NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    omdat ik wat vrees voor mijn anoniemiteit hier kan ik je niet meer zeggen dan dat ik bij de ha geweest ben en we stilletjes aan de mmm ingaan. Maar mogelijk blijkt al snel dat dat niet nodig is en er niks de natuur in de weg staat. Mijn ha is alleen heel voortvarend om nu alles te gaan onderzoeken en ons niet nog een 1/2 jaar te laten proberen.

Wel gezellig zo met z'n tweetjes in het huis. Lekker knus om de keukentafel met een bakkie thee en een koekje kletsen over koetjes en kalfjes (die we in de wei hebben staan hahaha

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi ik vrees niet echt meer dat iemand mij hier herkend maar kan het mij voorstellen dat jij er niet meer over wilt zeggen dan. eigenlijk hoop ik idd voor je dat het allemaal toch wel op de natuurlijke manier mag gaan.

oh hebben wij ook een hond en katten in het huis? mijn man is allergisch dus hier kan het niet :p

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zeker weten hebben we huisdieren, allergieen bestaan hier niet en we leven allemaal in vrede (is ook een opluchting voor mijn kat want die vindt andere dieren niet leuk, vermoed dat ie denkt ons kind te zijn)

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ergens wel aandoenlijk, maar hopen dat het dan goed gaat als jullie een beebje hebben. de hond van mijn ouders denkt dat ik zijn vrouwtje ben, ben benieuwd hoe die zou reageren op mij als ik zwanger ben. hij vind baby's trouwens wel erg lief.

5. Femya

Femya Niet meer actief

Oh Mare en Djaar jullie wonen wel erg mooi zeg! Hopelijk brengt het huis jullie geluk, ik kom af en toe eens langs om te kijken hoe het hier gaat. Heel veel succes meiden!

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou, vandaag heb ik bloed laten prikken dus ben erg benieuwd en loop wat zenuwachtig door het huis ;)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb vandaag mijn laatse dag primolut en wordt ineens ongeduldig. wanneer krijg jij de uitslagen? ik hoor maandag de bloeduitslagen. ik hoop echt dat daar niet ook nog meer complicaties uit blijken.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik heb helemaal geen idee wanneer ik wat hoor, maar ik heb afgesproken dat als ik woensdag nog niets gehoord heb ik ga bellen. (als ik dat volhoud)

wat is dat primulot eigenlijk ?
    hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig ?

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Primolut is een progestageen en doet hetzelfde als progesteron. dus je baarmoeder denkt dat er een eisprong is geweest. als je ermee stopt wordt je daarom ook ongesteld.

ik ben begin mei gestopt met de pil. sindsdien zij we dus al bezig. hoewel we eigenlijk nog steeds geen echte ronde gehad hebben. dus straks negen maanden voor niks. maar nu mogen we echt beginnen.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    oke, duidelijk. Ik ben dus 5 juni gestopt en heb op 9 juni nog mijn normale pilbloeding gehad. wat er daarna gebeurde zie je in mijn onderschrift.

dus als ik het goed begrijp zou je nu binnen 3/4 dagen ongesteld moeten worden? Ik ga het voor je hopen.

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    als ik het goed heb moet ik binnen een week ongesteld worden. ik hoop dat dan mijn temp weer normaal is. want qua temp lijk ik een eisprong gehad te hebben, maar ja ik was/ben ziek dus dat klopt voor geen meter. toen ik bij de arts was waren er ook geen eitjes die maar in de buurt kwamen van een eisprong.

jouw cycli zouden nu ook weer eens normaal mogen zijn ja. ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden of jou hoe dan ook gaan helpen.

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    net even naar aanleiding van info op de site van het zh gebeld met de gyn.poli en ik kon daar zelf een afspraak maken voor dinsdagmiddag voor een 1e gesprek en omdat ik nu in mijn ongi zit en dus vandaag bloed heb laten prikken, dinsdag mijn eerste gesprek heb zal ik waarschijnlijk vrijdag een eerste echo hebben. WAUW wat kan alles snel als je assertief bent ?! Nu nog een verwijzing van mijn huisarts regelen.....maar die moet hij me wel geven want ik heb de afspraak al gemaakt hahaha.

Dus volgende week vrijdagmiddag weet ik precies hoe het ervoor staat !

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha wat goed van je zeg. ik zou graag willen dat ik zo assertief was :S ik heb me een paar keer weg laten sturen door de ha en toen ik van een nieuwe een verwijsbrief had moest ik bijna 4 weken wachten voor een afspraak. fijn dat het ook zo kan!

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    pffff meiden alweer een nod maart hihi
    het is in maart alweer een jaar geleden dat ik ook mee mocht kletsen hier
    maart vorig jaar zijn wij gestopt met de pil
    en over 5 weken hopen we ons meisje al in onze armen te hebben hihi
    iedereen een hele vruchtbare maand gewenst :D

15. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    hahaha wat een mooi huis! pink rules..
    Over 12 dagen kan ik zeggen of ik ook wéér door ga naar de volgende ronde..

16. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden, is er al ruimte voor een derde bewoner? Wij gaan voor de eerste ronde, en omdat mijn cyclus (nog?) een beetje raar doet na het stoppen met de pil heb ik mijn cyclus maar ruim genomen, 40 dagen, en dan kom ik ook in maart uit! Wat klinkt dat nog ontzettend ver zeg, maar ik ben helemaal blij dat we nu aan de eerste ronde mogen beginnen!

djaar dat gaat inderdaad allemaal snel zeg die onderzoeken, hoop voor je dat het iets gaat helpen of in ieder geval duidelijkheid geeft!

Mare jeetje een cyclus van 103 dagen, ik vond die laatste van mij al lang! Helpt de primolut ook om het hierna weer wat regelmatiger te maken, of helpt het alleen om deze cyclus af te breken? Sorry als het een domme vraag is, ik heb daar (gelukkig moet ik maar zeggen) nog geen verstand van!

Nou meiden zet hem op en ik hoop ook op veel roze in maart!

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Bewoners NOD MAART 2009

1:
    2:
    3:
    4: 5Mare5 &
    5:
    6:
    7: Rosa84 &
    8: Djaar77 &
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

8 maart:
    * Djaar 77

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

3 bewoners in de roze villa
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

18. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen dus dat heb ik maar even leeg gelaten!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    He die Rosa,
    Welkom hier in ons knusse huisje. Ik vrees dat we allemaal Maart nog ver weg vinden, maar voor meiden met een lange cyclus is het helaas niet anders (graag gaan we verhuizen naar februari hihi) Troost je maar aan het feit dat februari de kortste maand van het jaar is.

Ik wens je veel suc6 !

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ok eerste update;
    volgens assistent huisarts de 3 onderzoeken op schildklierfunctie geen afwijkende waarde dus goed. (helaas is het overgewicht dus niet te wijten aan mijn schildklier hahaha, maar begrijp me niet verkeerd ik ben BLIJ dat dat in orde is)
    Nu de andere dingen nog.

Deel Deze Pagina