Goeieavond girlies! Hoe is het hier? Uitgepraat over slijmpies en symptoompjes? @Jada: sjonge echt balen van je ongi! En mosie ook op rood zie ik...veel succes de komende maand! @vanavond: GREY'S ANATOMY begint weer! Jeuuuuuj! Fan hier! @temperaturen: ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe je temp verloopt als je niet ongi gaat worden. Is het altijd zo dat ie voor je eisprong ongeveer een halve graad lager is dan na je eisprong? En dan zakt ie dus weer vlak voor je ongi? Heb zelf altijd vrij lage temp maar nooit beziggehouden hiermee. Tot ik gister eens ging meten en toen was ie 37.0. Heb normaal altijd rond de 36. Dat is dan wel veel verschil toch? Morgen nog testers trouwens? Niet meer ongi worden hoor, het is nu al te veel rood in de lijst! We gaan gewoon mee in de ROZE wave, deal? Voor mij nog maar (bijna) 2 dagen wachten! Zucht ging de tijd maar ietsje sneller nu... Heb trouwens testen van Matcare (midstream ofzo?) en Sensitest (dipstick) in huis. Welke kan ik beter het eerste doen? Het zijn allebei niet de ultra gevoelige. Vind het onzin om al een week van tevoren te gaan testen. Spannunnnnddd! @babylove: joehoee hoe is het nou? Iedereen is nieuwsgierig! Fijne avond iedereen! Ik ga gezellie naar een vriendin, gaan we samen lekker voor de tv hangen en lachen om GA!
@Susan: He wat vervelend dat je maar niet ongi wordt en ook niet zwanger bent. Zal dan wel ontpillen zijn ofzo . Bah, voor de verandering hoop ik voor jou dan maar dat die snel mogen komen, zodat je met datum op de lijst kan. Ik zal je er zo ff opzetten! @Doortje: Lekker dat je weer gewoon aan het werk bent. En die spreuk, dat klinkt veelbelovend... Nu maar hopen dat het waar is!
@nana: ben jij nu n twijfel of je wel of niet ongie bent? Ik hoop zoooooo dat de duivels wegblijven bij jou! @heitje: wat klink jij zwanger zeg, als ik je kwaaltjes lees! Ik zou de matcare doen, alleen omdat ik niet zo'n posi verhalen over sensitest heb gehoord.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & demisem & 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Krokodieltje & Emmy X & 14: Nonja & fempje & Jazy 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama 28: Surf & 29: Janis 30: Tante Mars 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 141 Dames voor de Roze Villa 5 Zwanger , 8 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 12 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@Susan: je staat erbij hoor. @Doortje: Dank je meid, lief van je . Tja, ik heb nu wat bruinverlies, wat tot nu toe steeds betekende dat mn ongi 1 of 2 dagen later kwam. Mn NOD is woensdag, dus dat zou helaas precies kloppen. @Heitjekarweitje: Bij jou is het nu ook spannend he! Ja, na je ei is je temp wat hoger, kan eiegnlijk alles zijn tussen .2 en 1 graad ofzo. Wanner ie precies zakt verschilt nogal, kan alles tussen een paar dagen voor tot een paar dagen na je ongi zijn. Dus als je temp nog hoog is, kan dat een goed teken zijn, maar het biedt helaas weinig zekerheid. Ik duim voor je!
Ja, jippie! Hier nog een fan! Na je ongi begin je met een lagere temp als na je ovu. Maar bij de een is het verschil groter als bij de ander. Moet je anders maar een bij de voorbeelden op de site van fertilityfriend kijken. hoop het voor je! Klinkt iig goed.
Aaaaarg horen jullie dat? Het komt uit mijn kast. Ik word er beetje bang van! Ik hoor de hele tijd: PAK MIJ, GEBRUIK MIJ, MOET JE NIET PLASSEN? STREEPJES, STREEPJES! Herkennen jullie dit, doet jullie kast dat ook weleens? Ik probeer het te negeren maar het is zoooo moeilijk!
Begint het bij jou nu ook door te zetten? Ik heb tot nu toe bruin, rood verlies. Nog niet eerder gehad, maar denk dat het wel gaat doorzetten.
@Mamamaria: Dat doen de mijne nou ook altijd :x Ik zou zeggen, zet de muziek lekker hard en gewoon negeren en lekker volhouden tot je NOD. Ik wordt er zelfs steeds beter in merk ik, ik hoor ze al niet eens mee . EDIT: @ Jada: nee, bij mij zet het nu nog niet door, maar dat zou ook wel heel vroeg zijn (mn NOD is woensdag). Ik heb altijd eerst 1 of 2 dagen alleen maar van dat slijm en daarna komt er dan steeds meer rood bloed bij - totdat op mn NOD de dam breekt, zeg maar . Lekker irritant he, eerst dat slijm en dan pas je ongi, dan heb je eerst lekker nog even de "voorpret" van de aankomende duivels :x .
