NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Nee, je bent absoluut niet de enige! :oops:
    Ik had hier gelezen dat je eigenlijk nog niks kan voelen nu, omdat je lichaam nog te weinig zwangerschapshormonen heeft aangemaakt (HCG)
    Dat is dus hetggen waar je lichaam op reageert, waardoor misselijkheid enzo kan ontstaan... (Dus daar werd ik wel rustiger van)
    Nu ben ik de hele dag al weeïg op de maag, heb net al gegeten, misschien dat dat het was, maar het is er nog steeds...
    Dus ik denk dat je wel degelijk eerder dingen kunt voelen.
    Ben nu weer helemaal zenuwwappie en ik denk dat ik vrijdag al ff probeer te testen, hihi... Een vriendin van mij testte 5 dagen voor NOD al licht positief en 1 dag voor NOD super positief.
    Dus wie weet?

Succes allemaal met de zenuwen

2. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    gisteravond had ik ineens met het afvegen een klein beetje roze erbij,, iemand een idee of dit innesteling kan zijn? mn nod is komende zondag of maandag.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik had het ook een week van te voren :):) zou dus zomaar kunnen :) hou er wel rekening mee dat het ook niet zo is.. maar voroalsnog spannend :)

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik had gister precies hetzelfde en ja, het kan een innesteling zijn... :D

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik wil ook heel graag eerder testen...gelukkig ben ik vanavond weg en morgenavond en ik heb ook geen test in huis, dus kan op z'n vroegst woensdag testen :) Maar ik denk dat ik het gewoon pas vrijdag doe...ik kan het! haha

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ben hier druk aan het hopen haha. zou helemaal geweldig zijn. kan niet wachten tot het zondag is om te testen. pffff maand duurt ook veels te lang.
    heb vandaag wel wat lichte steekjes in mn onderbuik. merk sowieso ook van de vorige cyclus dat als de eisprong is geweest ik toch wat buikpijn heb tot aan mn nod.

7. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    :D net een posi ovu test gehad yheeeeee dat wat klussen hihihihi

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja da heb ik ook! misselijk tot nod.. erg raar..
    en heb nu krampen en steken... strange!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja, zolang je toch nog niet een volgend kindje wil is het echt wel handig! Ik werd met 7,5 maand pas weer ongi, heerlijk! Kwam ook omdat ik de bv aan het afbouwen was...
    maar ja, tis bij iedereen anders hoor.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sjoeshoe, even pauze nemen.. ben al de hele dag druk, jajaj zw pagina bijhouden betekend ook druk druk :) want we zijn een stel kletskousen :)

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wanneer weet je of je je eisprong hebt alleen met ovu test.

Ik heb nu gisteren geklust en afgelopen woensdag volgens mij...

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hehe, effie klaar met werken voor vanaaf!

hier strakkies lekker aan de klus. Volgens mijn og geen ei in aantocht, maar gewoon zin ;) Lekker de stress van de eerste werkdag na een weekje vakantie afklussen :-D

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee hoor, hoeft niet alleen met ovu test, je kan ook je baarmoedermond voelen en je kan je slijm waarnemen (klinkt lekker), of je temperatuur in de gaten houden...
    ik doe eigenlijk alleen mn slijm volgen, dat is al heel duidelijk bij mij. Tis net wast je prettig vindt...

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dus als je veel slijm hebt dan heb je je eisprong. Zeg maar. Goh Klinkt interessant. Ik vraag mij alleen af, of ik deze week om de dag moet vrijen of elke dag.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Veel slijm nee, draderig slijm ja.
    zie mijn album. staat precies hoe bmm en slijm zijn rond ei..
    en je mag doen wat je zelf wilt.
    Advies is vaak 24 uur tussen betrekkingen, meer mag minder ook..
    om de dag ook goed..
    Is nl zo: als je om de dag is het wel meer in een keer en ze zeggen beter maar meerdere keren een beetje is ook veel, snappie?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja, klinkt lekker allemaal haha, maar dat geeft niets...
    bij mij is het zo dat ik ongeveer 2-3 dagen voor mn ei verandering in mn slijm zie, het wordt dan meer en doorzichtiger. De dag voor mn ei is het echt superslijmie, je kan het wel 10cm uit elkaar trekken (net als rauw eiwit). Dan weet ik gewoon, ok, ei in aantocht. Vervolgens voel ik de dag erna ook mn ei springen, dus superduidelijk bij mij. Ik zou als ik jou was om de dag tot 1 dag voor je denkt dat je ei komt, dan 3 dagen elke dag en dan nog een of twee keer om de dag, dat is volgens mij de SMEP methode, en bij mij werkte die in 1 keer! ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    10 cm ?!? :O
    Ik heb ook wel slijmie maar toch stuk minder ;) haha.. ben al blij met 2-3.. Maar kijk jij alleen uitwendig of "haal" je het bij de bmm vandaan? en neem aan dat je niet kijkt als je al opgewonden bent, maar in de normale toestand, toch?
    Merk ook dat ik na klus minder verlies van hem en zodra ei weer weg is dan vliegt alles er meteen uit, snappie?
    en dat ik VEUL meer zin heb........ bijna onverzadigbaar... hehe
    en dag van ei, tenminste denk ik dan, echt super buikpijn enzo..
    En klussen: we hebben afgelopen week zo goed als elke dag wel geklust hahaha.. soms 2 keer op ene dag en andere dag niet.. maar was wel lekker iig ;) hehehe en das toch ook belangrijk

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Surf en Joyce bedankt voor jullie uitleg.

Ik ben gek of niet. Ik heb al 2 kinderen en vraag wanneer ik vruchtbaar ben. Ik heb met allebei de kinderen meteen 1 maand naar stoppen met pil. Met mijn dochtertje was het 2 maanden.. volgens mij. Maar kan nu niet wachten als een gek.

Nou ik heb gisterenavond geklutst, zal vanavond maar ook klussen. Ik heb het wel vaak gehad dat ik veel slijm verlies had maar wist nooit dat dit met het de eisprong heeft te maken.

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Joyce,

Heb in je album gelezen trouwens.. Wel interessant hoe je je baarmoederwand kunt voelen.

Nou dan weten wij dat ook al weer. Zo leer je hier veel op deze site.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee ik kijk gewoon als ik naar de wc ga ofzo, en uitwendig idd, tis namelijk die dagen best overvloedig, dus t loopt er gewoon uit soms (bah hahaha).
    ja kan ook dat je rond je ei minder verliest van je mannetje, omdat het vruchtbare slijm meer binnenhoudt, denk ik, want daarin kunnen zaadjes beter overleven en blijven daarom ook makkelijker binnen. En meer zin... heel herkenbaar :D En buikpijn, kan je ei zijn inderdaad! Klus gewoon zoveel je wilt ,als je maar binnen de 3 dagen voor je ei ook klust...

Deel Deze Pagina