nou, vaag eigenlijk, niet gevonden... vandaag ook een lichte ovu test, maar wel rugpijn wat ik doorgaans had bij een ovulatie.. maar goed kan natuurlijk vanalles zijn.. ik zou gewoon graag zien dat mijn lichaam de draad weer oppakt naar de mk.. als mijn ei een paar dagen geleden is geweest hebben we niet zo goed geklust.. mocht het vandaag toch zo zijn, wel... maar blijf nog een aantal dagen testen jij ook al bijna aan de klus zie ik
Ik vind het zo knap dat jullie zo snel de draad weer oppakken! Echt diep respect heb ik daarvoor! Hopelijk kleur je ook nog roze deze maand!
Ik zou het echt niet weten, vandaar dat ik het 'dilemma' hier ook post. Iemand zei ook (sorry weet niet meer wie) of ik niet een vaag dieet kon verzinnen. Dat wordt lastig want dat is echt niet iets voor mij. Bovendien zijn mijn schoonouders zo nuchter als wat en zouden dat echt meteen doorhebben! Af en toe laten ze ook wat steekjes vallen zoals: 'als jullie straks kinderen hebben...' en: 'ik heb zelf nooit een miskraam gehad' (zegt schoonmoeder). Dat soort dingetjes... Maar ben dus als de dood dat ik iets op mn bord krijg wat ik dan niet mag hebben! @nana: leuk dat je ff kwam kijken hier! Veel plezier met je reisje nog verder! @princi: ja leuk is ie he, mn plaatje! . Wanneer ga jij een testje wagen bEI the weej? Nog 3 dagen te gaan zie ik voor jou! Haha het is ook nooooit goed he! Die van mij klaagt eigenlijk nog steeds dat ie tekort krijgt! En dat terwijl we nu meer 'sexytimen' dan eerst! @doortje: morgen jarig toch? GEFELICITEEEEEERD! En een fijne dag! En nieuwe/van feb. overgevlogen meiden: en succes!
PS: Vind het zo geinig om te lezen dat sommigen van jullie echt alles braaf bijlezen, ookal zijn het 20 pagina's! Doe het zelf ook want wil niks missen...heb er ook de tijd voor hoor dus dan kan het!
Ik hoop vurig dat bij jou je ei zich aanmeld of al is geweest.. en dat je heel snel weer op roze mag . Het is jullie gegunt. Bij mijn MK kwam me eitje niet meer . Dat is morgen precies een maand geleden, het is helemaal heel appart verlopen. Geen bloedverlies tussen de echo van smorgens negen uur bij de vk in het ziekenhuis en de echo smiddags om 2 uur bij de Gyn was de vruchtzak 'opgelost ' maar nog steeds geen rood gezien vanaf 1 november dat is flink S*cks om het zomaar te zeggen. Maar volgende week zijn de er zowiezo en spring ik een gat in het plafond (waarschijnlijk als enige )
haah het forum is zowiezo al heel verslavend, ze waren dinsdag en woensdag een ware zoektocht naar me begonnen want ze waren de Uber verslaafde Tante kwijt.. heb smakelijk gelachen toen ik alles had bijgelezen ahaha .. Ik had geen verbinding ineens meer :S . Zo stom. Maar wel een heel leerzaam forum
Ja afgelopen maanden was ik hier helemaal niet zoveel te vinden maar deze maand heb ik het herontdekt haha Ik zit hier echt dag en nacht.. en nu na die 'vage test' ben ik helemaal zenuwachtig.. En ik kan mijn frustratie hier het beste kwijt Mijn mannetje wrdt gek van me en ik mag er ook niks meer over zeggen.. Elke keer als ik 'maar..' dan zegt hij nee we wachten tot maandag! Pff mannen!
Okee en vind je die test vaag ? ga ff douchen en dan weer kijken mischien ben ik dan wat heldereder mar volgens mij is die gewoon positief hoor.. Tot zo
Ik heb even een paar extra van deze besteld. Kunnen we goed gebruiken nu de spannende tijden zijn aangebroken! Ze werken zonder afspraak he dus je kan zo heen! Jij mag eerst Bloempjuh!
Dank je dat is lief van je! Die hebben we allemaal wel nodig aankomende maand @ Tante Mars -> Ja, vind hem op zich ook wel positief maar had vanochtend met een digitale getest en die gaf Niet zwanger aan vandaar dat ik nu pas maandag weer ga/mag testen..
Sorry hij is tijdelijk bezet, ik word op dit moment heerlijk gemasseerd op de mooie roze massage tafel
Spannend ik hoop dat je ei nog komt eingelijk dan heb je weer kans na een mk heb ik gehoord ben je extra vruchtbaar dus wie weet. en jep wij als het goed is volgende week ei sprong dus flink klussen
Tante Mars ik heb je een pb terug gestuurd! Hey heitje hoe kan ik ook een plaatje plaatsen? Heb onze masseur gevonden
nou de masseur komt wel een andere keer.. Ga nu naar bed! Weltrusten allemaal en droom fijn over super positieve testen Liefs, Bloempjuh!