Hey Djaar! Leuke vakantie gehad meid? Hahah er wordt veeeel te veeeel gekletst ja, maar wel gezellie! De eerste testers zijn al geweest en ook hebben zich een aantal nieuwe/van feb. overgevlogen meiden aangemeld. Ik ga nu eten koken, eet smakelijk iedereen!
Zo zeg ik ga gelijk naar binnen als er plek is, heb me daar toch een stijve spieren, hoog tijd dat ze weer los worden gemaakt.
Hoi Ladypink, ik had ook gereageerd op heitjekarweitje. Ik zit nl. met het zelfde probleem. Alleen volgens mij wil ook zij net als ik dat ze juist niet weten dat we bezig zijn voor een beeb. Anders krijg je iedere maand, En is het al zover? Daar word je helemaal niet goed van...
Heej, ik had ook hetzelfde gereageerd haha, weet niet of je dat gelezen had? Dat je idd dan die nieuwsgierige vragen naar je hoofd krijgt... Lastig is het..we moeten maar zien hoe het gaat als zo'n situatie zich voordoet want denk niet dat er, behalve 'ziekmelden' geen andere oplossing is...
ik vraag me af of het echt zo slecht zou zijn als je biefstuk zou eten. Ik heb geen idee hoor, weet iemand dat misschien?
sow huisje weer schoon, boodschapjes binnen, was aant draaien, vaatwas aan.. kattenbak schoon, post op zun plek, was gevouwen.. ik bedoel ik was best productief toch
Ik vind biefstuk heeeerlijk en vind het ook heel erg dat ik dat dan niet mag eten Geloof dat het met een soort bacterie te maken heeft die er in KAN zitten. Maar het risico om het evengoed te eten is dan te groot natuurlijk...
Jij ook al, het huis blinkt hier aan alle kanten. Papa was met Collin op pad, dus mama is flink bezig geweest !
Ik ben echt super zenuwachtig voor deze maand. Deze keer heb ik echt steeds het gevoel gehad dat ik zwanger ben. Ik voel alleen sinds gisteren wel ongi pijnen, die sinds vanmiddag weer weg zijn gegaan. Hoop niet dat de toch komen! In ieder geval heb ik afgelopen week wel een brief gehad van de gyn. waar we op 23 maart een gesprek hebben. Weet iemand wat ze doen op een eerste afspraak? Verder w8en we maar af. Meer kunnen we toch niet doen.
Ik vraag me af wat ik zou doen....ik denk dat ik het wel zou eten. Voor een keer lijkt me dat niet heel erg. Maar je wilt natuurlijk ook goed voor jezelf en je kindje zorgen...pfieuw moeilijk hoor.
wow paddy dat is spannend zeg. Hopelijk is het hele gyn verhaal niet nodig omdat je gewoon lekker zwanger bent...