NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Wat een toeval... dat ze samen jarig zijn. Hoeveel jaar wordt ze dan.. mijn zoontje is 6 jaar geworden

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    foto van de test staat in mijn album hoor. Alleen is ie in het echt dus dunner en verder geen roze te zien, maar zoals je hem hier op de foto ziet, lijkt ie wel meer positief.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    en dit was een ovutest of zwangerschapstest?

Want als het een zwangerschapstest is...ik vind dat een goeie streep hoor!

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Eitjekarweitje...Ja ik voel me eisprong altijd heel erg, zelfs wanneer ie links of rechts komt. Meestal ong 3 dagen lang. eerste dag een beetje tweede dag erger en dan de derde dag zakt het weer af en is ie dus gesprongen. Ik ben in sep/okt met de pil gestopt en dit is de allereerste maand dat ik last van bruine afscheiding heb voor mijn ei, tenminste mocht ik hem nog gaan krijgen. Altijd netjes zo rond de 14de dag. En nu dus inene die bruine afscheiding terwijl me ongie allang al weer over is. Hier ff het lijstje kun je het lezen en de anderen natuurlijk ook.
    Dit waren mijn ongies:
    november, eisprong gevoelt, 17de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar gewoon.
    december, eisprong gevoelt, 14de ongesteld geworden, wel pijnlijk, ook met dik baarmoederslijmvlies wat mee kwam.
    januari, eisprong gevoelt, vage positieve test gehad, 14de ongesteld geworden met veel pijn, zelfs een dik baarmoederslijmvlies wat meekwam.
    februari, eisprong gevoelt, 13de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar minder dan normaal. paar dagen na ongie last van krampen in me rug gehad. Nu moet ik mijn eisprong weer beginnen te krijgen, maar heb inene last van donkerbruinige afscheiding.
    maart, 15de is mijn NOD
    Bij de NOD maart dachten ze aan een vroege eisprong en nu een innstelings"bloeding" Maar ik voel normaal gesproken me eisprong, lijkt mij sterk dat ik hem nu niet gevoeld heb, een vroegere eisprong en dat ik nu zwanger ben?

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Het was een zwangerschapstest van het da merk, maar als ie positief zou zijn...moet je nog een bredere streep zien en dan met roze net zoals de kleur als het controle streepje?
    Zoals ik net al zei in het echt is het een veel dunnere streep en kan ik geen roze vinden in de streep.

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hmm...je zegt net dat je laatste ongi heel licht was en korter duurde...misschien was je zwanger..en loopt het nu mis...vandaar een lichte test. Ik zou nog een testje doen...heb je er nog eentje in huis?

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Dan zou dit de eerste maand moeten zijn dat ik geen eisprong gevoeld heb....voel hem altijd eigenlijk. Zou die vorige ongie dan geen echte ongie geweest zijn, zou niet weten wanneer ik me ei dan zou hebben gehad. snap er helemaal niets meer van. Gelukkig heb ik 2 gekocht, testen dus, dus doe ik er morgenochtend nog wel eentje met ochtendurine.

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    mgwc, Vlak voor me ongie zeg maar de laatste keer, had ik een testje gedaan en toen kwam er dus helemaal niets te staan op de testen met die van de kruidvat 2 stuks voor 5 euro. Weet wel dat ik mijn eerste ook pas heel vaag testte dat ik net mijn nod heb gehad en dat was wel helemaal goed...hij is al weer 7 jaar haha

9. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    spannend hoor! Hopelijk knalt die lijn er morgen gewoon vanaf...missschien idd was je ongi geen echte ongi...je hoort wel eens dat mensen zwanger zijn en toch ongi worden..maar dan lichter en korter.

Ik weet niet wat het anders kan zijn bij je...een zwangerschapstest reageerd toch alleen op wat HCG...enige manier om erachter te komen of deze misschien vals positief was...nog eentje doen idd.

Heel veel succes morgen!

Groetjes,
    Miranda

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Haha ik weet het allemaal niet meer hoor, Ik doe hem morgenochtend wel...knettergek word je ervan ieeeeeee

11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    whaha hoop dat je niet op je werk zit te gillen achter je pc hoor....want geloof me dat staat raar :p

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Nee zit lekker thuis met de kinderen, de kinderen van mijn mannetje zijn er ook dit weekend.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé lieve meisjes,

Nog wat spannends gebeurt hier op t forum? Iemand zwanger, iemand ongi? Ik heb echt geen zin meer, blegh wil naar huis, maar moet nog een uur. Ik ben ook hartstikke moe. Vanavond komen er vrienden langs, dus da's wel hartstikke gezellig, maar denk dat ik mooi nog ff lekker op de bank ga liggen voordat ze komen. Zo, sorry hoor, moest ff klagen. Heb zelfs geen puf om alle pagina's terug te lezen.

liefs

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    vreemde ongies, ei kwijt, bruine afscheiding voor ei die nog moet komen en een waarschijnlijke positieve test vind het wel spannend eigenlijk haha

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    mijn dochter is gisteren 7 jaar geworden grappig heh

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie

Ik heb vandaag ook helemaal geen zin. En heb ook pijn in mijn buik links boven. En heb ook een beeje keelpijn. Ik hoop dat ik geen griep krijg, moet heel wat klussen nog.. haha..

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    ego: ik heb steken... auw..

@ mamatje: welke is controle streep? zie rechts een gele dikke en links weet ik niet of ik iets zie,,,

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Het is de test links op de foto

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0