gebeurd her inderdaad weinig vandaag. best jammer want ik verveelde me behoorlijk. Maar het is bijna 16.45 en dan ben ik weer op weg naar huis. Tja die kredietcrisis maakt het wel makkelijk om op zo'n forum te hangen tijdens het werk. Moet wel zeggen dat als ik werk heb ik dat ook meteen met beide handen aangrijp!
goede avond allemaal, hier de ongi weer voorbij... vanaf vanaaf weer om de dag aan de klus en vanaf zondag aan de ovu testen benieuwd hoelang mn cyclus word... liefs
succes met klussen zou ik zeggen Bapsie @ djaar: ik hoop wel dat er vanaaf meer gekletst wordt. Maar dan krijg ik wel de tijd om me eens te verdiepen in het pco-wereldje. Vanmiddag al best veel zitten lezen.
Plak even mijn berichtje hier ook maar: Maar helaas meiden, geen zwaaiend kindje. Heb meerdere grote follikels op 1 eierstok. De andere ziet er nog wel goed uit. Maar dit neigt volgens de gyn naar PCOS. Volgende week ligt de brief bij de HA. En dan moet ik langs om te overleggen. Misschien dat ik dan door word gestuurd naar het ziekenhuis. Heb even flink staan te brullen. Gelukkig was manlief mee.
Oh blackeyedgirl....wat rot. Ja daar zou iki ook van brullen. Ik hoop dat jullie samen met de huisarts tot een goeie oplossing komen!
helaas meid. Maar PCOS, dan heb je tenminste nog wel kans om zwanger te raken (er zijn er genoeg die worden zelfs zonder hulp zwanger) Ik zou aan de HA vragen om onder behandeling van een gyn te kolmen staan.
Heb ietsjes overgewicht. En dat schijnt er ook mee te maken te hebben. Dus ik weet al waar ik me voorlopig mee bezig hou.
Ik heb vandaag heel veel over pcos gelezen op inet. Ik moet zeggen dat ik daar weer behoorlijk positief over ben geworden. Ik kijk wel wat ik dinsdag zie. Zal ook wel hetzelfde zijn. Heb net als jij ook enorme buikpijn, ook ruime tijd overtijd. Was jij voor jij aan de pil trouwens ook zo onregelmatig?
Nee was vroeger zover ik me kan herinneren best wel regelmatig. Is ook wel meer dan 10 jaar geleden...
Hey meiden! Ik kom mezelf melden voor 5 maart. Vandaag de op bezoek. Wil iemand mij op de lijst zetten? Alvast bedankt! Ronde 21 alweer..... Maar een positief ding! We gaan beginnen met IUI! Vrijdag moet ik beginnen met het spuiten van hormonen en dan moet ik op de 13e naar de gyn om te kijken hoe het met mijn eieren is. Spannend! Eindelijk actie YESSSSS! Mooi huis trouwens! Daar wil ik wel blijven..... Liefs Meggytje
Kan me goed voorstellen dat je hebt moeten brullen; of dit nou de duidelijkheid is waar je op zat te wachten... Sterkte, en als je even moet spuien, gooi het hier maar neer!
@alle nieuwe dames: welkom hier! Enne, ik hoop ook dat we nog heeeeeeel lang in dit roze huisje mogen blijven. Succes allemaal!
hallo allemaal, Ook ik ben er! Ik wil graag op de lijst voor 3 maart... dan ga ik maar even uit van een cyclus van 28 dagen... mocht mijn ei weer vroeg komen dan kan ik altijd nog opschuiven naar 1 maart. Hoe is het hier met iedereen? Word het al drukker?