NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @Tata: Ja kl*te is dat hoor, je kunt er gewoon geen touw aan vast knopen vaak. Maar ik heb deze maand mijn ei ook gevoeld, overduidelijk, toen er een ovutestje tegenaan gegooid en bleek hartstikke vruchtbaar, voor mijn ei gewoon om de dag/dagelijks vanaf na de ongi en na mijn ei nog 2 dagen minstens. Ik heb ook al meer dan 2 jaar de pil niet meer, dus eigenlijk heb ik alles goed gedaan denk ik...

Nu maar even afwachten. Ik heb het vandaag helemaal losgelaten (lichamelijk en geestelijk) en ben lekker aant poetsen. Ik luister even lekker niet meer naar mijn lijf maar naar PINK! Meezingen en gaan met die banaan!

Kus!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ princi: ja ik ga deze week weer werken. Deze week 3 keer. Ben vandaag geweest, woensdag en vrijdag ook weer. Daarbij heb ik komende donderdag een nieuwe afspraak bij de arbo. Ben benieuwd wat hij zegt.

@ Michelle en paddy: ik heb volgende week dinsdag mijn eerste afspraak. Lees anders eens bij het onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar staat heel veel info.
    Wat je bijna zeker kunt verwachten is een inwendige echo.

@ pampapilio: Ja ben ook hier. Ben na 63 dagen, 28 dagen overtijd eindelijk ongi geworden. Ik was door de huisarts doorverwezen naar de gyn omdat er op de echo meerdere cystes te zien waren. Maar de secretaresse had me bij de verkeerde gyn (een bevallingsgyn) ingepland. Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste afspraak bij de fertiliteitsarts.

@ Iza88: fijne verjaardag!

@ elegance: eindelijk je ei! Heb ergens gelezen dat je ei idd gepaard kan gaan met ongikrampen en rugpijn. Niet iedereen heeft daar last van. En als je vrijdag en zaterdag geklust hebt zal dat wel goed kunnen gaan! Mss vanaaf nog ff klussen, als de ovutest posi is dan houdt dat meestal in dat je je ei binnen 24-48 uur krijgt.

@ joyce: he wat jammer dat je niet mee mag op vakantie zeg.
    Plasje vang ik trouwens altijd op in een potje en doe daar de stick in. Ik heb van die urinepotjes gehaald bij de KV

@ djaar: laatste clomid. Spannend. Wanneer heb je FM ook al weer?

@ janis: balen van je ongi, gelukkig kan je nog in mrt blijven!

@ bloempjuh: ik zei het je toch!

@ seukes: wat bedoel je met "in limbo hangen is ook maar niks"?

@ berenbotje: ik had vorige ronde ook dat ik vanalles dacht te voelen. Maar mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden.

@ chicken: iedere zwangerschap schijnt anders te voelen. Mijn moeder had bij mij bijvoorbeeld pas aan het einde last van misselijkheid, bij mijn zusje en broertje in het begin.

@ mgwc: ik heb altijd vlak voor ongi meer zin. Heel gek.

@ slijm: nu we toch bezig zijn.... Ik heb zaterdag de hele dag en gisterochtend heel plakkerig slijm gehad. Zou je verwachten dat je daarna draden kunt trekken, maar dat zie ik niet :S
    Hoelang heb je hebben jullie het plakkerige eigenlijk?

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @zethu; FM op donderdag (cd10) :(

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lol juist alles bijgelezen en geen flauw benul meer wie wat zei XD

Dat draden trekken, heb ik meestal maar 2 dagen.. ook nie langer dan 2 cm.. om gewoon met alle ranzigheid mee te gaan van vandaag :)

ik doe nog niet mee met de klachten voor mijn nod :) zit rond mijn ei dus ! JAhoeee! :)
    manlief al gebeld of zijn vriend niet half uurtje later kon komen :) *lees ik foute vrouw :)

Iza88 gefeliciteerd met je verjaardag! ikw ist niet dat je jarig was, kweet het zojuist pas van zethu :)

Djaar spannend deze dagen, temperatuur jij ook btw of gebruik je ovu testen?

Heitje heerlijk om je symptomen te lezen :):) toen ik zwanger was, had ik echt vlak na mijn eisprong klachten en zei ik gelijk tegen mijn man.. ik weet zeker dat ik zwanger ben en dat was ook zo :)

Ik ga even boodschappen halen, zodat het eten klaar is voor de eter :) des te meer tijd om te klussen :) ghighi

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    haha......
    draden trekken heb ik ook maar 1 tot 2 dagen ja, net als het schema zegt
    en hoezo fout? eerder stout toch? ;) hahaha
    en hoe wist je dan dat je zwanger was?

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @Zethu: In limbo betekend het stadium tussen leven en dood. Ik bedoel daarmee het ongewisse, het niet weten waar je aan toe bent of waar je staat. Grappig, ik ben echt heel erg met mijn eigen woordjes en ik kan geen normale zin maken zonder daar een engels woord tussen te proppen.

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hahah het is ook heel leuk om jouw positieve berichtjes te lezen! De opgewektheid straalt ervan af! Elegance heeft een EIHEII :)
    Veel plezier met de klu(t)s!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar: spannend hoor. Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed ging. Ik had uiteraard wel in de lijst kunnen kijken, maar ik moest hier nog zoveel lezen. Dit was sneller :D

@ elegance: ik had dat ook gelezen en toen heb ik het overzichtje eens goed bekeken en toen zag ik idd dat iza vandaag jarig is. Heb je echt je man gebeld om dat te vragen trouwens? :) :) Zou ik dus echt niet durven he.

