Ik denk dat ik zou zeggen schoonmams je kookt altijd zo verukkelijk maar om dat we nu serieus bezig zijn voor een beeb wil ik niet het risiso lopen dat ik iets verkeerds eet zou u daar rekening mee willen houden.? dan weet ze nog niks want dan weet ze alleen dat jullie bezig zijn en dan kan ze er maar rekening mee houden vindt ik....is niet zo moeilijk lijkt mij om ff een lekker gehaktballetje voor jou te maken of what ever.. en dan keert het probleem niet elke maand terug..
Gefeliciteerd doortje! maak er een spetterende "ik word 30 dag om nooit meer te vergeten" dag van!!Laat je maar lekker verwennen vandaag! Meiden super bedankt voor jullie liever woorden Stiekem doet het wel goed om dat nog eens te lezen dat ik op de goede weg ben Tante mars, ik begrijp ook niet waar jij het geduld vandaan haalt... zoveel rondes... zoveel geduld.. ik zou willen dat ik in sommige situaties meer geduld kon opbrengen zoals deze Heitje kan ik zo naar de masseur? i need a footmaasage... zo lekker he.. voeten massage Rapoens, het enige waar ik tegenop zie bij het krijgen van een beeb is de vroege ochtend tijden.. ik weet niet hoe alle moeders over de hele wereld dat gefixt krijgen.. zoals je ziet ben ik best vroeg wakker... veel te vroeg eigenlijk, snao niet waarom.. maar ik zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik iedere dag giga vroeg moet opstaan.. een ode aan alle moeders!
Goedemorgen allemaal, en... Hoeraaaaaaaaa voor Doortje! En Elegance, jij bent zeker wel op de goede weg. Ik vind jou een positiviteitskanon! Ik kijk het een beetje bij je af....kan ik het misschien straks ook wat beter . Nietemin snap ik natuurlijk dat het niet vinden van je ei erg frustrerend is! Zo ik had dus ook lekker willen uitslapen maar dat zat er blijkbaar niet in vandaag. Toch jammer. Mijn man lag ookal te draaien en dat was ook niet echt rustgevend dus toen maar opgestaan. Ach de kat is er erg blij mee dus dat is dan wel weer leuk! Ja Heitje, ik waag morgen een testje. Ik heb zo'n gevoelige dus dan zou 1 dag voor NOD wel moeten kunnen. De komende week is erg druk op mijn werk en we krijgen een nieuwe collega. Ik denk dan kan ik maar beter eventueel negatief testen en voorbereid zijn op ongesteldheid dan dat me ineens overvalt en ik heel sacherijnig en verdrietig op mijn werk rondloop. Gewoon ook een beetje zelfbescherming natuurlijk. Maar ik ben natuurlijk ook wel heeeeeeel benieuwd!
Is mijn ei weg? Wie wil er nog eens naar mijn kaartje kijken? Ik snap niet meer,mijn eisprong zou de 20ste geweest zijn maar nu vul ik net mijn temp in en zegt hij ineens dat mijn eisprong er niet was (streepjes enzo zijn weg?) http://www.fertilityfriend.com/home/2569c1
Ik werd vanmorgen wakker van een kip!?! Da's raar wakker worden hoor! Bloempjuh: als ik naar jouw test kijk zie ik een kruis. In de handleiding die ik laatst had stond dat als je een streepje ziet (ook al is hij vaag) je zwanger bent. Dus... Knap dat je tot maandag wacht! Fijne dag allemaal!
