Morgend iedereen Ben dus deze morgen opgestaan met de duivels :s gelukkig heb ik korte cyclus en doe ik nog keer me bij nod maart . Kan er mij iemand op rood zetten op 5 maart en mij were toevoegen op 29 maart ? Dank alvast . @ robertha ik zie ook een streep en streep is streep alvast een voorzichtige proficiat @ alicia ik ben ook benieuwd naar de foto
Spannend allemaal hoor. Ik blijf misschien ook in maart.. heb sinds gisteren licht bruinverlies dus als het vandaag of morgen doorbreekt blijf ik gezellig hier en hoef ik (voorlopig) niet naar april
hha maakt niet uit. Maar vraagje, heb gister dus iets wat bloedverlies gehad, moeite amper waard voor een inlegkruisje, maar nu is dat weer over, gisteravond was ik misselijk. En heb spierpijn in me buik ( heb niet gesport) ook had ik gisteravond een minuut lang een gigasteek in me buik Iemand ervaring? of wat dan ook? Me nod is morgen
het lijkt meer op een stip dan een streep dus weet niet wat ik hier mee moet ziet er ook zo vaag uit kan helaas de foto niet scherper maken zal het wel even proberen
wat een rare test het lijkt dat de inkt zeg maar is uit gelopen maar je zou ook zeggen dat die positief is ik zal als ik jouw was hem nog is opnieuw doen maar ik denk wel dat je zwanger bent gr patricia p.s alvast gefeliciteerd
zo een gevoel heb ik ook net ofals het inkt is uitgelopen ik vindt hem maar vaag ga men mannetje effe bellen zodat hij maar nog een test haalt wordt hier zo gek van en hem eerlijk ook niet echt veel zin om te testen
die test is idd niet goed, zou nog een test doen voor de zekerheid babylove! hier 10 DPO vanmiddag testen (heb ochtendurine bewaard ) Verwacht eigenlijks niet een positieve test maar we zullen zien...
@ Babylove Denk dat er te weinig urine gebruikt werd voor de test maar ik hoop dat ik juist ben en wil je al voorzichtig proficiat wensen
ik heb het gevoel dat hij negatief is dus ik wacht denk ik gewoon men ongie af als ik hem volgend week maandag niet heb dan zal ik een test doen en effe langs de HA