ja errug he? Je zal maar moeten bijlezen Maar het was dus een gaaf concert? Waar was t? Lekker meegeschreeuwd?
Was pink in het land? soo dies echt super, dat had me geweldig geleken een concert van haar.. Ben vorig jaar naar die van anouk in arnhem geweest, was ook echt super... we willen iedere keer naar een concert maar dan is het meestal uitverkocht XD Ga zo even opletten op die welke jij bedoelde.. misschien is het ook wel haar vader geweest XD je weet het tegenwoordig nooit meer he
als jullie nog naar P!nk willen: www.livenation.nl Er is weer een concert in de verkoop voor 6 december Ahoy! Echt SUPERGAAAAF!
Ja precies elegance, zoiets zat ik ook te denken! Ik heb Anouk ook gezien op afgelopen Lowlands! Zooo gaaf! Stond echt te genieten!
Ik, nee, dat is precies hetzelfde concert... dat vind ik niet nodig! Eerst weer een nieuw album en dan ga ik weer kijken
Super goed idee suus en er zijn ook nog kaarten zag ik.. wel een rotte datum, voor als het toch raak zou zijn deze of volgende maand weet jij of het zitplaatsen of staanplaatsen zijn? Zo even aan manlief vragen wat hij ervan vind denk dat hij wel iets zal zeggen over de datum.. ff checken of ik hem een beetje ken wanneer komen de moeders weer?
nee voor bijna 60 euro hetzelfde zien is te duur, dan koop ik de dvd wel! kan ik nog 100x kijken voor de helft
Whahahaaha psies zoals ik al zei, super enthousiast omdat we altijd zeggen dat we vaker naar concerten moeten gaan.. en bij de datum bleef hij even hangen en was het toch een mindere datum weeeee
je kunt natuurlijk de kaartjes kopen en als je dan net bent bevallen , of hoogzwanger dan verkoop je ze voor 2x zoveel goed idee?
@ elegance: er zijn nog staan en zitplaatsen, maar ik kan je verzekeren dat staan een aanrader is! (mits je niet hoogzwanger bent ) Maar inderdaad als het deze ronde raak is (wat ik hoop voor iedereen), kun je misschien beter zitten... @ jullie allebei (ele & door): om wie gaat het nu? wie is die kerel? ik wil het ook zien! Zitten we nog op RTL 5; project catwalk?