocht het zover ooit een keer zijn......
heb al gevraagd of mijn zusje keer kan langskomen om selectie te maken.. Zijn kennissen uit mijn geboortestreek en mijn zusje is vaker aan die kant dan ik dus.. 4 dozen! hoef je zelf bijna niks meer te shoppen!
Heb ff geshopt voor een nieuw profielplaatje en zie hier het resultaat! Romantisch he Het is trouwens juist leuk om ook zelf voor kleertjes te shoppen toch! En nu ga ik echt!
hmm...valt tegen hoor hahaha....je hebt seizoensgebonden kleertjes he... Ik heb ook veel gekregen..maar dingen zoals sokken...die lubberen na gebruik en kun je beter zelf kopen...stom die dingen passen nooit! En rompertjes...die kan je niet genoeg hebben. En dan zijn er nog die gewone dingetjes...lakentjes dekentjes...luierdoeken...en dat soort dingetjes..
hoi sweetcandle jij ook gefeliciteerd met je zoontje ja en het klopt mijn dochter was gisteren ook jarig