@ slijm: ik moest net ff naar toilet en daar had ik ineens een propje met afvegen en ik kon er een klein draadje van trekken :confused: 1 cm of zo.
    Maar goed dan dat ik nog niet volledig aan het werk ben, want vriendje heeft middagdienst.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Als Limbo (lees limburgse) zijnde kan je dat namelijk nogal verkeerd opvatten, daarom vroeg ik het me af.

Dames, ff terugkomen op mijn vraag. Degenen die hun slijm in de gaten houden. Hoelang hebben jullie het plakkerige (dus het stadium voor dat je draden kunt trekken)?
    Ik heb het namelijk 1,5 dag gehad. En dit is de eerste keer dat ik het in de gaten hou (net als mijn temp, maar op mijn temp is zover ik kan zien geen pijl te trekken)

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Nee, ik gebruik geen ovutesten omdat deze telkens een hele week positief bleven bij mij :confused: . Met temperatuur kon ik er in de eerdere cyclussen achteraf duidelijk een eisprong uithalen. Nu ben ik gevoelsmatig geheel afhankelijk van de echo's om te bepalen of mijn ei in aantocht is. Ik zal donderdag wel weer meer te horen krijgen.

Ps. ook ik heb vriendlief eerder naar huisgevraagd zodat we snel een verjaardag kunnen bezoeken en dan vlug naar huis voor een klusje, hahaha zo na een week van heftige ongi en dus lange onthouding kunnen we toch moeilijk van elkaar afblijven :oops: hihihihi. ik wil naar huis, ik wil naar huis :)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, jullie zijn erg zeg!
    Ik kan mijn vriend helaas niet vragen eerder naar huis te komen. Of ik zou hem zelf moeten gaan halen. Hij rijdt deze week met een collega mee. Volgende week rijd die collega weer met hem mee.

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ook zoiets! hehe dus is normaal ;) denk ik ;) zie mijn album voor een schemaatje..

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ja mijn man gebeld... ik hoorde dat hij zo hard moest lachen.. en dat hij in zijn lachbui alleen kon zeggen ik bel je zo wel terug.. schijnt dat ie er nie alleen zat :):)

Dank je heitje :):) ben ook echt blij, gewoon omdat mijn lichaam het doet.. naja, ik ben ook een miss ongeduld.. dus tja.. :)

Joyce ik wist dat ik zwanger was omdat we aant eten waren en ik misselijk was.. mijn borsten waren gespannen maar anders dan anders, meer aan de zijkant, ik was een paar keer goed duizelig geweest.. en ik had ook 2 keer heel lichte roze afscheiding gehad.. mijn lichaam had hiervoor nergens last van.. nooit tussendoor gevloeid, ik ben nooit misselijk en ik eet ondertussen wel hoe normale gespannen borsen aanvoelen.. alles was dus anders.. en ik en duizelig zijn dat was de druppel waardoor ik het zeker wist :)
    Heb toen ook 3 dagen voro NOD geteste en was idd positief :)

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @ Zethu: Kan ik me ergens voorstellen, maar je moet natuurlijk niet meteen van het ergste uitgaan :)

@All: Ik liep net naar de wc en haalde een klein beetje lichtbruin/rose mee naar buiten vanwege al dat geslijm hier op de pagina, hahaha. Ik denk dat ik dus gewoon lekker ongi ben en daar ben ik best blij mee, want ik vond dit maar niks! Dus kleur mij maar lekker rood in en dan kan iemand anders 1 van de 24/26 ooievaars krijgen, hihi! Ik kom er zeker pas weer voor april op te staan, maar ik klep hier nog even lekker mee todat de ongi echt goed doorzet!

Kus!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Irritant trekje van me.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dit is bij iedereen anders hoor, maak je geen zorgen! er zijn ook vrouwen die helemaal geen slijm hebben , terwijl ze wel een eisprong hebben, dus dit betekent helemaal niets hoor! jij hebt gewoon wat minder slijm. Als je maar duidelijk verschil ziet, is het ook goed en anders is het voor jou lastiger op deze manier te kijken wanneer je ei is en moet je mssn andere methoden gebruiken...

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik zie idd wel duidelijk verschil alleen niet net als die foto in album of zoals jij zegt!,,, wel grappig ;)

suekes: roze is niet rood he!

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Bewoners NOD maart

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani &
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida &
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & demisem &
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje &
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata &
    12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Krokodieltje & Emmy X &
    14: Nonja & fempje & Jazy
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 &
    16: Lafje & Snoes4rx &
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 &
    18: Knippy & kattja &
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie &
    20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje &
    21:
    22: Moosje25 & ivisser16 &
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo &
    24: Lieselke & Maartje84 &
    25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje
    26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Lumea & Suuskebab & Lama
    28: Surf &
    29: Janis
    30: Tante Mars
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 &

TESTMARATHON

1maart:
    * Bloempjuh23

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion
    * Suekes

3 maart:
    * Lumea

5 maart:
    * Heitjekarweitje
    * Ladypink

4 maart:
    *Julied

6 maart:
    * Bapsie
    * Calani

17 maart:
    * Joyce81

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

.. maart:
    *

.. maart:
    *

139 Dames voor de Roze Villa
    5 Zwanger , 5 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    [/quote]

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Nou dames heel wat geslijm hier..

Elegance je bent echt geweldig dat je je man belt om eerder terug te komen..

Veel succes met klussen meid.

Maar hoe zit het met de temperaturen..

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het meestal 2 dagen ongeveer heel erg, en de 2 dagen ervoor zie ik het al wel veranderen, van helemaal droog zeg maar na mn ms naar wat slijmeriger... (gaat lekker vandaag hahaha), na mn ei dan nog wel wat slijm, maar niet meer doorzichtig en een beetje klonterig, veel minder vloeibaar (oeff wat klinkt dat allemaal ranzig maar ja, je vroeg er om ;) )[/b]

Deel Deze Pagina