NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Ik kom nog maar even gezellig hier mee praten, was eigenlijk al naar april verschoven maar mijn ongi heeft niet doorgezet.
    Morgen nog maar eens testen ;)

Zijn er al wat zwangeren? De lijst kon ik zo snel niet vinden!

Liefs esther

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik laat mezelf ook weer ff zien..

Even over die vlektest, (geen idee meer wie dat was)

Ik heb ook zon test gehad, eentje daarvan zelfs met duidelijke "posi" streep er nog bij ook.. en toch voor zover ik weet niet zwanger hoor! ;)
    want dat was in januari..

dus ik zou ook gewoon nog s testen!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Esther,

Spannend voor jou! Ik ga zo ook eens kijken of ik toch niet al ongesteld ben geworden. Worden jullie soms ook zo gek van jezelf?

Liefs,
    Annette

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    nou men man die zit ook met verbazing dus we wachten het gewoon even af. kan nu toch niks anders doen anders ga ik me zelf gek maken is niet nodig heb wel last van hele kleine mini licht bruin vlekjes maar geen ongi of krampen dus wacht het even af.heb wel last van borsten maar niks bijzonders

5. 1984

1984 Niet meer actief

Hahahaha ja zeker weten word echt gek van mezelf afentoe vooral omdat dit de eerste keer is dat mijn cyclus langer duurt dan normaal. meestal is het minimum24 dagen en maximimum 28 nu duurt ie al langer.

Duim voor jullie allemaal dat jullie zwanger zijn!

Groetjes

6. 1984

1984 Niet meer actief

Borsten gevoelig herken ik ook maar heb het alleen als ik mijn bh uit doe dan lijken ze zwaarder en dat is wat gevoelig maar krampjes dat ongi eraan komt heb ik inderdaad ook niet nee.

Spannend allemaal he...

Maare wanneer ga jij een nieuwe test doen van een ander merk dus want deze is erg raar en maakt je alleen maar onzeker neem ik aan?

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wanneer ga je een test doen?

8. 1984

1984 Niet meer actief

Heb ik al gedaan vorige week maar die was erg raar een soort twijfel test zeg maar dus nu wacht ik echt even af tot ik echt over tijd ben.

In fotoalbum bij zwangerschapstesten staat de foto.

groetjes

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    spannend 1984 mijn ongie heeft ook nog niet doorgezet dus ben ook benieuwd wat mij te wachten staat en ja ik word soms ook helemaal GEK van mezelf

10. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik wil ook wel mee doen donderdag om 9 uur als ik dan niet ongi ben geworden dan ben ik 2 dagen overtijd

groetjes patricia

p.s ik test wel eerder met de eerste plas maar ik meld het wel om 9uur

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gezellig met z'n allen testen! En nu maar hopen op alleen maar goede berichten!

@1984, ik zie geen album bij jou...of doe ik nu iets verkeerd? Ik klik op album en dan staat er dat het album leeg is of nog niet aangemaakt.

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Haha inderdaad, bij ieder krampje snel naar de wc rennen om te kijken of mijn ongi er is haha.

Ik heb normaal een cyclus van 35 dagen, had zaterdag ongi moeten worden maar enkel een klein beetje roze afscheiding op vrijdag en verder helemaal niets meer! Zondag een negatieve CB test, nu ga ik morgenochtend testen!

Oeeeeeeh spannend ;) haha

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hihi zie het helemaal voor me!
    Enne, volgens mij hebben ooievaars en pechvogels ook vaak genoeg een date hoor!

@robertha: ik lijk zo met mijn speurdersoog wel een licht 2e streepje te zien!
    @princi: hoe voel je je vandaag meis? Nog klachtjes? En ben je al een klein beetje aan het 'idee' gewend? Of fladder je nog non-stop door het huis hihi? Ik denk zelf dat laatste!
    @nedjla: en? Nog niet ongi hoop ik!
    @bollemieke: jammer dat je ongi bent...niet opgeven hoor!
    @bapsie: spannend meid vanmiddag testen! Veel succes! Heb je klachtjes?
    Whahaha zat ik ook al aan te denken! Maar er is al een NOD plaatje voor mei, een soort hummer geloof ik?
    @ladypink: heb je al andere deelnemers gevonden voor donderdagochtend voor de testmarathon om 9 uur?
    EDIT: ik lees later op de pagina's dat je het al aan het bespreken bent :) Ik denk dat ik ook meedoe!
    @1984: oehh spannend dat je voor het eerst overtijd bent! Laat het ook voor het laatst zijn dan en straks gewoon 2 vette roze strepen op je test! Ook aan jou de vraag: voel je klachtjes?
    @suekes en julied: jammer van de ongi meiden! Op naar de volgende ronde!
    @Esther1983: hoop dat je alsnog zwanger bent!

14. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    het is ook hartstikke spannend en ja ken dat ook bij ieder klein ding dan ren ik ook naar de wc om te kijken als er iets is. soms lijkt het of het is dat ik mezelf voor de gek hou dat ik iets voel lopen en ja hoor ik loop dan niet maar sprint ik naar de wc hahaha

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Er zijn ook inderdaad momenten dat je even aan niks anders meer kan denken he. Ben net ook naar de w.c. geweest en toch niet ongesteld. Was zoals iemand anders als schreef misschien toch een bloedinkje doordat m'n bm geraakt is ofzo. Ik ben vorig jaar zwanger geweest en dat werd een miskraam, maar toen was m'n bm ook heel gevoelig en bloedde ook heel snel...vandaar dat ik het zo spannend vind dat ik toch misschien weer zwanger ben.....hoop het zo...

16. 1984

1984 Niet meer actief

http://zwangerschapspagina.nl/album_pic ... c_id=66455

hier is ie deze is dus van vorige week datum staat erbij volgens mij.

groetjes

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja, zal over mezelf ook nog even een update geven.
    (.)(.) doen ineens minder pijn en heb meer een ongi-gevoel in mijn buik.
    De moed begint me een beetje in mn onderbroek te zakken! :confused:
    Stom lijf...

*jaagt ongi zo ver mogelijk weg met hulp van toeter*

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik zie wel een hele lichte streep 1984

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    oehhhhh die is spannend..hahaha...ik duim m'n duimen eraf voor je!

20. 1984

1984 Niet meer actief

Klachtjes uhmm valt mee alleen gevoelige borsten die wat zwaarder aanvoelen. Maarja het is maar even afwachten he.

Succes allemaal!

Groetjes

Deel Deze Pagina