NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Heb even niet alles terug gelezen was zoveel
    heb een druk weekend ac hter de rug dus vandaar
    vandaag weer werken en ook gelijk lekker hier mee lezen en beppen met julie als jullie het goed vinden tenminste

alle testers heel veel succes vandaag
    alle klussers inclusief mezelf veel plezier
    en ik wil geen rood zien oke ;)

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik snap het bij mezelf allemaal niet meer...geloof dat ik dat nu al een paar keer geschreven heb haha. Misschien toch maar eens hier aan de vk de vraag stellen. Dit heb ik echt nog niet eerder mee gemaakt zo... Ben ook maar begonnen met het bijhouden van me temeratuur.

Liefs van Mamatje

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Voor diegene die nu pas wakker zijn en niet alles teruglezen nogmals goede morgen! :)

jajjajaja! Ik heb een ei! :S raar hoor.. ik heb ongi krampen... en een ei :S en de ovu test knalt eruit... Kan me iemand geruststellen dat ik juist geklust heb als ik zaterdag(morgen :S) en vrijdag geklust heb... bah en door de ongi krampen had ik gisteren geen zin :S en mannie komt pas heel laat vanaaf thuis, dan is ut ei al voorbij :( foei foei foei.. ovu testen brengen al stress met zich mee bah...

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Goeiemorgen leedies!

@ testers: Hebben jullie al nieuws?
    Ik ben wel benieuwd hoor, hihi!

@ ego: Had gister ieniemini beetje bloedverlies, stelde bijna niks voor.... Maar kan ik nu pas een innesteling hebben gehad? Mijn ovutesten hebben mij geen duidelijkheid gegeven, dus dacht ik zelf een heel vroeg of heel laat ei te hebben gehad.
    Als ik nu een laat ei had, kan die innesteling dan kloppen en wanneer kan ik dan evt. testen?

Pff, wat een vragen... maar weet ook niet waar ik ze anders kan stellen hoor, solly!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik zie nu ook vruchtbaar slijm :S (bah waarom altijd die ranzige details) :) manlief kan er echt niet tegen als ik zulke dingen zeg, dan roept ie je bent toch niet spider woman en ga vooral je handen wassen :) ook al kom ik er met mijn handen geeneens aan.. bah wat ben ik ranzig.. ben denk ik beetje geschrokken van mijn ei.. en ook wel teleurgesteld omdat ik gisteren niet geklust heb... jaja iedereen kent het wel he :) ik ga dus naar het wachtbankje...

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    De innesteling is normaliter, wat een raar woord ook, pas 5 dagen na je ei toch? tot 10 dagen na je ei, maar dat verschilt nogal veel heb ik het idee.. nou ja ik ben ook niet diegene die antwoord moet geven hierop, begrijp mijn eigen cylcus niet eens :)

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Als je ovutest positief is, duurt het toch nog ff eer je ei komt? Dus dan kan je vanavond juist nog ff goed klussen en zit je helemaal goed...
    Volgens mij dan. Succes ;)

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas ik mag niet mee, hij gaat skien in frankrijk met een vriend.
    Ik heb minder vrije dagen en wil sparen voor het geval dat mijn huis verkoopt zodat ik meteen de hypotheek kan afbetalen... Denk namelijk dat mijn huis voor minder verkocht word als ik hypotheek heb.. :( maja..

@ suekes: tja. je kunt idd jezelf gek maken en dingen voelen die er niet zijn.. sorry meis tis nie anders..

@ michelle en paddy: klote dat jullie al zo lang wachten, hoop dat de afspraak voor niks is gemaakt en jullie straks een mooie posi test hebben!

@ bollemieke: wat balen dat het ws weer niet gelukt is! hoop dat het straks toch ineens stiekem raak is!

@ jazy: spannend! nog keer testen geen optie?

@ elegance: hahahaha.... kanie't nie hebben? tssk ;)

@ vraagje: ik heb geen ervaring met testen, maar waar plassen jullie dan in? of doen jullie over het staafje heen?

@ ego: heb soms last vn mijn buik, soort ongi krampen, maar maar heel kort... en misselijk nog steeds maar is denk ik het na ei hormoon ofzo. Kan dat?
    Mijn vriendje vroeg zich af of het door te veel aan sex kwam, maar heb ik normaal nooit!.
    Heel soms denk ik dan: zou het? (omdat het nu ongeveer innesteling is volgens de berekening)
    Maar ja, denk dat het toch niet gelukt is hoor.... En dat ik me vanalles in mijn hoofd haal...

9. hielko2006

@ mamatjke wat snap je niet dat heb ik even gemist denk.

@ elegance ik kom je gerust stellen hoor
    als zaadjes 3 dagen kunnen overleven dan zou en de vrijdag en de zaterdag zaadjes allemaal nog goed moeten werken.
    ow en na een posi ovu test springt je ei binnen 24 uur voor de zekerheid vanavond nog klussen en dan moet het gewoon goed komen.

@ lydia ik zou gewoon zoals je banner zegt over 5 dagen testen
    je ei kan natuurlijk altijd later of eerder zijn en innesteling kan geloof ik tot 10 dagen na ei zijn.

@ elegance niks ranzigs hoor hier ook alles goed inspekteren je zal maar een detail over het hoofd zien word je niet vrolijk van hahaha
    dus kom het hier allemaal maar melden hoor
    owwww wat ben ik happy je hebt een ei meid super

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Okay, nou ja... We zien ook wel... maar ik denk dat we allemaal hetzelfde zijn, super zenuwachtig en we voelen van álles!
    Jij ook succes met je cyclus meid...

11. hielko2006

joyce81 ik plas in een bakje en daarna doe ik het test staafje erin zoals aangegeven

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joyce, kzou ut niet weten :) ik heb wel vaker gelezen dat je nog niet misselijk kunt zijn van de zw omdat er nog te weinig hcg in je bloed zou zitten.. zelf was ik dat wel en was ik toen ook zwanger en merkte ik dat vlak na mijn vermoedelijke innesteling..

bah ik baal echt stiekem hoor.. wat ben ik ook een muts om niet te klussen als manlief wel wil :)

Daar gaat mijn ei! :(

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Knippy bedankt voor je geruststellende woorden! :)
    ben bijna op het punt om mannie te bellen dat ie NU naar huis moet komen! is natuurlijk een grapjuh, zou wat zijn zeg :)

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo meiden,
    Daar ben ik weer. Ben nu op het werk dus heb weer enigszins tijd om bij te lezen. En wat zag ik;........... al een heel aantal roze dames in het huis dus een dikke PROFICIAT! ..... enne voor de ongidames, suc6 in de volgende ronde.

Ego, berichtje; mijn laatste clomid is vandaag genomen dus nu is het wachten op een mooi ei.

15. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Elegance: Vanmiddag (of vanavond) na zijn werk gewoon in een mooi setje op de bank gaan liggen, verwarming lekker hoog en ff heerlijk klussen, dan hebben zijn zwemmertjes nog de hele nacht om jouw eitje te versieren...

16. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0

Djaar: Zoek er maar 1 uit ;)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat denk ik ook. Volgens mij is het zo dat na een posi ovutest je ei binnen 36 uur komt. Dus als je vanaaf nog kan klussen, dan heb je volgens mij helemaal op tijd geklust, en als je ei toch eerder is, dan is zaterdag nog goed geweest, dus volgens mij zit je helemaal goed. Maar voor de zekerheid vanavond dus nog even aan de klus!

18. hielko2006

hahaha ik zie het al helemaal voor me
    eleganceman kun je even snel naar huis komen wat me ei is er en er moet echt ff geklust worden hahaha

@ djaar toch handig dat werk he kun je weer even bijlezen hoe alles gaat hier doe ik ook ei zal wel snel komen althans hopen we dan
    ga maar goed klussen

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm ok.. nou ja... ik denk dat ik mezelf gek maak.. heb gewoon nu soms steken enzo.. gister redelijk emo met vlagen.. :(.. zucht!
    Ok, bij deze ga ik er niet meer aan denken.. hoop ik ;)

en is idd niet echt handig van je he! haha zou idd de tip van het setje ff aanhouden ;) hehe... werkt hier wel dus ;)

ja maar wat voor bakkie dan? gewoon tupperware en dan hup de vaatwasser in? Sorry voor de vraag hoor .. maar vraag het me gewoon af..

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    De ovutesten die ik haalde (ook 1 x en nooit weer..), daar zaten bakjes bij, voor elke dag een nieuwe. maar ik zou idd een tupperwarebakje pakken en goed afwassen, ff met dethol misschien voor de volgende dag?

Deel Deze Pagina