huh Jeetje dat is goed nieuws Lisa! Had in het begin beetje contact met je weet je nog? Ben super blij voor je meid, gefeliciteerd hoor! Heeeeerlijk nieuws om de lente mee te beginnen!
huh dat was t eerste wat ik ook zei hahaha maar weet nog wie je bent jah ben nu zo blij ga wel zo naar me bed ben wel moe en heb honger maar moet slapen anders ga ik alleen maar eten haha
lisa1983 joehoe de 1e officele zwangere in maart gefeliciteerd zeg dat maar heel veel dames je mogen gaan volgen
hopelijk morgen veel ontbijten op bed met een gebakken gekookt of een bevrucht EI slaap lekker meiden... Lisa Van harte gefeliciteerd...!
@ Lisa: van harte! @ degenen die morgen gaan testen: heel veel succes! @ elegance: Ik ga heel hard voor je zoeken.
Goedenavond/nacht Pff ik ben eerder thuis gekomen van een verjaardag voel me echt niet lekker.. Heb ontzettend last van maagzuur en stond op sommige momenten echt bijna te koren.. De vriendinnen waar ik mee ging eten zeiden al met een lolletje Ben je zwanger? Nou ja laten we het hopen.. Mijn mannetje is nog op die verjaardag.. Heeft me wel eerst keurig thuis gebracht en is toen weer terug gegaan! Morgen als ik wakker wordt ga ik testen en dan hoop ik dat er zwanger komt te staan Janis en Princi super spannend hé! Zethu jij bent ook nog laat wakker! Lisa ontzettend gefeliciteerd ik hoop dat ik je morgen mag volgen!
Yep ben idd laat wakker. Zijn op bezoek geweest bij kennissen, hebben daar een spelletjes avond gehouden. Maar ga zo naar bed toe. Ben erg moe. Ik heb eindelijk eens naar je test gekeken, maarreh, noem jij dat twijfel? Volgens mij heb je morgen een megavette + daar staan hoor!
bloempjuh ik heb even je foto in negatief bewerkt..enne jah hoor volgens mij staat daar echt een plus..
goeiemorgen allemaal de nieuwe maand is aangebroken, ik hoop dat we deze maand veel roze te zien krijgen! en alle testers van deze ochtend good luck! liefsssss
Vanmorgen de rode op bezoek. Ronde 22! Ik baal als een stekker! De eerste IUI is minslukt! Van de week maar weer beginnen met spuiten. Wil iemand mij op de 5e rood maken en erbij zetten op de 25e... Ja, met IUI heb je een heel kort cyclus!
Bloempje al getest? ik vind je vorige test ook niet echt twijfelachtig, dus ben erg benieuwd naar je nieuwe test
lisa hoe voel je je is het nieuws al een beetje doorgedrongen? gezellig een spelletjes avond zethu, doen wij ook vaker, dan gaan we kattannen kan er dan ook helemaal in opgaan bleompjuh al getest? ben heeel benieuwd! meggy idd een teleurstelling als de eerste iui niet aanslaat. Mijn ex collega is vorige maand zwanger geworden bij de 2de iui en ja die kortse cylussen zijn als een kadootje Zijn er nog meer testers vandaag? princi ga je nog een dagje wachten? iig allemaal succes!
...ik heb een tweede streepje..... Licht maar het is een tweede....kijk maar in mijn album.... Oh...ik kan het nog niet geloven en wil natuurlijk meteen een tweede doen maar daar moet ik dan toch nog even mee wachten, want ik heb vanmorgen een gevoelige gedaan en die ik nu nog heb zijn voor een dag na je NOD.... Oh ik heb helemaal de kriebels.....