Lief princi klinkt stom, als het je gebeurd moet je wel en weet ik zeker dat je er ook zo goed mee om zult gaan.. helaas hoort het er gewoon bij... en kun je dat maar beter onder ogen zien dan treuren over het feit, waarom het gebeurd en waarom juist ik. Heel simpel... omdat het erbij hoort.. een heel ander verhaal wordt het als je over de 12 weken grens zit of al jeen eerdere mk hebt gehad... dan zou ik er zeker ook niet zo positief instaan.. daarom heb ik gigantisch veel respect voor Doortje.. ik heb ook veel aan doortje gehad tijdens mijn mk.. ze zat na een mk voor de 2de keer inspanning of het allemaal wel goed ging.. en ze was zoo positief.. we zouden als alles goed gegaan was opdezelfde dag, vrijdag de 13e een echo gehad hebben... helaas had ik een dag ervoor een mk en doortje krijg het nieuws dat ze nog een week moest wachten omdat ze niet zeker wisten of het vruchtje nog aan het groeien was.. en ze bleef positief... echt een topper! sorry doortje moest het ff kwijt maar vandaag is ze jarig en maken we er ook op het forum een klein feestje van! ( ook al is ze er pas weer morgen ) Done, ik heb nu komma nul noppes nada verstand van temperaturen... ik zou je met deze vraag dan ook alleen het verkeerde antwoord kunnen geven.. ik ben zelf ook op zoek naar mijn ei dmv ovu testen en dat wil niet eens vlotten maar misschien zijn er meiden die het wel weten?
Nog effe en dan is het maart! en dan mogen er langszaam wat meiden testen of klussen, Ik wens iedereen veel succes en plezier met het maken van jullie baby! Dus...kom op veel roze! liefs slaapzak!
hey slaapzak, je hebt bijna de 13 weken gehaald jeeetje wat is dat snel gegaan! alles goed in sept mama topic? moet snel nog maar eens op de koffie gaan
*breekt in en strooit* HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG veel suc6 allemaal hoop dat er veel november mamas bijkomen!
7 dpo begint moeilijker te worden om neit te gaan testen maar zal het volhouden deze keer geen tekenen behalve dat mn borsten nog geen pijn doen, normaal wel voor NOD en steken bij mn blaas/BM vooral na plassen... spannend
Goeiemoggel! Ik werd om half 7 al wakker met een ontzettend misselijk gevoel.. Voor de sier nog omgedraaid en uiteindelijk er om half 8 uitgegaan.. Lig nu lekker met een deken en de laptop op schoot op de bank @ Doortje -> Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven, in de gloriiaaaaaa, in de gloriiiaaaaaaaa!Hieperdepiep HOERA! Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Dat is toch weer een hele mijlpaal! @ Elagance -> Jij had ook een kort nachtje.. Ik zou ook graag een uitslaapbaby willen BIj korte nachtjes ben ik meestal niet te genieten.. @ Princi -> Spannend dat je morgen gaat testen! We hopen uiteraard op een goede uitslag! Hebben jullie nog plannen voor vandaag? IK ga me straks eerst maar eens aankleden en mijn vent uit bed schoppen.. (of er nog even bij liggen..) Daarna naar de winkel voor de weekboodschappen en vanvond ga ik eerst met vriendinnetjes eten. 2 maken het voorgerecht, 2 het hoofdgerecht en 2 het toetje. Ik maak het toetje en dat wordt een heerlijke creme brulee! Wordt wel gezellig! Daarna hebben we een verjaardag van een andere vriendin. Ik zit nu eigenlijk in hetzelfde schuitje als heitjekarweitje want stel dat er biefstuk op tafel komt.. En ik zit ook een beetje met de drank.. Ik denk dat ik gewoon zeg dat ik blaasonsteking heb en daardoor antibiotico ofzo.. VInd het nu toch wel een beetje riskant om nog te drinken.. Liefs, Bloempjuh
Doortje van harte gefeliciteerd ! @ Slaapzak: Wauw alweer 12 weken geweest. Wat vliegt dat voorbij zeg....
@bloempjuh.. jouw test is hartstikke positief meid.. kijk maar s inmijn album... voor de rest strooi ik ook wat hcg... ************************************* ************************************** ********************************** VANGEN....
Uhm vanmorgen een testje gedaan van de kruidvat, na 5 min begon het 2e streepje zichtbaarder te worden en na 20 minuten helemaal. Zou ik zwanger zijn? dit is een link naar de foto's van het testje: http://www.mijnalbum.nl/Album=OI6NMYUC hoop dat jullie het weten