Ik zie ook een duidelijk streepje hoor meid! GEFELICITEERD! Over een paar dagen heb je vast een knaltest! Me me me! Sowieso op die dag ga ik testen! Hoop dat ik het volhou tot donderdag! Oja en wat je zei over zeggen tegen mn schoonouders dat we bezig zijn voor een beebje. Dat wil ik dus juist niet doen want dan krijg ik helemaal van die nieuwsgierige afwachtende blikken (en? en? en? is het al raak?). We zien het maar tegen die tijd als het wel zover is...als ik dan weet dat ik zwanger ben kan ik me altijd sowieso een keer ziekmelden en dan gaat vriendlief maar in zn uppie! En anders van tevoren vragen aan de telefoon wat we gaan eten ofzo? Don't know! We zien dan wel Hoi Angela, welkom! Wil je even je NOD dag doorgeven, dan zetten we je op de lijst! @huize heitje: tis hier saai, verveel me en nergens zin in. Vanavond ook niks op de agenda. Vriendje gaat naar een feest in Duitsland en is dus heel lang weg en komt 's ochtends pas weer thuis. Dat wordt dus of een avondje clickflick kijken, of Wie ben ik? of lekker ZPen! Jullie plannen? @princi: spannend morgen testen! Ik duim voor je hoor meis!
eyey meiden...ik kom me ff melden.. ik ben eindelijk vandaag ongi geworden na 66 dagen overtijd... ik ga nu weer uit van 30 dagen maar ik weet niet hoe ik t uit moet rekenen...er is me net verteld dat je 30 dagen kunt rekenen vanaf de dag dat je helder bloed verliest.. maar goed hoe gaat t verder hier? knuf naliey
Goedemiddag meiden, Hoe is het het, heb al gelezen dat Eveline zwanger is jippie gefeliciteerd meid! Ben sinds gistermiddag hier niet meer geweest, omdat ik weg moest en gisteravond een loge had, vandaar, jullie hebben weer lekker aan het kleppen geweest. Als het een beetje mee zit ga ik morgen vroeg de test doen,(heel vroeg). Dan slapen de meesten van jullie nog dus als jullie voor mij willen dromen dat hij postief wprdt graag haha. @ Nieuwe meiden Welkom in onze mooie villa. @ Ei dames lekker klussen. @ Wacht dames, probeer vol te houden het gaat jullie lukken. @ De rest hallo Nou dat was hem weer even van mijn kant. Groetjes
hoi hoi, nou ik heb net nog even een ovutest gedaan, dag 5 dat ie positief aangeeft, hij is vandaag wel donkerder dan gister, maar lichter dan eergister :S:S
lekker duidelijk dus! Wat zegt je gevoel? Ei al gehad, of moet ie nog komen? Gewoon doorklussen is in ieder geval geen straf
hey heb even een korte vraag . heb mijn ei een dag eerder gehad deze maand is t dan ook zo dat ik een dag eerder ongi moet worden ? dus vandaag inplaats van morgen ?
denk dat ie al geweest is rond de 25e maar ik w8 het wel af alleen raar dat ie weer donkerder word nu
wgev...hoe was je laatste menstruatie eigenlijk en voor de 24e heb je toen ook al ovutestengedaan? En die waren niet positief?
Hoi Meiden, Nou volgens mij begin ik nu wel mijn eipijn te voelen hoor rechts! Me ei kmt dus gewoon iets later dan de vorige keer. Enne die andere test vanmorgen nog gedaan, maar daar kwam ook zo`n supervaag dun kleurloos (nou ja geen roze) streepje. Wel degelijk een voorgedrukt streepje van de DA test eigen merk. Liefs van Mamatje
blehh gaat hier heerlijk. Voel me gek me (.) (.) doen pijn. En zonet een huilbui gehad omdat ik even een foto van me zusje moest verplaatsen. Hoop zo dat het raak is, maar laat die huilbuien maar achter wege, wordt er nu al gek van.
goeiemiddag lieve meisjes! Met een enorme kater zit ik met een grote glimlach jullie lieve felicitaties te lezen! Ik heb nl. gisteravond een surpise feestje gehad! Ik ging nietsvermoedend wat met mijn zus in de stad drinken. We zouden nog naar een andere kroeg gaan, toen zij buiten opeens zei: Ik heb een idee! Vertrouw je me? En toen blindoekte ze mij. AAAH! Daar loop je dan over de grote markt met je zus aan de ene arm en mijn man (zo bleek later) aan de andere arm. Toen ik binnenkwam in de ruimte waar het feestje was, mocht de blinddoek af en daar stond iedereen: VERRASSING! Nou ja zeg! Echt super! Ik had helemaal niets door, zo lief van mijn man! Hij heeft alles zo goed geregeld. Heb een super mooie fiets gekregen (transport fiets) en heb de hele avond gekletst, gedanst, gedronken en gerookt (jaaa heel slecht, maar op je eigen feestje mag dat best!). En nu moet ik dus op de blaren zitten Jeetje, ik voel me toch een partijtje ellendig! Ik kan daar niet zo goed meer tegen! Vandaag dus een beetje rustig aan doen en vanavond lekker met mijn liefje uiteten!
@ Doortje, Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Eveline, Voorzichtig gefeliciteerd meis! @ Janis en Bloempje, spannend! @ hier, ben net 2,5 uur bezig geweest om alles weer bij te lezen... er wordt gewoon zo belachelijk veel gekletst hier! Gister weer geklust, maar FF heeft nogsteeds geen ei gevonden helaas.. Dus we klussen gewoon lekker elke dag, dan is de kans kleiner dat we m'n ei missen Hoop alleen wel dat ie nu wat eerder komt als dag 54 Merk trouwens wel dat ik minder zit te stressen als vorige maanden, misschien ook omdat ik een week hier niet op het forum heb zitten lezen over allerlei dingen wat er wel eens mis kan zijn enzo En we doen gewoon flink ons best zodat het deze ronde hopelijk roze is!
@elegance: jeetje, word er helemaal verlegen van... wat onzettend lief dat je dat zo over mij zegt! Ik heb ook zoveel aan jou gehad toen het fout ging. Ben heel blij dat we er voor elkaar hebben kunnen zijn! Dikke knuffel voor jou, ik vind je lief! Een miskraam is heel verdrietig en als het dan een 2de keer gebeurt...ja...je voelt je uit het veld geslagen. Ik ben er weer een beetje bovenop gekrabbeld en blijf vertrouwen hebben in mijn lichaam. Positief blijven is dan het beste wat je kunt doen (hoe moeilijk ik dat soms ook vind!) @eveline (toch): jouw test is super! Gefeliciteerd!
hey meiden, ik heb maandagavond in t ziekenhuis te horen gekregen dat ik my by oktober mama's mocht voegen. Bleek al v.a. begin januari zwanger te zijn. Helaas werd ik binnen 10 min knoertehard van me wolk afgetrapt. Het bleek buiten de baarmoeder te zitten en moest met spoed naar de ok omdat er al 2 liter bloed in me buik zat. T gaat nu al weer wat beter, maar ik moet nog 6 weken herstellen. We gaan er nog ff over nadenken of we nog verder gaan. 2 x pyn is wel genoeg! Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: 28: Surf 29: 30: Tante Mars 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 131 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 1 Ongesteld , 0 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb mezelf op de lijst gezet voor 30 maart[/quote]
jeetje scorpion, wat een naar verhaal! Had je helemaal niets door? Doe rustig aan en een knuffel voor jou!