Bloempjuh...Janis......? Ik hoop zo dat jullie ook op roze mogen! Naja dat hoop ik natuurlijk voor iedereen....!
@princi: gefeliciteeeerd meid! KEI goed! Ja ik heb een supervakantie gehad! nu ff een week 'n bruine kop want het was lekker weer Ik blijf trouwens wel in maart met mijn nod, net als lumea (zelfde dag! ) dus dan kom ik gewoon alsnog naar het nov mama forum! Of net in het dec topic? Ach, we zien wel, eerst maar eens zwanger worden! Kan iemand mijn op rood zetten op 3 maart? en toevoegen op 27 maart? AUB, ik kan het niet!
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & demisem & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & 14: Nonja & fempje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab 28: Surf 29: 30: Tante Mars 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 27 maart: * PamPapilio .. maart: * .. maart: * .. maart: * 132 Dames voor de Roze Villa 5 Zwanger , 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
TESTMARATHON Ik zou graag bij 5 maart staan..nog 4 dagen en nog geen ongi spannend eerste ronde clomid..
hihi geeft ook niet als het maar goe dkomt toch..er zijn altijd wel mensen die weten hoe het moet gewoon ff gillen hihi
Hoi allemaal. De lente begingt goed zeg gelijk 5 zwangere meiden. Een dikke proficiat meiden. En aan iedereen die nog gaan testen veel succes. Hoppelijk mag ik binnen een paar dagen mee in het roze [-o<
@ Joyce, lekker een vakantie. Waar gaat de reis heen? @ pampapillio: Hee dezelfde NOD-dag als ikke! Wel jammer dat ik je hier in Maart weer moet tegenkomen. @ princi: een dag voor je verjaardag uitgetelt zijn is ook een leuk verjaardagskadootje (toch?) @ suuskebab: Ben blij dat je nog in maart blijft hoor!
*HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* vangen allemaal! we willen meer roze 8)
Hallo allemaal, Ben even een tijd niet op de site geweest, even rust in mn hoofd (en het heeft wel geholpen moet ik zeggen!) Ik heb nu net mn ei gehad, dus het is weer afwachten geblazen. Wil iemand mij op 13 maart erbij zetten? (Als ik er nog bij pas!Er staan er al aardig wat!) Volgende week ga ik op vakantie voor een weekje (wintersport), dus dan gaat het wachten wel een stukje sneller gelukkig! Iedereen veel succes hier!
hey allemaal, this weer een tijdje terug dat ik hier geweest ben. kon na me miskraam op 4 februari er slecht tegen om met zwanger zijn bezig te zijn . maar het gaat emotioneel weer iets beterder. we gaan er nu gewoon er weer helemaal voor en zijn ook weer begonnen met klussen. nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden of juist niet. gefeliciteerd voor de meiden die deze maand al lekker roze zijn begonnen. veel liefs linda
@Zethu, ja tuurlijk is dat een mooi verjaardagscadeau! Ga je deze week ook weer werken? @Suuskebab, gezellig dat je in maart blijft! Ik blijf hier ook nog wat rondhangen enzo. Dat vinden jullie wel goed toch?