NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Zwangere dames! Gefeliciteerd!

En nog bedankt voor mijn verjaardag felicitaties! Was een drukke week, pfff.

Vorige week dacht ik dat na 3 weken mijn menstruatie wel over zou zijn, maar mijn lichaam heeft me gefopt!
    Ik ben nog steeds ongesteld, ook al is het wel iets minder geworden. Kortom, nu al een maand ongesteld......

En zolang ik ongesteld blijf krijg ik ook geen ei.....

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mijn hemel meid een maand ongesteld.....pfffffffffff.......ik heb het echt met je te doen volgens mij moet je helemaal slap zijn ondertussen. Ben je al naar de HA geweest? Succes in elk geval en ik hoop dat t snel over is

3. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    haha, mijn huisarts ziet me alweer aankomen! Ik heb in de 2de week van januari griep gehad en ik was inmiddels al 3 maanden NIET ongesteld geworden. Dus ik in de 3de week van januari naar de huisarts. Blablabla, je moet minsten een half jaar wachten voordat ze gaan onderzoeken.

Heb dus een hele klaagzang bij haar gehad over het feit dat ik het zo lang vond duren voordat ik ongesteld werd. Nou, ik heb het geweten!

Ik heb het idee dat mijn lichaam een inhaalrace aan het maken is voor de 3 maanden dat ik NIET ongesteld ben geworden. Zoiets in de trand van, dan maar alles achter elkaar!

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wat een goed begin van deze maand!
    GEFELICITEEEEEERD!

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Mcellie mmmm....fijn he als je lichaam je zo terug pakt..... Laten we dan maar hopen dat je ongi snel over is en dat je cyclus daarna weer gewoon wordt...of liever niet maar gewoon zwanger!

6. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    haha, inderdaad! Dat zou wel geweldig zijn....

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallooooo! Ik ruik de lente! En ik zie zwangeren! :confused:

@Princi:jaaaaaaaaaaaaaaaa! Twijfel je daar nog over? Gefeliciteerd!
    @Bloempjuh: oooh meis! Wat super!
    @Eveline: fijn he? Zo’n bevestiging met een duidelijke test! Geniet ervan!

@Jazy: Kan het zijn dat je denkt dat je ongie bent geweest, maar stiekem niet? En dat je nu gewoon zwanger bent? Ik zou zeggen, gooi er nog een test tegenaan van een ander merk!
    @Meggy: balen van de iui! Dapper dat jullie direct weer verder gaan. Het komt goed, geloof mij!
    @Vandergijs: hoe kan dat nou? Hopelijk helpt het begin van de lente met het vinden van je ei

@elegance: waar is dat stomme eitje van je nou? Ik hoop echt dat t er snel aan komt! Ik geloof dat je lichaam zelf aangeeft wanneer het weer klaar is om zwanger te worden, dus komt helemaal goed!

@Hier: weer genezen van de kater! Vanochtend met ovu testen begonnen en hij is bijna positief (2de steepje bijna even donker als 1ste streepje). Kan het zijn dat dit komt omdat er nog eventueel hcg in mijn lijf zit van de miskraam of dat mijn ei er wel degelijk aankomt (en mijn lijf dus goed op dreef is)?:
    19 Februari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    2 Maart 2009 Een beetje vruchtbaar
    3 Maart 2009 Vruchtbaar
    4 Maart 2009 Erg vruchtbaar
    5 Maart 2009 Eisprong
    10 Maart 2009 Innesteldag
    19 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen
    26 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo dames,

Dames die zwanger zijn! Helemaal toppie GEFELICITEERD!

Dames die ongie zijn geworden, een dikke knuf en op naar de volgende ronde.

Nou ik weet het hier ook nog niet hoor....denk dat ik me ei begin heb voor de 2de dag...maar het voelt minder als normaal gesproken aan. En het bruinige is bijna weg. Zou niet weten wanneer nu mijn nod is. Tja in de buurt van de 15de.

