NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ok, dan weet ik tenminste al wat meer. Het is allemaal zo nieuw voor mij nu ik op dit soort dingen let.
    Ik ga eens kijken wat ik me te eten kan gaan klaarmaken.

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Temp stijgt met ei en daalt met ongi..
    En op mijnkalender en FF (fertilityfriend) kun je alles bijhouden en dan geeftie aan wanneer je ei komt.
    Zelf geen ervaring mee, maar ja..

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tempen doe ik ook niet, lijkt mij zo'n gedoe elke ochtend en ovulatietesten gebruik ik ook niet, ook teveel gedoe...
    de vorige keer was ik in 2x zwanger, dus dan is het ook niet nodig. ik kan me zo voorstellen dat als het langer duurt, je ook andere methoden gaat gebruiken om te weten wanneer je ei er is. maar gelukkig was dat bij ons niet nodig...

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja precies, zo denk ik er ook over..

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @joyce: even iets heel anders... hoe gaat het met je huis? al weer nieuwe kijkers gehad? zou mooi zijn als je het snel kan verkopen! mijn ouders hebben ook hun huis te koop staan sinds vorig jaar april ofzo, en hun nieuwe huis wordt gebouwd, is eind dit jaar af, maar mn vader zit wel een beetje in de zenuwen of ze het wel gaan verkopen. anders zit je weer met dubbele lasten enzo... hopelijk verkopen jullie snel!

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @ elegance: waarschijnlijk ben je nu druk hihi ;) maar ik moet even reageren...ik heb zaterdag mijn eisprong gehad en ik ben nu erg misselijk en enorm moe. Ik dacht echt steeds van: dat kan niet, zit tussen je oren en doe niet zo stom, maar als ik jouw verhaal zo lees kan het dus wel! Ik had het met mijn eerste zwangerschap eigenlijk ook (was helaas een MK)
    ow wat duurt wachten toch lang! ;)

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    hmmm lees net even mijn bericht na en besluit dat het toch wel raar klinkt. Ik zie(voel) vast spoken!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend, spannend, zou super zijn natuurlijk. maarre, je banner klopt dan toch niet als je zaterdag je ei hebt gehad?

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas pindakaas......................
    E'hoven staat nu 4 maand te koop en 3,5 kijker (de halve belde af) en Venlo 1 jaar en 4 maand ongeveer en 2,5 kijker (de halve kwam niet opdagen en hebben ze ook nooit meer te pakken gekregen).
    Ben wel, door toedoen makelaar, van makelaarnaam veranderd en lijk du nu nieuw op funda, helaas alleen nog geen nieuws..
    "Gelukkig" heb ik mijn huis hekocht toen ik alleen was en mijn vriend ook. Dus we kunnen het betalen.. En als het verkocht zou zijn voor crisis hadden we een duurder huis samen gekocht en waren we in totaal zelfde kwijt als nu, ongeveer.. maar is gewoon balen om 2 locaties te hebben..
    Je kunt geen leuk nestje met zijn 2-en maken enzo.. een derde huis is nu namelijk niet echt een optie..
    voorkeur heeft E'hoven kwijt en tijdelijk venlo wonen (Ehoven is appartement, Venlo ruime tussenwoning) is alleen voor vriend niet handig met zijn werk, maar gelukkig werkt hij veel thuis.
    We hopen iig beiden dat de pendels gelijk hebben en proberen er zo min mogelijk over te piekeren. Woon nu sowieso dan in eindhoven en venlo is weekend/opslag/handig huisje..

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    haha heb hem net aangepast...mijn cyclus was een beetje anders dan ik dacht

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja wat een gedoe zeg, echt wel balen! t blijft afwachten en hopen dat er snel iemand toch jullie huisjes willen kopen, dan kunnen jullie toch samen nog een leuk huis kopen!
    de broer van mijn schoonzus zn huis heeft ook 2 jaar ofzo te koop gestaan en nu (vorige maand) eindelijk verkocht! Terwijl het toch een leuk huis is, heeft het superlang te koop gestaan..
    Inderdaad maar niet te druk om maken, je kan het toch niet sturen, maar irritant is het wel!

