Hoi Meiden, Nou de andere kids, van mijn vriend zijn weer naar huis...veels te stil nu weer in huis. We zijn heerlijk met ze naar het bos geweest vandaag en met de schat van een hond. De hond is ook alleen hier als de kids komen. Vanmorgen nog geklust, het leek erop dat ik gisteren en vandaag me ei voelde...maar ik ben er nog niet helemaal zeker van of het niet me darmen nu waren. Het voelt anders dan anders aan. En kan me wel herinneren dat ik een paar dagen geleden wel rekbaarslijm had, voor die bruine afscheiding. Misschien was dit wel een innesteling en heb ik voor het eerst me ei niet kunnen voelen. Wel raar hoor...eerst waren we nog niet voor de volle 100% bezig zeg maar en de eerste keer wel en ik voel me ei gelijk niet meer. Hopelijk een goede voorbode haha. Liefs van mamatje
ik moest vandaag eigenlijk ongesteld worden, maar er is nog, met nadruk nog niets... is het ons toch gegund dan? na bijna een jaar is er al een stap naar de gyn gezet. Wie verteld me hoe het daar gaat en wie wil ervaringen delen? liefs
Hoi Michelle, wij zijn ook al ff bezig en hebben nu voor de eerste keer een afspraak staan bij de gyn. Ben ook heel erg benieuwd wat er gebeurd op z'on eerste afspraak. In welke ronde zit jij, ik in de dertiende.
Hoi Michelle, Ik hoop dat je dus NIET ongesteld gaat worden! Maar mocht het dus door gaan bij de gyn....wat ik dus niet hoop voor je! Dan is het handig dat je alvast wat temperatuurlijstjes mee kan nemen, om te laten zien dat je een eisprong hebt. Dan zal je een gesprekje gaan krijgen met je mannetje samen. Krijg je bloedonderzoek ed om te kijken hoe het met je hormonen zijn. Dan kun je een samenlevingstest gaan krijgen, Dat houd in dat ze er naar gaan kijken hoe de sperma zich beweegt in het baarmoederslijm. Het kan zijn dat ze ook het zaad van je partner na gaan kijken. Mocht er uit komen dat alles goed is, dan ben je onverklaarbaar onvruchtbaar en kunnen ze je iui aanbieden. Mocht er wel iets gevonden worden qua hormonen, dan kun je medicatie krijgen. OOk kun je een kijkoperatie krijgen, dan word alles van binnen bij je bekeken. Als je nog meer wilt weten hoor ik het van je. Liefs van mamatje
ps deze ervaringen heb ik in mijn vorige relatie opgedaan, we waren toen bijna 2 jaar bezig voor een tweede. Helaas is het toen pril 3 keer niet goed gegaan. Hoop dat het nu anders is met mijn nieuwe vriend samen.
Ja dat was echt ff k*t, maargoed... Hopelijk hebben we deze maand allebei goed nieuws... Thnx voor je steun in ieder geval...
Stomme vraag misschien, maar wat is iui? Ik heb eind maart mijn eerste afspraak met mijn vriend samen bij de gyn...
IUI houdt in: Jij krijgt waarschijnlijk hormonen voor goede eitjes te laten groeien meestal clomid. Kan ook nog andere medicatie zijn voor bepaalde hormonen. En als laatste moet je dan met nog iets anders je zelf injecteren dat je ei op het juiste moment gaat springen. Je moet regelematig naar het ziekenhuis om je hormoon te laten prikken. En krijg je echo`s om te zien hoe je ei groeit en ziet dan wanneer je gemeenschap moet hebben. Het kan zo zijn als je sperma van je partner goed is...dat je zelf het gemeenschao kan hebben op het juiste moment. Maar het kan ook zo zijn dat je man zijn sperma in moet leveren dan word het gewassen en het beste sperma blijft dan over en kunnen ze dan bij je binnen brengen, op het moment van je eisprong. Het verschilt dus nog al. Ik ben zelf nooit aan IUI toegekomen.
hi meiden hoe ist het hier zou vandaag testen maar had geen tijd had et veel ste druk met visite die over de vloer kwamen ik zat wel de hele tijd in de spanning wou testen had namelijk weer een heel licht streep bruin voor de hele dag dus ben benieuwd ga morgen wel testen, ben zo benieuwd weet niet wat ik moet denken maar jah dat zal morgen duidelijk worden na de test zucht.
hi mamatje nou ik had gister middag heel licht rood en toen daarna niks en vandaag weer heel licht bruin ja dus weet et eigenlijk niet had wel een inlegkruis in om te kijken hoeveel ik verloor maar dat was waarschijnlijk 2 a 3 druppels
Allemaal bedankt voor de lieve felicitatie's! En ik hoop heel erg dat jullie ook zwanger worden of misschien al zijn....
Hé dames, ben ik ook weer een keer.. Heb gewoon een hele week me niet met zwangerschap etc bezig gehouden.. Vandaag dacht ik opeens: "goh, het is alweer 1 maart!".. Heb nergens last van.. Ook nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben dus wacht gewoon af wanneer mijn NOD komt.. Leuk om te zien dat er al zoveel zwangeren zijn.....proficiat!
NOD is 13 maart volgens FF. Dit is de eerste cyclus zonder Mirena, dus weet het nog niet helemaal zeker of dit echt mijn NOD is, maar count me in
@ Zethu, joh inderdaad! Jij ook weer hier.. Heb je nou wat duidelijkheid gehad na die rare cyclus? En Ik zag Rapoenzel ook weer.. ook zelfde NOD.. Leuk meid! we gaan ervoor! hihi En iemand die ik ook zag en waar ik echt ff van schrok.. Elegance.. moet t toch even zeggen hoor, sterkte en ik ga extra hard duimen dat t volgende ukje snel komt en zich goed vasthoudt!
lisa, eveline, bloempjuh en princi van harte gefeliciteerd! Mijn Nod is 11 maart,hoop dat ik m'n zoon een leuk verjaardagscadeau kan geven (is 10 maart jarig) en hij wil zo graag een brusje. En op 29 maart is mijn mannetje jarig,heb ik 1 cadeau voor mijn beide mannetjes.hihi[/code]
Ik zit af en toe ook al helemaal me in te denken hoe ik het aan me manlief zou gaan vertellen....of dat we samen gaan testen of.....testen jullie altijd samen of alleen?
ik test altijd alleen kan het niet samen met hem doen wil het eerst zelf weten dan kan ik hem verassen als het wel zover is.
Soms samen, soms alleen. Ligt er een beetje aan. Toen ik m'n nod had in oktober 08 heb ik alleen getest omdat hij zo vroeg moest werken dat ik me er toen niet toe kon zetten om er tegelijkertijd met hem uit te gaan. Volgende keer zou ik denk ik wel weer samen willen testen. Ga ik er toch maar vroeg uit.