Hoelang duurde het bij jullie om van de pendeldames antwoord te krijgen?

Liefs van Mamatje

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ meggytje: balen zeg. Hoop dat de volgende IUI meer geluk brengt!

@ Princi: wow wat een mooi 2de streepje! Het is harstikke duidelijk hoor! Proficiat!

@ nieuwe bewoners: hoop dat jullie hier moge blijven wonen de komende 9 maanden :D

@ Mcellie: pfff al een maand ongi. Niet normaal meer zeg!
    Ik ben deze keer trouwens ook langer ongi geweest. Ben normaal 3 dagen, maar had het deze keer 5 dagen. Denk idd dat het lichaam het allemaal inhaalt.

Wow geweldig allemaal die zwangeren hoor. Mooi begin van deze maand!

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo meiden,

Ben ik er een paar dagen niet geweest en wat lees ik nu? meteen een paar zwangere meiden erbij!

GEFELICITEERD MEIDEN!!!

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal!

Ik ben weer in het land! en hoe: ONGESTELD! Bah! maarja, niks aan te doen! Ik zie dat er al 5 zwangeren zijn? GEFELICITEEEEEEERD iedereen!
    Ik blijf in maart, zou iemand mij op de 27e willen zetten?
    Dan ga ik nu even lezen en alles weer aanpassen ;)

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ suuskebab: bah wat vervelend om zo weer terug te komen.

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ff bijgelezen en hierbij reacties op posts...WS VEEEL te laat hahaha.. maar toch..
    @ babykleertjes: ik had dus een aanbod en half afgeslagen.. had het er met vriend over en die had zoiets van waarom niet, kunnen wij als we niet nodig hebben altijd nog weg doen maar scheelt veel geld dus.. haha..uiteindelijk dus alsnog laten weten dat ik ze wel wil hebben voor je weet nooit..

@ vruchtbaarslijm: kun je alleen waarnemen als je NIET opgewonden bent of net seks hebt gehad.. Dus pas paar uur NA seks kun je checken.. En dan is beste dus met vingertje erin, want gaat om slijmpje op de bmm..

@ ladypink: ben net uit klusperiode en misselijk maar ja, kan niet zijn van wat je denkt dat het is.. Dus ja.. Denk niet dat het raak is, maar zou mooi zijn als de pendel van claire gelijk heeft! bij zichzelf klopte die!

@ nana: hoe was de zakenreis? iig: zag wat dingen staan die positif lijken, spannend hoor. Tis wat je zegt kan ook niks zijnn, maar toch...

@ uitslapen met kinderen"sja.. zien we hier ook wel beetje tegenop.. maar je weet nooit! er bestaan ook zat kinderen die niet vroeg wakker zijn en anders genieten we er nu gewoon extra van.

@dpo: was da?

@ evelien: GEFELICITEERD!

@hcg strooiers: jeuj! :D

@ doortje: happy birthday to you happy birthday to you! woehoe! gefeli!

@ weekend: heb opruim aanval: kast is netjes, kast op badkamer ook, en ook aant bedenken wat ik in mijn eigen huis nog kan opruimen/ weg doen.. Schoonmama houd binnenkort garagesale en heb vast nog wel wat! en moet natuurlij 4 dozen kleertjes kwijt..

@ scorpion: jeetje wat heftig! kan me voorstellen dat je f nadenkt hoe nu.. *knuf*

@ricmar: balen meid! hopelijk tot snel weer want dan heb je een donor

@ paddy: spannend!

@ omgeving: er zijn er 16(!) of net bevallen of zwanger......... versterkt het gevoel van ik wil ook! maar nog niet jaloers ofzo. maar ben ook net begonnen en kan me voorstellen dat je na een aantal rondes denkt: heee het is mijn beurt!

@ lisa: gefeliciteerd!

@ princi: gefeliciteerd!