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Wow Joyce, wat spannend...Lijkt me echt shit om nu je huis te koop te hebben staan. Maar wie weet doet opnieuw op Funda wonderen...
    dat wordt dus dubbel voor je duimen meis!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Precies! is ook errug irri,, maar ja! Doen we helaas niks aan
    hopen dat het weg is en desnoods gaan we gewoon in venlo wonen, zoekt vriendje ms zelfs wel ander werk.. we zien wel!
    nu ik er niet meer dagelijks ben denk ik er ook minder aan moet ik zeggen
    en als ik zwanger ben zien we dan wel hoe of wat!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, tja dat heb je weleens, had ik ook vorige maand, opeens mn ei 4 dagen eerder (en we zijn nog niet bezig voor een beebje, en dachten oow mn ei is dan pas, kunnen nog wel zonder connie doen, haha, toen kwam ie opeens een paar dagen eerder haha..., maar helaas geen beebje)

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Irritant eigenlijk, maar het zou gelukkig wel gewenst zijn...
    Ik maar vertrouwen op de ovulatietesten, maar uiteindelijk gaven die niets aan, ken gelukkig mijn eigen lichaam goed...had pijnin mijn buik en had een enorme vreetbui haha

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja zou zeker gewenst zijn! maar voor onze planning, is het handiger nog even 2 maandjes ofzo te wachten (vriendje krijgt mssn nieuwe baan) en daarnaast wil hij liever nog even wachten tot onze kleine vent iets ouder is, maar ik wil ik wil ik wil ik wil hahaha :D

en ja ovutesten zijn ook niet alles!

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    ja als eenmaal die knop om is...heb ik ook hoor. Ik wil het echt heel graag. We waren wel gewoon bezig, maar toen ik echt zwanger bleek te zijn en het ging mis werd er wel iets in ons wakker. Krijg alleen binnen nu en drie maanden hopelijk een vast contract, dus als het deze maand niet raak is is dat misschien wel beter...maar toch: liever wil ik dat het toch raak is!

Binnen hoeveel rondes was jij zwanger van je eerste?

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    HEy meiden...
    Jee wat babbelen jullie veel op zo'n dag zeg. Ik hou het niet meer bij. Ik kan helaas op mijn werk niet mee lezen. ZIe het al voor me dat een van de kinderen achter me staat een iets leest over zwangerschappen hhahaha denkt zo meteen de hele school dat ik zwanger ben terwijl dat nog niet zo is. Want roddels gaan snel.

@Elegance: Succes met t klussen! Hihihihi idd lekker f(st)out om je man ervoor te bellen.

@Bloempjuh: GEFELICITEERD!

*ego* Ik ben het wachten nu al zat en ik moet nog 8 dagen......heb deze maand niet t idee dat t raak is, maar ja vorige maanden had ik dat wel en was t niet zo hahaha dus wie weet *einde ego*
    Nu maar is eten maken heb honger en t mannetje komt zo thuis!

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    heej charmedknorrie...werk je ook in het onderwijs? Ikke ook!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    eigenlijk supersnel. de eerste ronde was ik denk ik ook al zwanger, maar is mis gegaan, mn cyclus duurde namelijk opeens 45 dagen, terwijl de cycli ervoor tussen de 30 en de 33 zaten. de tweede ronde was ik zwanger van ons zoontje. Achteraf voelde ik bij de eerste ronde precies hetzelfde als bij de tweede, dus vandaar dat ik ook denk toen ook al zwanger geweest te zijn. Maar de tweede ronde is in ieder geval helemaal goed gegaan! En hoe is het bij jou dan tot nu toe gegaan, al 1x mis, dat is echt erg! hopelijk nu snel raak!

Deel Deze Pagina