NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja, ik had dat ook vanmorgen toen ik naar de wc ging dat ik minder vocht verlies van hem.... Dus misschien ben ik nu vruchtbaar. Nou zal vanavond nog een ronde doen. hihi.

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    JJoyce: Jij hebt je eitje al gehad zie ik.. jij kunt over 10 dagen testen dus..

Nou spannend.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm hier al vanaf donderdag buikpijn...en rugpijn links en rechts onderin van mijn buik en links van mijn rug... Heel veel vochtverlies...heel waterig..en mijn borsten doen pijn...zou ik dan ook een eisprong hebben.

Gisteren avond met afvegen op toilet papiertje een slijmerig propje...heb even gekeken en ik kon er echt een 10cm draad van trekken. Heb wel met ventje geklust op zaterdag ochtend... En ben idd weinig verloren....anders altijd heel veel terugvloeiing..wat denkne jullie proberen vanavond nogmaals te klussen of ben ik nu weer te laat?

Ooh en niet te vergeten vrijdag ochtend een klein puntje roodverlies en met plassen ook.....

We hebben niet eerder geklust omdat ik mijn ongi pas sinds woensdag avond helemaal kwijt ben.....

Oh en mijn ovutesten niet positief...donderdag ietsjes donkerder...maar daarna weer licht...Ben wel pas op donderdag begonnen....vanwege de ongi...

Groetjes,
    Miranda

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Over klussen en buikpijn helemaal eens! hahaha..
    Alleen ja, ik verlies dan gewoon minder dan jij denk ik.. kan dat? ja toch? ik doe ook kijken op de wc idd.. maar merk dus wel dat als ik iets opgewonden ben ik meer verlies en dan dus ook 10 cm, maar in gewone toestand gewoon maar 3cm.. snappie?

dat metie zaadjes vind ik echt erg knap! vorige week zooo vaak seks gehad en nooit gedacht paar uur later van "he bah het loopt eruit"..
    en afgelopen weekend 1 keertje geklust en paar uur later ben ik als kind wat in broek heeft ge... naar de wc gelopen omdat het zo bah voelde.. :(

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @ Mgwc: Dan heb jij je ei toch al gehad.. maar je zegt dat je vorige week woensdag pas je laatste dag was..

Nou voor mij was het Dinsdag.

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dit betekent dat jij je eitje al hebt gehad. Zo nu duimen maar.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mgwc: klinkt idd als je ei.. wanneer starte je ongi? kan dat die langer duurde maar je nu toch al 14 dagen verder bent en dus een ei.

@ sweetcandie: ja die heb ik ook al gehad! had toen kei buikpijn! 2 dagen voor mijn banner om precies te zijn..
    en nu heb ik soms steken en krampen..
    EN: mijn bmm hangt netjes weer halverwege.. haha

vind het met die slijm wel maf dat jullie zo veel hebben.. ik had inderdaad ook rond die buikpijn dat ik inwendig deed en toen beetje propje had wat
    je zo kon uitrekken en wat meer was dan eerder..
    ach ja.. zal bij iedereen anders zijn, toch?

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @miranda: denk wel dat je vanaaf mss nog best eens klust... ist niet meer voor het ei (dat je volgens mij toch precies gehad hebt) dan maar voort lolletje ;)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    check me banner...zit al ver na de 14 dagen...ben vanaf 6 februari ongi geweeest tot afgelopen woensdag dus..

Maar het is gewoon mijn ei! ik blijf positief...die PCO verslaan we gewoon en mijn lichaamj doet wat het moet doen! Idd Lieselke...vanaaf klusje doen hihi...heb eigenlijk al paar dagen reuze zin...maja...als je al bijna 3 weken droog staat whahaha...altijd trouwens na ongi zoveel zin....

Anderen ook?

Groetjes,
    Miranda

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goedemiddag dames!

Allemaal een lekker weekend gehad?

Wij zijn lekker op geschoten in ons klushuis. Maar vrouw ow vrouw, wat heb ik veel bij te lezen zeg, maar liefst 36 pagina's. Ik heb er maar even een 2e scherm bijgepakt. :) :)

@ princi: Hahaha ja noemde het maar even Sexytime i.v.m. ons klushuis waar dus letterlijk geklust wordt. (oke ook genoeg sexytime :D )

@heitjekarwijtje: Heerlijk een roze massagestoel, voor wanneer sta ik ingepland? (hihihi bij ons komt vrijdag op het werk een masseur :p )
    Ik zag ook nog ergens een roze tuinierset voorbij komen.. Die is voor MIJ! hahaha ben in het echie ook al opzoek naar een roze set.

