Ik vind hem ontzettend duidelijk! Gooi er gewoon nog een testje tegenaan dan weet je het zeker! Of wacht nog een dag of 2 zie dat je NOD ook maandag is! Succes!
GEFELICITEERD DOORTJE! Maak er een superdag van! Enneeeuhhh, ik zie ook een streepje hoor. Overmorgen nog eens en dan knalt ie! Hihi, mannetje zich een ongeluk geschrokken gisteren toen ik van de kapper terug kwam! Maar hij vindt het wel 'hennig'... Ben blij met men kortere koppie, nu hopen dat het een positieve invloed heeft deze ronde
Sjongejonge wat kunnen jullie kletsen zeg echt niet normaal. Ik zal er niet veel zijn van t weekend. Ik ga straks weg en vanavond een bruiloft. Morgen overdag mijn oma ophalen in Breda en 's avonds ga ik bij mijn vader en "nepmoeder" eten. Dus....mocht ik jullie niet meer "spreken" dan wens ik jullie vast allemaal een heel fijn weekend. En ik hoop maandag natuurlijk een hoop roze op onze NOD-lijst te zien. *zwaai* *zwaai* * zwaai* Toedels lieve meisjes
@ Elegance en rapoenzel! Ha! jullie 2tjes! Nou ja het is gelukkig snel om gegaan. Vreemd he eerst zitten we samen te hopen en testje te loeren en nu ben ik morgen 13 weken..heb al een 12 weken echo gehad super fototje mee gekregen... Is eigenlijk wel gek he haha nu jullie nog he! Sept mamma's is niet veel te beleven, niks spannends hier wel hahah.. schrijf daar ook weinig.. Nou laten we hopen dat maart je goed doet! liefs slaapzak
Eveline : Die is echt wel positief. (voorzichtige) Gefeliciteerd. Wij gaan vandaag niet veel doen, ben nu wat aan het poetsen enzo en vanmiddag ff boodschappe doen vanavond een feestje van een vriendin van me, en de rest pff ik weet niet. Wil slapen ben moe
Ja echt? Kan het niet geloven, maar doe morgen voor alle zekerheid nog een test. Oh please ik hoop het dat het zo blijft! JIPPIE
goedemorgen(middag) dames kwam even spieken of we al zwangere dames hadden en zote zien wel gefeliciteerd hier is het nog even wachten tot ik kan testen maar heb de hele week al een zeurderig gevoel en me buik me borsten zijn gespannen en heb lichte aders lopen naar mijn tepels hiihh zal het dan nu toch echt ook raak zijn bij ons..... groetjes Jessica
zoo meiden.. Mijn ongi zit er haast al weer op Wij gaan voor ronde nr 3 hopen dat het dit x raak is! liefs carien
Good Luck Carien . @ weet niet meer wie volgens mij Elegance Ik heb nog 150 verhuisdozen met gedult staan hoor, dus als je een wil
Eveline,als hij na 5 min al verscheen dan dikke kans van wel. Wat staat er ookalweer in de bijsluiter? iets over niet meer kijken na 30 minuten? Ik denkhet wel in ieder geval.
@Eveline we wachten in spanning af...DUIM DUIM DUIM DUIM.... @ wie heeft gaat er nog meer testen donderdag?
Doortje gefeliciteerd dat het maar een leuke dag mag worden. verder even niet alles gelezen ga nu makkene wakker maken en boodschappen doen en me nieuwe bril halen joepie
@mamaria ja al heel snel eigenlijk al binnen de 5 min. En bleef gewoon steeds kijken en werd duidelijker. Maar morgen effeis voor de zekerheid.
whaaa eveline! ziet er goed uit hoor! en een kv test zag ik , die worden sowieso al goed beoordeeld Ik was het met geduld als je een doosje overhebt Zojuist weer een ovu test gedaan precies hetzelfde als gisteren en de dagen ervoor licht
Mag ik vragen hoeveelste ronde dit is voor jullie? en ik ben super nieuwschierig naar morgen,ik duim heel hard voor jullie voor een positest..zo'n test als je nu in handen hebt kan ik al jaloers op zijn ...
Doortje, ik lees dat je jarig bent vandaag, gefeliciteerd meid! Een hele fijne dag en maak er een super jaar van! Iedereen veel succes in maart, het is bijna jullie maand dames, ik hoop dat er veel roze komt! Eveline dat is echt positief hoor meid, gefeliciteerd!
Goedemiddag Mermaid zou je mij er ook bij willen zetten hihihi Ik vind t wel een heel leuk gekleurd huisje ... Fijne dag allemaal... Groetjes An