Gatverdarrie wat ontzettend balen. Ik kan me voorstellen dat je nu toch meer hoop had met de IUI. Sterkte meid en een dikke knuffel
Hoerraaaa! Wat een mooi begin van Maart! huphup, de rest ook roze allemaal! Dikke knuf nog voor de meiden die weer een ronde opschuiven... ik duim voor jullie hoor!
Ik wou het net gaan vragen aan je. Maar ik ga je ook op roze zetten. Wow wat een goed begin van de maand Gefeliciteerd allemaal
JAAAAA, het is pas 1 maart en nu al zoveel roze. Meiden gefeliciteerd en goed vasthouden die beebjes hoor. Strooien jullie wat overgebleven HCG voor ons?
Zwangere dames echt super gefeliciteerd! Hoop dat er nu eentje het voorbeeld in mijn buik van jullie volgt
joehoe ik zie al 5 roze namen wat goed zeg en het is net pas 1 maart laten we maart zo voortzetten dat zou helemaal geweldig zijn meiden met roze gefeliciteerd zeg super
Zo hƩ, t is pas 1 maart en ik zie al 5 zwangere! Hoe geweldig is dat. Nu maar hopen dat t een voorbode is. Zwangere meiden GEFELICITEERD
Ik zie geen tweede streep maar misschien kan je het op de foto niet goed zien maar indd heb ik wel eens gehoord dat meiden vrij vroeg na hun ei posi testen maar wanneer had je je innesteling dan?
gefeliciteerd alle zwangeren! hopen dat we allemaal mogen volgen mijn nod is 8 mrt kan iemand mij erbij zetten? liefs
Hoi meiden, Ik kom net terug van de wintersport en ja hoor, gelijk even kijken hoeveel zwangeren er al zijn. Dat ziet er te gek uit! Gefeliciteerd meiden. He weekje wintersport heeft mij goed gedaan. Gewoon een week niet aan het zwanger worden gedacht. Heerlijk! Nu snel er tegenaan, want het eitje komt eraan.
Aan de zwangeren: GEFELICITEERD! Aan de klussers: Doe je best Aan de wachtenden: verzet je zinnen, ga wat leuks doen en die 2 weekjes zijn hopelijk zo voorbij!
het is 1 maart dus ik denk ik ga even in het huis kijken en wat zie ik? al enorm veel roze! lisa, eveline, bloempjuh en princi van harte gefeliciteerd!!! en voor alle anderen kom ik nog wat hcg strooien: HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
Damn, er zijn gewoon in 1 dag 4 meiden achter gekomen dat ze in blijde verwachting zijn! SUPER! Ik hoop echt heel erg dat de hele lijst deze maand roze wordt! Hier: gisteravond naar vrienden geweest, om half 3 thuis.. Maar natuurlijk nog wel geklust Helaas nogsteeds geen ei gevonden..
whaaa wat gaaf dit! lisa, eveline, bloempjuh en princi van harte gefeliciteerd! geniet ervan meiden voor je het weet is het november! welkom terug annie nou dat geeft goede hoop, ze zeggen als je even niet aan zw worden denkt je het wordt he goed klussen dus! hier nog geen ei