@doortje: Alsnog Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt. Hahaha daar is het antwoord al. Geweldig een surprise party!

* pakt een bezem en zoekt de restjes hcg van alle dames die aan het strooien zijn bij elkaar en stop ze in een blikje voor de ei.*

Jeetje Scorpion... Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen.

ricmar heel veel succes met jullie zoektocht naar een donor.

Lisa en Lisaman gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Princi en princiman Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! (hoe heb ik daar nou over heen kunnen kijken?)
    Eveline en evelineman Gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Bloempjuhh en Bloemman Gefelicieteerd!

Alle nieuwe dames Welkom in het Roze Huis met allemaal luxe faciliteiten!
    Dames op het wachtbankje mijn duimen draaien overuren.

Alle testdames Succes!

pffttt ik ben weer bijgelezen hahaha wat een berg zeg.

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb trouwens een oculatietest gedaan en als ik de omschrijving moet geloven is mijn ei al in aantocht is dat niet een beetje vroeg?

12. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    PFF ik heb ook zo'n wisselende cyclus, maar deze maand heb ik mn ei gevoeld....das wel handig! Succes zaterdag!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee dames!

@Bloempjuh: heerlijk dat je nu zo'n duidelijke test had meid! Nogmaals gefeliciteerd hoor! :)

@Janis: balen van je ongi! Wel gezellig dat je nog in maart kunt blijven. Succes!

Hee jullie zijn aan het symptoompjes spotten! Ik doe mee! :rolleyes:
    Dit is mijn lijstje van gekkigheid:
    - sinds een week pijnlijke borsten, vooral aan de buitenkant
    - sinds gister enorm gevoelige tepels :confused: nooit eerder gehad :confused:
    - af en toe gloeiend gevoel in mn onderbuik
    - steekjes/krampjes/borreltjes in mn onderbuik
    - branderige ogen ook sinds gisteren
    - heb mn temp opgemeten en was 37.0. Normaal is ie nooit zo hoog?
    - zweethanden en het snel heel warm hebben
    - mn broek zit niet lekker om mn onderbuik, alsof ie te strak zit maar dat is niet zo :(
    - vergeetachtig nog erger dan normaal

Sjemig ik ben gek geworden! Wat een lijst! :oops:
    Hmm als ik zwanger ben ben ik erg blij dat mn lichaam dat zo vroeg aangeeft maar als het niet zo is, ohh dan is het ongelofelijk hoe mijn lichaam met me solt! Voel me gewoon zo anders!
    Heeeeel misschien ga ik morgen al een testje proberen, maar wil eigenlijk gewoon wachten tot donderdag.

Pff *zenuw zenuw adem in adem uit prik tepel auw, doe normaal niet aan denken, ow daar is die gedachte weer, kriebel krabbel knettergek word ik ervan*

Zo, klaarrr

14. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Zou wel kunnen denk ik.....gewoon beginnen met klussen...een dag of 10 om de dag! :D

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lekkere slijmpraatjes meiden trouwens! hihi :)
    Klusserdeklus aan de slag dus!
    Wahaha

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoi,
    ik heb net even gekeken bij april en mei en ik moet zeggen dat ik het mooie auto's vind (de audi heeft mijn voorkeur) maar ik wil gewoon graag in mijn villa blijven wonen de komende maanden.

hier nadert het laatste uurtje van de werkdag weer en wat wil ik graag naar huis toe zeg!

17. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    Ik heb trouwens een oculatietest gedaan en als ik de omschrijving moet geloven is mijn ei al in aantocht is dat niet een beetje vroeg?

dat had ik ook en ik heb net een vette posi test (ovu) gehad :D dus het kan wel.

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @lieseleentje: kan best zijn hoor, dat je ei er al aankomt! aan de klus zou ik zo zeggen!

19. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    weer fout gegaan,is voor lieseleentje bedoeld

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoeft niet ... je ei komt heus niet precies binnen vier dagen..

Ik denk dat het gewoon verstandig is om deze 4 dagen goed te klussen.. Zal ik ook gaan doen.

Deel Deze Pagina