NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    Ik zou het risico denk ik niet nemen, of je moet de biefstuk goed doorbakken. Maar dan kun je net zo goed je schoenzool opeten, want dat smaakt volgens mij voor geen meter :)

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Tuurlijk mag dat !

3. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    @snoes... Thnx!. Ja ik hoop ook zo dat het eindelijk zo is, het is de 13e ronde. Wie weet brengt het getal 13 een keer geluk, in plaats van pech!

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hahaha nou als je dus biefstuk voorgeschotelt krijgt dan hier de tip van Paddy:
    trek je schoen uit en leg die op je bord!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    pfjuw dat deed ik nml ook toen ik zwanger was :) en goede biefstuk smaakt ook goed doorbakken :) maar ja liever half natuurlijk XD ik deed er dan parmazaanse kaas overheen XD

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Whoehahahhahaa !

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    de 13e ronde al...wat een geduld zul je dan hebben. Ik vind mijn vijfde ronde al veel!
    Ik hoop het echt voor je!

8. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    Beetje zout en peper erop! HEEEEEEERLIJK! Eet Smakelijk! hahaha

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat wordt genieten !

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goh onze ROZE tuin wordt trouwens steeds mooier! Zien jullie alle nieuwe knoppen aan de stelen? En ik zie ook dat er nog meer bloembollen uitkomen!
    Iemand zin om het bij te houden? Kan ook zeeeer ontspannend werken!
    Hier alvast een hulpje dan:

Zo kunnen we voorkomen dat er RODE onkruidjes in de tuin komen! ;)

EDIT: waarom doet mn plaatje het nou niehieeet :cry:

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo

zouden jullie me even van de lijst kunnen halen?
    ik ga even wat minder aanweizg zijn op de NOD forums.
    zolang we geen nieuwe donor hebben is het nu alleen maar dat ik mezelf gek maak.
    wetende dat mij ei zo ergens kan komen en er is niks wat het kan bevruchten.
    Mijn NOD is dan ook nu een WOD.
    Zolang er geen nieuwe donor zich heeft gemeld ben ik even niet meer op het forum aktief

Iedereen succes en ik hoop voor jullie dat het een roze maand wordt

12. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    @ Snoes. Thnx! Ik had nooit verwacht dat toen we vorig jaar besloten dat we graag kinderen wilde, het zo lang zou duren. In onze omgeving wordt iedereen spontaan zwanger , althans zo lijkt het... En bij mij duurt het eeuwen, nouja voor mijn gevoel dan!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Heey djaar! hoe was je vakantie? beetje tot rust gekomen? wat gaat een week toch snel.. jee en dan heb ik nog gewerkt ook...

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    jaaaa dat is zo herkenbaar. En elke maar weer blij doen en cadeautje kopen voor iedereen, maar ondertussen denk je: oh ik wil ook zo graag.
    Deze week hoorde ik weer dat er drie meiden in mijn omgeving zwanger zijn...
    Vind jij het moeilijk om positief te reageren?

15. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    ga ff pannekoeken bakken voor mezelf, manlief is naar de voetbal... Dus ben lekker alleen thuis, en heb de tv voor mij alleen.

Laat mij pc aan staan, dus misschien tot zo... En voor alle andere fijne avond...

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo herkenbaar, ik reageer er weinig tot niet op en ga het eigenlijk zoveel mogelijk uit de weg.. Klinkt heel hard en sarcastisch maar ben heus blij voor ze en dat zeg ik ook maar verder hou ik me niet met hun bezig :oops: .

17. paddy82

paddy82 Lid

18 feb 2009
    70
    0
    0
    @snoes, ja heeel moeilijk. Mijn schoonzus heeft net een kleintje gekregen in december. Maar ik kan het gewoon niet vast houden, omdat het zo ontzettend confronterend is, stom he?

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    ik vind het ook steeds moeilijker worden. Merk gewoon dat ik jaloers ben.

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @snap ik wel hoor Ricmar, ik hoop dat het allemaal heel snel goed komt voor jullie! Sterkte nog.

@heitje, al bedankt voor het succes. Janis en ik testen morgen vroeg denk ik. Toch janis? Ik ben benieuwd, de ene keer denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn, het andere moment denk ik weer van niet....

@Ha Door, lekker zo'n feestje. En ja na je 30ste begint de aftakeling zeggen ze....merk helemaal NIKS van...oh dat is dan weer liegen...hihi.

Verder is er in een dag weer zoveel geschreven dat alweer even niet meer weet waar ik nog op had willen reageren... Tja da hedde dan!

Verder...fijn zeg dat we zo van alles kunnen bestellen. Roze tulpen in de tuin lijkt me wel leuk... Dat is toch lekker lenteachtig!

Deel Deze Pagina