NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haai Tante! Fijn het begint dan toch spannender te worden nu he! Ben al gewoon benieuwd naar het resultaat van de follikelmeting... Gek toch he, hoe je zo kan meeleven met iemand die je vaan haar nog pluim kent ;)

ik ga vertrekken seh, naar feestje van mijn zussie!

2. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0

Heeeeeeeeeeeeeey leedies!

Hebben jullie een leuke dag gehad? De meesten van jullie hebben nu lekker weekend! Zijn er nog leuke plannen?

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ben ook zo benieuwd hoe het eruit zal zien hihi.
    Enorm spannend nu allemaal.. haha het is indd appart hoe je mee kan leven met iemand die je verder helemaal niet kent :) .

Veel plezier op het feestje van je zussie! Gefeliciteerd :D

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    ? Mogen die plaatjes niet?

EDIT Hij staat er alweer, hihi!! die Garfield rockt de ZP

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Lydia wat was er met de plaatjes?

tinkerbell anders kom er gezellig in het groen bij op 31 maart :) we weten alle 3 niet hoe of wat :) doortje en ik ook vanuit een mk helaas..

lieselke veel plezier vanavond, ben benieuwd wat ze van je nieuwe korte koppie gaan vinden :)

Hallo tante mars :) spannende maand voor jou dus :):) jammer dat je in maart bent beland maar wel gezellig... en we hebben goede hoop voor maart :)

anne witvlies, ik zou het niet weten.. ik weet alleen nooit, dit gaat vies klinken, of ik vruchtbaar slijm heeft of dta het iets anders is... met zaadjes.. bah vies om het zo uit te leggen :)

Zethu ben je weer een beetje opgeknapt?

doortje nog een paar uur en moet je er toch echt aan geloven! :p

hier nog steeds rugpijn.. klinkt als een ei.. maar geen steken in zij... dus ik blijf nog even opzoek :)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Elegance :D Ik babbel al vanaf december mee zonder datum, zwanger MK nog niet weer ongesteld geweest. En ineens PCO terwijl ik altijd netjes op tijd ongi was, zoappart allemaal. Heb eindelijk een datum tenminste tussen 30 en 5 april dus heb me bij april ook aangemeld want weet niet heo het gaat lopen allemaal..

Hoe is het met jou? Heb je het al een plekje kunnen geven.. ?

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Elegance: Owww..... Ik had een animatie- plaatje van Garfield gepost en de ene keer verschijnt 'ie wel en de andere keer niet... Vandaar of ik me afvroeg of die plaatjes wel of niet mochten, snappie?

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lief dat je het vraagt :) ja eigenlijk al vrij snel.. het heeft geen zin om te treuren... het hoort er gewoon bij helaas..

Jee wat verschrikkelijk balen dat je na een mk pco krijgt.... lijkt me ook best frustrerend als ik het zo zeggen mag.. Gelukkig is er wel wat aan te doen en is de medici hierin vergevorderd :)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gelukkig dat je het een plekje heb kunnen geven.
    Hier was het ook vrij snel te plek (om het zo maar te zeggen), heb van school 2 weken vrij gekregen en dat was echt heerlijk, alles van ons afgezet.. Heerlijk.

Heel frustrerend indd. Maar we mogen gelukkig meteen al beginnen met Clomid, ben nu op de derde dag met Primolut ( om ongi op te wekken) maar ben er enorm moe van :) . Maar alles voor het goede doel.
    Kijk uit naar de FM meting (over waarschijnlijk, 20 a 21 dagen) hihihi

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

tsja meiden helaas ook ongsteld geworden afgelopen Dinsdag :( dus op naar ronde 3 :)

11. happymama

happymama Niet meer actief

pppfff wat duurt w8ten lang zeg.
    dacht dat ik een innesteling gevoeld had 3 dagen geleden 2 enorme flinke steken in een uur tijd !
    en zo moe als ik ben de laatste 2 dagen .
    maar vanmiddag had ik toch echt een ongi gevoel.
    maar niks te zien alleen nog witte afscheiding !

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @joyce81...OEH... denk je dat het raak is dan? hoe voel je je?

Gek genoeg voel ik me heel gewoon en ik vindt het erg spannend heb nergens last van nog hoop dat dat nog ff zo blijft en alleen komt als ik een posi test heb want anders maak ik mezelf toch alleen maar gek...maar wat ik eerder zei de laatste keer dat we klusten in DE KLUSPERIODE toen dacht ik wel oke dit is 'm volgens mij gek he?
    waarom ik dat dacht weet ik ook niet....

P.s wat kan iedereen hier beppen zeg even een paar uuren niet gekeken en je kan gelijk een halve middag lezen hihi maar wel gezellig vooral doorgaan... :)

Groetjes Anita

13. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    Dat is grappig, wij eten ook iedere week wel een keer bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder probeerd het juist eens in de paar weken uit met een biefstuk om te kijken of we zwanger zijn, die is zo nieuwsgierig. Laatst heeft mijn vriend zijn moeder er mee geconfronteerd en ze wist niet wat ze moest zeggen! Tja, ik begrijp je probleem wel, want ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik bijv. wel zwanger zou zijn. Dan weten ze het meteen en dat zou ik ook niet willen. Mocht je inmiddels een tip hebben gekregen dan hoor ik die graag :rolleyes:

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goedenavond meiden,

Wij vertrekken zometeen richting ons klushuis (verbouwen), heb alleen even niet de moete genomen om 23 pagina's bij te lezen. dit komt maandag wel weer.

Dames aan de test: Succes! Duim duim duim.
    Nieuwe dames: Welkom in ons Roze huis met luxe faciliteiten.

@iedereen: Prettig weekend! En veel klusplezier (sexytime)

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    he ladies hoe is hier vanavond

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meiden,
    Hier even snel een berichtje van mij. Ben nu met mannetje op zakenreisje en daarom niet instaat om veel te internetten (is hier ook groot tijdsverschil), dus wil jullie evn laten weten waarom jullie mij hier zo weinig zien en gaan zien de aankomende dagen :( .
    Ik ga zo proberen om zoveel mogelijk bij te lezen, maar kan even niet meer reageren. Helaas kan ik het hele weekend niet online en moet ik dus de grote test zondag missen, maar maandag kom ik zeeeekers even spieken! (ben pas volgende weekend weer thuis).
    Ik wens alle tester dit weekend alvast even heeeeeel veel succes- ik denk aan jullie en draai mn duimen eraf :D! Verder wens ik alle (nog) niet testers heel veel geduld ;) .
    O ja nog even over de situatie hier: Voel niet zoveel, alleen af en toe hoofdpijn en verlies ongeloofelijk veel wit slijm (verbaas mezelf echt over de hoeveelheden) - maar dit hoeft niet echt iets te betekenen natuurlijk. Verder is mn temp is tot nu toe nog wel mooi hoog gebleven.
    groetjes!

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi babylove,

Goed hoor.. hoe is het met jou alles goed..

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hi ja gaat ben nog erg benieuwd normaal heb ik voor men nod dag 4 dagen van te voren bruinafscheiding en nu niet dus begrijp je waarom ik zo in een spanning zit

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    spannend meid..

Maar je wilt zondag pas testen.

Zou ik ook doen. dan weet je het zeker.

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid