NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames en met name jarige job doortje :):)

geweldig zo'n surprise party, ik heb er nog nooit een gehad maar lijkt me zooo bijzonder als opeens al je dierbaren om je heen staan en ze er allemaal zijn voor jou :)
    En natuurlijk een dikke knuffel terug! heerlijk lijkt me dat om een avond helemaal uit je bol te gaan met alles wat daarbij hoort... de hangover is idd minder, maar ja die avond neemt niemand je meer af :)

scorpion wat een verhaal, sjemienee.. was je in het ziekenhuis omdat je vermoede dat je zwanger was? of wist je dat je zwanger was? hoe voel je je nu? ik hoop dat je het snel een beetje achter je kunt laten.. sterkte meid...

Ik vind het wel super dat het bijna maart is en we testers hebben en de maand wat spannender wordt :) nu kan er eindelijk elke dag wat roze erbij komen :)

hier net geshopped, poeh kon het niet laten.. laatste keer was voor de zw.. en nu moest het gewoon :) ben wel geslaagd :):)

iemand nog iets leuks gedaan vandaag? :)

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Eveline : Die is echt wel positief. Gefeliciteerd.

Doortje: Gefeliciteerd,maak er een feest van.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heehoihai!

Doortje: inderdaad heeel leuk dat je een surpriseparty had! Zou ik ook wel willen :) En ja, de kater komt later... maar die heb je er hopelijk wel voor over gehad! Fijne dag nog vandaag!

Scorpion: wat een vreselijk nieuws zeg! Heb eigenlijk dezelfde vragen als Elegance dus stel ze maar niet dubbel. Hoop dat je je snel beter voelt meid!

Elegance: heerlijk dat je geslaagd bent met shoppen! Er hangen ook zoveel leuke kleren in de rekken nu! Bij mij lukt het maar amper, ben nogal aangekomen sinds het stoppen met roken :( en dus durf ik geen mooie kleren meer te kopen...

Heitje: heitje gaat weer ff verder met het heitjehuis opruimen! *geeft zichzelf een schop onder haar kont*
    (auw die was best hard)

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heitje idem hiero, ik heb een echt buikje gekregen sindsdien :( denk ook dat het na je 30 iets minder snel eraf gaat :( sorry doortje :p (ghighi)

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nou in Januari wist ik bijna 1000% zeker dat ik zwanger was. iedereen zei ook dat ik een getekend gezicht etc.

We hebben toen een echo laten maken omdat ik mijn cyclus niet wist en de testen nega bleven.

Op de echo was nog niks te zien maar ze wist aan mijn verhaal ook bijna zeker dat ik wel zwanger was maar nog maar 2 of 3 weken.
    Ik wilde het zeker weten dus heb 2 dagen erna een bloedtest laten doen. Deze was nega.
    die dag daarna ben ik (d8 ik) ongesteld geworden. heb 7 dagen heel veel bloed verloren. dan denk je dus wel dat er niks zit.
    alleen ik bleef misselijk maar ik d8 griep heerst.

Maandag bleek mijn hcg meer dan 3000 te zijn. dat kon dus niet anders dan januari te zijn.

Dit verhaal heb ik op mijn eigen site staan dus zet het hier ook wel even neer, anders blijf ik typen.

Maandag 23 februari is voor ons een dag geworden om nooit meer te vergeten:'-( .

Ik werd wakker met ontzettend veel pijn in me buik, viel steeds flauw en kon bijna niet meer lopen.

Na een hele dag heen en weer gestuurd te zijn kwamen ze er achter dat ik al v.a. begin januari zwanger was.

Er word je verteld dat je zwanger bent en dat ze een echo gaan maken.
    We hebben in totaal 30 sec een echo gehad want ik kon meteen door naar de OK.
    Ons zeer gewenste kindje bleek buiten de baarmoeder te groeien. Ondertussen had ik al 2 liter bloed in me buik zitten.

Binnen 10 min word je verteld zwanger te zijn, dat het niet goed zit, en dat je in een levens bedreigende situatie zit en dat je meteen vrienden en familie moet opbellen om afscheid te kunnen nemen.
    Dit is een heel dubbel gevoel, want waar huil je nou om? Om je zelf dat je de avond misschien niet haalt of om je kindje. Er schieten op zo een moment zoveel gedachten door je hoofd.

Ik heb iedereen behoorlijk laten schrikken door even een paar minuten van de wereld te zijn geweest.

Iedereen vraagt wat er is gebeurd en waarom je 5 dagen in het ziekenhuis lag.
    Middels deze weg is iedereen op de hoogte en hoeven we het verhaal niet te blijven vertellen.