@ zwangeren: wel strooien he! potverdikkie ;) hahahaha

EGO:
    heb ff gecheckt: als mijn cyclus nu 28 dagen is dan was mijn ei dinsdag en dan zou ik vandaag innesteling hebben.. anders pas dinsdag..
    Hier nog steeds misselij, maar ja, zal wel gewoon aan mijn luteile fase (ofzoiets)liggen denk ik.. dat ik van dat hormoon gewoon misselijk word.. GEEN idee
    We zien wel!

Verde nog steeds leker van elkaar aant genieten.. hihi..

@ wekend: vrijdag verjaardag en gister bij vrienden op bezoek, erg gezelli!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Woooow dat is nog eens een goed begin van mn zondag! Zie overal ROZE! Jeahhh goed geklust hoor dames, hihi ;)

Geniet er lekker van Lisa, Princi, Bloempjuh en Eveline! :)

@Suuskebab: hee meid, leuke vakantie gehad? Geen benen gebroken zo te horen? Maar wel op rood, grr balen! Wel gezellig dat je nog in maart blijft! We hebben flinkt gebept zoals je kunt zien :rolleyes:

@dpo: Days Past Ovulation ;)

@elegance: kolonisten van catan RULES! :)

@heitje: sjo heb me daar een steken in mn rechtertepel! :confused: Net alsof er naalden in geprikt worden, auwie.

Wat gaan jullie vandaag doen?
    Ik ga samen met vriendje een film kijken 'The Happening'. Zo komen we de dag wel weer door en is het morgen nog maar 3 dagen voor mij! :)

Fijne zondag meiden!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Thanks joyce! succes op het welbekende wachtbankje!
    ik ben er weer vandoor, ga mijn zus uitzwaaien op schiphol :( (woont in engeland)...

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey heitje!

voor jou word het al spannend! Nog 3 dagen :D Heb je een goed gevoel?
    Ik wist al dat ik ongie zou worden omdat mijn temp vrijdag al te laag was... Gisteren en vandaag niet getempt ivm terugreis en lekker uitslapen, dus morgen weer beginnen!

ennuh, er is inderdaad flink gebept, leuk! :D

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hoi meiden wat leuk al heel wat zwangeren
    Zwangere meiden GEFELICITEERD
    ik zou vandaag ook testen maar doe het morgen kom er vandaag niet aan toe had gisteren een drupie bloed dus ben bang dat men ongie er aan komt maar wacht af tot morgen. ik moet er nu vandoor duty calls kom later wel weer met jullie mee kletsen

xxx

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke dus je kon je er mentaal op voorbereiden, wel handig dan dat temperaturen. Anders is het helemaal balen als je ineens rood in je broek hebt :(

Ik heb wel een goed gevoel ja! Vorige maand was ik ook zenuwachtig en hoopte natuurlijk dat het raak was. Dacht ook dingetjes te voelen maar als ik het vergelijk met deze maand is het nu heel anders. Af en toe heb ik een warme gloed in mijn onderbuik en het gevoel ongi te worden en tegelijkertijd het gevoel dat ik dan naar de wc moet maar dan moet ik niet :(
    Ook mijn (.)(.) doen anders pijn dan anders. Aan de buitenkant is het heeeel gevoelig en sinds vanochtend ook gevoelige . . Net alleen rechts maar links begint nu ook!
    Argh had me voorgenomen om niet allemaal van die klachtjes te hebben maar ze zijn er toch echt! Als ik ongi word verklaar ik mezelf voor gek :-k

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    @babylove: hopen dat je ongi uitblijft en dat je gewoon 2 vette strepen op die test hebt morgen! Of een + kan natuurlijk ook ;)
    SUCCES meid!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @suus: hoop dat mijn verjaardag (=jouw nod) je enorm veel geluk mag brengen ;)

@annie: welcome back!

Ik ga zo met vriendlief naar mijn tante. Taart eten en vanaaf witloof met ham. Mijn opa is woensdag jarig en gaan we vandaag all lekker vieren!

Toedels en tot morgen!

Deel Deze Pagina