Mijn kast praat nog niet, omdat hetgene wat praat er nog niet in ligt... Wel als ik langs de winkel rij hoor ik het. Maar ben nog niet in de verleiding gekomen. Komt nog wel denk ik en als ze dan in de kast liggen, doe ik oordoppen in tot 6 maart denk ik... Ga het 1 dag eerder doen ivm. borrel van mijn werk, snappie? Maar heb nu wel steken in mijn borsten (heel vaag), net of ik spierpijn in mijn buik heb, vanmiddag met vlagen misselijk... Maarja, kan van ALLES wezen... Wanneer ga jij testen, mamaria?
Poeh hé.....weet je hoeveel ik bij moest lezen.......Echt kei veel! Ik kan op mijn werk namelijk niet lezen. Te druk en ik wil echt niet dat mijn collega's er al achter komen want ze zijn zo ontzettend nieuwschierig (nou zeg ik het vrij positief...haha). Zo hier ff de reactie's *met een duf hoofd, princi moet echt maar eens op tijd naar bed*: @ELEGANCE HEEFT HAAR EI GEVONDEN JOEHOE...Haha leuk dat je je man ging bellen. Mijn man zou dat heel leuk vinden! Hoewel misschien niet als de reden was dat mijn ei er aan kwam...voelt ie toch druk hè! @Janis...daar ben je! Aleen jee ik had gehoopt op ander nieuws! @Jaaaaaaaaah Bloempjuh! Daar ben jij dan ook! En met super nieuws! En erg herkenbaar van het er naartoe leven en het niet kunnen geloven! Innesteling: Ik geloof dat je 5 tot 6 dagen na de ovulatie de innesteling hebt. Ik heb ook gelezen dat een bevruchte eicel voor de innesteling wel een week in je baarmoeder kan ronddobberen voordat het zich innestelt. In die week staat de groei en celdeling stil. Je bevalt dan een week later en ik denk dat je dan dus ook later positief zult testen....Dat is wat ik heb gelezen in het boek 'veilig zwanger' . @Lieseleentje, bedankt voor de felicitatie...en ja sexytime van Borat toch. Die vind ik zo geinig. Wat ben je allemaal aan het klussen dan in jullie klushuis? Hihi oculatietest...dat gaat over planten vermeerderen of zoiets...hihi @oh Heitjuuuuuuuuuuuuuuuh, spannend! Ga je mee naar november? Ik hoop het! Wanneer ga je testen? Dan ga ik het mee in de gaten houden! Het klinkt wel erg goed! @zethu, ah drie keer. En heb je een fijne arboarts? Ik had er toen eentje die de hele tijd tegen me zei dat ik te jong was voor een burn-out en dat er vast meer aan de hand was...zucht.... Wat voor werk doe je eigenlijk? (of heb ik dat nu al gevraagd?). @Nana...verdorie.....ik hoop echt dat het toch nog weg blijft! En! Gezellig dat je er weer bent! Huh? Waar ben je nu dan dat je aan je ontbijt zit. Ik dacht dat je nu net weer terug was... @Doortje, Ja gaf je werk ook wat afleiding misschien? JA GREY"S joepie! Ik vond private practice ook wel leuk maar het ging de hele tijd zo over zwanger zijn enzo... @Mamaria, jahaaaaa ken ik te erg! Maar je kunt het! Echt!
@Princi: He, hoe is het leven daar op die roze wolk?! Echt helemaal super voor je dat je zwanger bent ! Ben je al een beetje aan het idee gewend? Ja balen he. Ik begon zelf ook een goed gevoel te krijgen, maar ik vrees dat die stomme duivels me deze ronde wel weer weten te vinden. Ik ben pas van het weekend weer terug, maar ik kan hier ook af en toe even internetten in het hotel (hoezo verslaafd )
hallo iedereen! ik had even een vraagje, mijn eerste cyclus na mijn 1e ronde is 50! wat is dan mijn volgende NOD? heb mijn banner maar op 30 gezet ofzo hihi ja weet het ook niet hahaha
@Dicky: Vervelend dat je zo'n lange cyclus had! Helaas is het moeilijk te zeggen wat je nieuwe cyclus gaat doen, omdat het kan dat je nog aan het ontpillen bent. Hopelijk heb je deze ronde gewoon weer een normale cyclus, maar bij sommige meiden duurt het ontpillen wel langer dan 1 ronde en dan zou je dus weer zo'n lange cyclus kunnen hebben.
Tjee, das een lastige! Je hebt nog niet echt een duidelijk overzicht, omdat je nog maar zo kort bezig bent... Als je meerdere 'rondes' hebt gehad, kan je een mooi gemiddelde nemen. Ik zou nu denk ik van het langste uitgaan, ofvolgende keer nog ff afwachten, dan heb je in ieder geval een gemiddelde van 2 x... Succes ermee, het is wel vervelend...
hoi hoi! zou me trouwens ff voorstellen: wel zo netjes hahahaha ik ben Dicky, fulltime werkende mama van twee meiden, een van bijna 4 en een van 2 jaar en 4 maanden. ik en mijn vriend willen vanaf april proberen een kindje te krijgen. We hebben afgelopen ronde wat afgestest en geklust zeg hahahahaha vanaf april gaan we het pas weer zonder doen zeg maar ivm de uitrekendatum, want mijn jongste is in november jarig, en dan sinterklaas en kerst enzo, vandaar. is het forum hier een beetje gezellig? bij nod februari wel hoor!