Wij willen iedereen bedanken voor de bezoekjes, bloemen, kaarten, mailtjes en krabbels! Wij waarderen dit enorm en het is toch een ontzettende steun te weten wie je echte vrienden zijn! En helpt je er zeker doorheen wetende er niet alleen voor te staan!

Wij hopen dat dit bij 2 keer blijft:(

Inmiddels ben ik al weer thuis, maar is de herstel tijd wel 6 weken.

Dylan en Joyce

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Voor je het weer is die kleine spruit er, genieten hoor !
    Wij komen er ook wel ;)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jee scorpion, wat een ellende... 5 dagen in het ziekenhuis? pff.. das behoorlijk lang ook voor een bbz.. en lijkt me ook lastig dat je dan iedereen moet vertellen waarom je in het zh ligt..
    sterkte meid..

psies rapoens! Maakt niet uit hoe, maar we komen er wel! :)

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik moest er zo lang blijven omdat ik echt heel veel bloed had verloren. dat moest eerst weer een beetje beter worden. Maar ik zal de komende 2 a 3 weken nog wel veel duizelig zijn zij de arts.

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Scorpion, veel sterkte.
    Je hebt toch wel ijzertabletjes gekregen ?

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    auw....pijn in mijn hoofd!.... Kan niet meer zo goed tegen alcohol...Hoort er zeker ook bij als je 30 wordt?! Ik merk ook wel aan mijn lijf dat ik geen 16 meer ben hoor. ;) Maar desondanks doe ik het met mijn 1.65 en 55 kilo best goed, dacht ik zo :)

@scorpion: jeetje meis, wat een verhaal! Ben heel blij om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat! Je man zeker ook vreselijk geschrokken?

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Doortje, ik ben 30 maar voel me nog 18 ;) Kan nu meer dan dat ik dat 18 was hahaha

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik krijg geen ijzer tab. Ze hebben een voorraad voor 2 wkn in mijn infuus gespoten.

Ja dyl is behoorlijk geschrokken. Hij vind een baby het ook niet waard om daarvoor zijn vrouw te verliezen. zei hij dinsdag

Maar we zien wel wat de toekomst brengt.

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha, that's the spirit!

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Gelukkig maar Scorpion... heel veel sterkte, het is niet niks allemaal !

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *sleept zichzelf naar de douche, misschien helpt dat*

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Die Doorus !

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Eveline: volgens mij is het ook een positieve test, gefeliciteerd!
    @ Scorpion: balen zeg. Nou maar de tijd nemen om goed op te knappen! Sterkte met je herstel.
    Hier zijn net de :evil: weer vertrokken en we maken ons op voor ronde 5. Hopelijk is het nu wel raak. Ik heb net de ovutesten van sensitest binnen gekregen. Kijken of mijn ei nu wel iets vroeger wil komen want de voige keer was het pas op dag 18. Succes allemaal!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ doortje: Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! :D

@ heitje: 20 pagina's bijlezen doe ik alleen als ik er zin in heb.
    Maar soms als ik eenmaal begonnen ben dan heb ik geen zin meer.

Wat heb je trouwens een mooie massagetafels besteld. Wanneer zijn ze er?

@ tante Mars: kan me goed voorstellen dat je een gat in het plafond springt als je volgende week ongi wordt. Ik sprong na 63 dagen al bijna een gat in het plafond

@ snoes: hahaha wakker van een kip. Als je nu zegt van een haan kan ik me er iets van voorstellen

@ eveline: gefeliciteerd.

@ Naliey: Eindelijk ongi. Dat heeft lang geduurd zeg! je moet idd tellen vanaf eerste dag helderrood.

@ doortje: fijn zo'n surprisefeestje!

@ scorpion: bah wat sh**. Heel veel sterkte toegewenst.
    Mijn beste vriendin heeft dat een jaar geleden gehad. Inmiddels is ze al weer bijna 38 weken zwanger. Haar vriend had zich toen ook enorm geschrokken.

@ 30+: ik voel me zelf geen 30 +, maar ook geen 18. Ik voel me al jaren 25.

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he, mieden ik ben weer terug van een weekje vakantie. Bijlezen hier lukt bijna niet dus ik ga het geeneens proberen hihi

Ik ben dus nu in afwahting van een goede eisprong en weet daarna dus pas echt wanneer mijn nod is.

doei, doei

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zethu: die massagetafels staan al te pronken hoor in het huis! ;) Als je even op de deur klopt kan je zo naar binnen en word je gelijk van al je spanningen verlost! ;)

Deel Deze Pagina